Dostali sme sa pred budovu Theinho bytu a tesne za nami bežali tiene. Dobehli sme pred byt a stihla som ho odomknúť skôr ako nás dobehli. Vbehli sme dnu zamkli a zadychčane stáli na mieste.Snažili sa vyvaliť dvere a dostať sa dnu.
Vyčarovala som mesačné svetlo nad nás. Rozbehla som sa pod posteľ a vytiahla odtiaľ vak zo sviečkami a lampášmi.
Zapálila som štyri lampáše a jeden chápala v spálni, druhý dala do kúpeľni, tretí do kuchyne a štvrtý do obývačky. Všade som rozmiestnila sviečky rôznych veľkostí a zapaľovala ich po celom dome.
,,Vedela si, kto som?" Spýtal sa ma Lorcan zmäteným hlasom.
,,Nie." Odvetila som.
,,Ani -... ani ja. V tej chvíli ako som zacítil tvoju energiu v tej miestnosti na plese, vedel som, že ťa chcem. Myslel som si, že si smrteľníčka." Zaklonil hlavu a oboma rukami si zakryl tvár.
,,To je ale sklamanie, že? Zistiť, že žena, ktorej si dvoril je tvoj úhlavný nepriateľ. Žiadna smrteľníčka ale Bohyňa." Irónia zo mňa sršala ,,po búrke odíď." Otočila som sa a išla priamo do kúpeľni.
Zatvorila som si dvere a zatvorila oči. Hnevalo ma to, ako si do rúk chytil tvár a ako povedal, že rátal s tým, že som smrteľníčka. Dobre, je pravda, že som si to myslela aj ja ale taký sklamaný postoj som nečakala.
Vyzliekla som si premočené oblečenie a nechala ho na zemi. Vošla som do sprchového kútu a pustila na seba takmer horúcu vodu. Netušila som ako sa postaviť k tomu, čo sa deje. Je jasné, že naše sny a návaly vzrušenia len tak neustanú a Lorcan určite odíde skôr ako skončí búrka. Dal najavo svoje sklamanie.
Dvere sa otvorili a dnu vošiel chlap, ktorý ma prinútil milovať ho. Nechápala som, čo tu robí. Nemala som návaly vzrušenia, takže to mal pod kontrolou.
,,Tak za prvé, nie som sklamaný z toho, kto si." Bosý kráčal ku mne do sprchy ,,za druhé, je mi jedno, kto si a kto je tvoja rodina. A po tretie, toto je kurva môj život a moje rozhodnutie, koho budem milovať." Oboma rukami sa oprel o stenu a ja som sa ocitla medzi nimi, pritlačená o stenu.
Z vlasov mu stekala voda priamo do tváre, košeľa bola ešte mokrejšia ako predtým a-...
Moment.
Povedal milovať?
,,Č-čo?" Zakoktala som sa.
,,Milujem ťa a je mi jedno, či sa naše rodiny nenávidia." Zašepkal a začal ma bozkávať s obrovským chtíčom.
Vyzliekol si košeľu a hodil ju na zem. Stiahol si nohavice s boxerkami as nohou ich odkopol do rohu zdvihol ma k jeho pásu a otočil sa somnou. Zadok sa mi nalepil na vlhkú stenu zo skla.
,,Aj ja ťa milujem." Šepla som.
,,Je vzrušujúce vedieť, že si Bohyňa. Hodí sa to k tebe. Tvoja krása a aj moc." Zašepkal a s prstom mi prechádzal po vagíne.
Vnoril do mňa jeden prst. Neubránila som sa vzdychu. Vytiahol a vnoril do mňa dva prsty.
,,Mmm, nádhera." Zašepkal.
Zacítila som jeho úd tesne pri mojom lone. Lorcan ma sledoval a nepohol s ním.
,,Môžem?" Spýtal sa vzrušene.
,,Á-áno. Už stačilo tých snov. Už len realita." Preglga som nedočkavosť.
Lorcan pomaly vchádzal so svojim penisom do môjho lona a sledoval pritom moje oči. Zahryzla som si do spodnej pery a spoznávala ten pocit milovania.
Obaja sme nahlas vzdychli, keď bol vo mne až po koreň a zacítili sme niečo zvláštne. Spojenie pravej lásky.
,,Cítil si to?" Šepla som.
,,Áno." Prikývol ,,už si moja."
V podbrušku som ucítila motýle a čakala, čo bude ďalej. Lorcan sa po mne začal pomaly pohybovať. Dával pozor aby mi nejak neublížil.
Bozky splívali so vzlykmi, ktoré nám vychádzali z úst a keď sa moju vnútro uvoľnilo o niečo viac, Lorcan začal meniť tempo na rýchlejšie.
,,Oh, Lorcan!" Zkríkla som a tisla sa k jeho hrudi.
Zadok som vypúčala čoraz viac a Lorcan bol rýchlejší a rýchlejší. Prsia mi skákali do jeho tempa a o malú chvíľku ma pustil na zem.
Otočil ma chrbtom a ruky chytil hore. Jemne mi tľapol po zadku aby som ho vypučila a opäť ho do mňa vnoril o niečo tvrdšie. Žiadna bolesť. Len čistá slasť, chtíč a vzrušenie.
Rukami sa presunul k mojim prsiam a chytil ich. Mágal mi ich a užíval si ako skackajú. Prstami mi chytil bradavky a jemne stláčal. Chcela som sa zaryť nechtami od vzrušenia do steny ale nedalo sa, pretože to bolo sklo.
Nestihla som nijak reagovať. Telo mi zaplavila rozkoš a orgazmus. Moje vnútro sa zúžilo a žmýchalo všetky kvapky tej slasti, zatiaľ čo Lorcan do mňa vnikal tvrdšie a snažil sa ešte hlbšie.
S posledným hlasným stonom Lorcana, som vedela, že jeho vrchol bol otázkou jednej sekundy a keď ho zo mňa vytiahol, pevne okolo môjho brucha ovinul ruky.
Jeho tekutina dopadali na zem a voda ju hneď umývala do odtoku. Lorcanove pery sa objavili na mojom ramene a venoval mi veľa jemných a hravých bozkov.
YOU ARE READING
1. Bohovia: Vietor a Mesiac [Dokončené]
FantasyPrvá kniha zo série Bohovia 🫶🏻 Medzi rodinami Derwall a Murtwell zúri storočná vojna. Obe rodiny sú príliš hrdé nato aby našli spoločné slovo ale čo ak, sa ich najmladšie deti stretnú? Ihneď si padnú do oka a ani láska nebude chýbať. Bližšie info...