Túžba

682 36 2
                                    


Bežala som cez chodbu a otvorila dvere do bytu. Doslova som s nimi buchla a rýchlo ich zamkla. Rozplakala som sa ako malé dieťa. Prvýkrát som plakala kvôli chlapcovi. Pozrela som von oknom a videla, že sa spustil silný vetrisko. Stromy sa ohýbali a ľuďom odfukovalo klobúky. Napadlo mi, že ten vietor vyzerá byť nahnevaný ako ja.

Po všetkých rokoch ma zaujal muž, ktorý vyzeral byť múdry a hodný toho aby ma získal. Myslela som, že to somnou myslel vážne ale nie. Neprišiel.

Cítila som sa ponížená a dotknutá. V mojom vnútry sa hromadila zlosť. Ako som mohla byť taká naivná a pripúšťať si, že by to naozaj mohol byť ten pravý?

A potom zrazu plač ustal a mne po lícach stekali posledné slzy. Tvár som mala bezcitnú a oči plné smútku a bolesti.

Bez váhania som odišla na strechu, otvorila portál a vošla doň. Len čo som sa objavila na Cranione, zamkla som sa v izbe a nechcela hovoriť s nikým.

Zem som od toho večera nenavštívila a ni neplánujem. Nie je tam pre mňa nič. Vždy, keď sa ma Maria alebo mama spýtali na neho, neodpovedala som a ignorovala. Nechcela som sa o tom rozprávať. Nikto nevedel pravý dôvod prečo.

Jediné, čo ma trápilo, boli sny. Každý jeden sen, čo som mala, bol erotický. Stačilo zaspať na päť minút a ihneď sa objavil Lorcan. Bolo to čím ďalej tým horšie.

Začínalo to dráždením, pokračovalo to tak, že sa môjho lona dotkol jazykom a dokonca som mala sen ako som si vychutnávala jeho prirodzenie v mojich ústach. Posledný sen však bol o milovaní. Cítila som ho akoby to bolo reálne.

Avšak zaujimavosťou bolo, že nikdy ten sen netrval do orgazmu. Vždy skončil pred ním. Moje telo bolo vždy po zobudení roztrasené, pripravené na orgazmus a na Lorcana a namiesto toho, som bola nervózna. Nikdy som nebola kľudná a pokojná ako kedysi.

Uplynul presne mesiac od stretnutia, na ktorom sa nikdy neukázal. Snažila som sa hľadať v knihách ako zastaviť tie sny. Nestála som o ne.

,,Čo toľko hľadáš v tých knihách, Esmeray?" Do knižnice vošla mama a sadla si na gauč vedľa mňa.

,,Nič doležité." Odvetila som nervózne a ďalej sa dívala do knihy.

Mama sa pozrela na obal knihy, ktorú som čítala ,,máš erotické sny s tvojim Lorcanom, však mám pravdu?"

,,Nie je to môj Lorcan." Sykla som hrdo.

,,Čo sa medzi vami stalo, Es?" Spýtala sa opatrne mama.

Zhlboka som sa nadýchla a zatvorila knihu ,,nikdy neprišiel. Neukázal sa. Čakala som ho a on neprišiel." Do očí sa mi nahrnuli slzy.

,,Neprišiel?" Prekvapene povedala mama.

,,Nie." Pokývala som z hlavou a utrela si slzy.

,,Možno mu niečo dotoho prišlo." Šepla.

,,Mohol my dať vedieť." Zamračila som sa.

,,A ako? Máš telefón? Máš byt, v ktorom ti mohol nechať odkaz alebo mohol prísť osobne?" Pýtala sa.

Sklonila som hlavu ,,nie. To ho ale neospravedlňuje, že sa neukázal." Hrdo som odvrkla.

,,Si rovnako hrdá ako tvoj otec." Zasmiala sa ,,nezabúdaj, že hrdosť nič nevyrieši. To, že odkladáme na bok jednu vec, neznamená, že hrdosť ju odstráni." Pohladila mi líce a utrela slzy.

Mlčala som. Nemala som k tomu čo povedať.

,,Čo vieš o tých snoch?" Zamrmlala som a videla ako sa na jej tvári zjavil šibalský úsmev.

,,To nie sú sny. Teda, vo svojej podstate sú. Ale odohráva sa to na hranici medzi realitou a snom. To, čo vidíš sú vaše duše. Je to to, po čom túžia vaše srdcia." Vysvetlila.

,,Moje srdce už po tom rozhodne netúži." Odvrkla som.

,,Pravú lásku nemožno oklamať, drahá. Sny sa budú stále zhoršovať. Ak sa stretnete, budú chvíľky, keď sa nebudete ovládať a začnete sa bozkávať." Usmievala sa.

,,Ako ich zastavím?" Vypúlila som oči.

,,Nezastavíš. Sama určite nie. Musíte spečatiť svoju lásku milovaním. Je to obrad Bohov." Postavila sa k odchodu.

,,Čo?!" Zvreskla som ,,nie nie nie nie nie. V žiadnom prípade si niekto ako ON, nezaslúži MŇA, po tom akom sa na mňa vykašľal." Zhíkla som.

Mama sa usmiala a úplne odignorovala poslednú vetu, čo som jej povedala ,,otec ti odkazuje, že sa zajtra zúčastníš plesu v Moskve. Dostala si pozvánku rovnako ako Darya, takže sa toho zúčastníš. Maria má tvoje šaty takmer hotové."

,,Nejdem. Možno tam bude a ja ho vidieť nechcem." Vyskočila som na nohy a v hlave hľadala spôsob ako sa z toho vyvliecť ,,nech ide Armon!!"

,,Nie. Armon môže ísť len ak dostane pozvánku spolu s Daryou, čo nedostal. Preto ako smrteľník tam nepôjde." Mama zdvihla hlavu a začala kráčať ku dverám.

,,A čo Darya? Mala rovnaké sny?" Zastavila som mamu svojou zvedavo otázkou.

,,Nie." Pousmiala sa.

,,Ale Darya s Armonom spala. Takže majú spečatenú lásku?" Nerozumela som.

,,Nie, drahá. Musí to byť pravá láska a to oni nemajú." Šepla a tušila aká bude moja ďalšia otázka, preto mi na ňu dala odpoveď ,,ak sa objaví Daryina pravá láska, pri prvom dotyku sa im začne diať to, čo teraz tebe a Lorcanovi."

1. Bohovia: Vietor a Mesiac [Dokončené]Where stories live. Discover now