Lorcan váhal, či sa ich môže dotknúť a len ich sledoval akoby ho hypnotizovali.Oči mi spadli na jeho pýchu, ktorá sa snažila roztrhnúť nohavice a pri pohľade naň, som si musela zahryznúť do spodnej pery. Moje predstavy ihneď mierili ku snu, ktorý som mala viackrát.
Potiahla som mu košeľu opäť ku mne a začala ho bozkávať. Vzala som mu ruky a položila ich na svoje prsia. Lorcan ich pevne chytil. Krúživým pohybom mi ich masíroval, až nakoniec pustil. Jeho ruky sa objavili na tých mojich a položil mi ich za mna. Zostala som naklonená dozadu a nechapajúc naňho hľadela. Prerušil bozky a sklonil sa ku mne.
Sklonil sa tak nízko, že som jeho dych zacítila na hrudi a v momente sa mi po celom tele objavili zimomriavky.
Na mojej bradavke som zacítila Lorcanov jazyk. Prešiel mi po nej a vzápätí ju vsal do úst. Z hrdla sa mi vydral ston. Privrela si oči a opäť si zahryzla do spodnej pery. Lorcanove ruky mi hladili chrbát až prešli na stehná.
Popri tom ako sa mi hral s bradavkou, vošiel pod šaty a držal mi stehno tesne pri rozkroku. Razom mi s palcom prešiel po spodnom čipkovanom prádle. Zatajila som dych a telo sa mi zachvelo.
,,Lorcan." Šepla som.
Jeho tvár sa objavila v úrovni mojich očí ,,p-prepáč." Pustil ma ,,j-ja som sa n-nechal uniesť."
Pobozkala som ho ,,pokračuj, prosím." Šepla som.
Lorcan neváhal a nohy mi odtiahol od seba ešte viac. Šaty prehodil na stôl a bez rozmýšľania dal čierne tanga na bok.
Ihneď sa dotkol ukazovákom a prostredníkom mojej slabiny a čakal na môj vzdych. Keď ho konečne počul, privrel oči a začal mi masírovať klitoris.
,,Ó bože, Esmeray. Si tak strašne vlhká a tak nevinná." Šepol vzrušene ,,ani nevieš ako sa snažím nepomilovať ťa tu na tomto stole."
,,Prečo to nespravíš?" Šepla som zvedavo.
,,Pretože nechcem aby naše prvé milovanie bolo v cudzom dome na stole." Pobozkal ma.
,,Provokuješ ma tými pohybmi." Zťažka som prehltla.
,,To je dobre. Nikdy som nepovedal, že ťa nespravím." Len čo to dopovedal, v mojom lone sa objavil jeden prst a vrhol sa na bradavky.
Zalapala som po dychu a oči sa mi prevrátili.
Pri tom ako sa hral s mojimi prsiami a jemne vnáral prst do môjho vnútra, sa díval na mňa a sledoval vzrušenie v mojich očiach.
Po malej chvíľke prst vytiahol a pomaly tam vnoril dva. Nechápala som, že to nebolí. Darya vravela, že to je svojim spôsobom bolestivé.
Vystrela som sa pri vzrušení, ktoré som cítila. Ukazovák a prostredník boli vo mne, zatiaľ čo palec sa dotýkal klitorisu.
,,Oh, Esmeray. Tvoja vlhkosť je tak vábivá. Mám na teba chuť." Zavrčal pri bradavke a oblízal mi ju.
Hanblivosť po týchto slovách zo mňa doslova vzdychom vyletela a ja som začala vnímať už len tú narastajúcu rozkoš.
Zaklonila som hlavu, zastonala na celú kanceláriu a chytila mu tvár, pritiahla som ho ku mne a začala bozkávať. Rukou som vbehla do jeho vlasov a silnejšie potiahla, načo Lorcan začal drsnejšie vnárať prsty do môjho vnútra. Palec pritláčal na slabinu a doslova mi oznamoval príchod môjho prvého orgazmu.
Lorcan sa vzdialil a sledoval moju tvár. Chcel vidieť ako sa mnou preleje slasť.
,,Vypusti to." Zašepkal.
Oči sa mi prevrátili dozadu a už som ďalej nemohla. Orgazmus ma zasiahol ako hurikán a tornádo v jednom. Zametal somnou tak silno, že sa mi na pár sekúnd zahmlelo pred očami a videla som hviezdičky.
Lorcan ma pevne držal a čakal, kým orgazmus pominie. Až potom sa odvážil vytiahnuť ruku z môjho lona.
Sledoval ma a nakoniec sa pozrel na svoje prsty. Pomaly ich oblízal a jeho penis vzrušene prosil o viac.
,,Nádhera. Chutíš božsky." Zvrčal.
S hlbokými nádychmi som sa pozbierala dokopy a oči mi klesli opäť na jeho úd a rukou som ho pohľadila. Pomaly som chytila opasok a rozopla. Nasledoval gombík a zips. Nohavice mu spadli pod kolená a zostali už len čierne boxerky.
,,Esmeray-..." začal ale k ústam som mu priložila prst.
,,Pšššt." Šepla som.
Ruku som vsunula pod jeho boxerky a v ruke som držala jeho poklad. Pomaly som ho vytiahla a sledovala ho. Pohybovala som s ním presne tak ako som čítala v smrteľníckych knihách.
Lorcan zaklonil hlavu, zatvoril oči a vzdychol. Nabrala som všetkú odvahu, čo som v sebe našla a postavila sa na nohy. Bez toho aby som ho pustila, som ho otočila na bok stola a klesla na kolená.
,,Preboha Esmeray, chceš ma zabiť?" Vzdychol pri pohľade na mňa.
Kľačala som pred ním na kolenách, s prsiami vonku a so špičkou penisu len pár centimetrov od mojich úst.
Pomaly som sa ho dotkla s jazykom a oblízala mu špičku. Nevedela som sa prestať dívať na jeho búrkové oči. Chcela som vedieť, či to robím správne, keďže moje skúsenosti boli nulové.
ESTÁS LEYENDO
1. Bohovia: Vietor a Mesiac [Dokončené]
FantasíaPrvá kniha zo série Bohovia 🫶🏻 Medzi rodinami Derwall a Murtwell zúri storočná vojna. Obe rodiny sú príliš hrdé nato aby našli spoločné slovo ale čo ak, sa ich najmladšie deti stretnú? Ihneď si padnú do oka a ani láska nebude chýbať. Bližšie info...