Všetko dobre dopadlo

656 37 5
                                    


Sledovala som každého z nás ale oči mi spadli na Daryu. Neustále sledovala Daerona. Nebol to nenávistný pohľad ale zaujatý.

Z myšlienok ma vytrhla mama, ktorá sa objavila v mojom náručí ,,vďakabohu ste v poriadku." Obíjmala ma a následne objala Lorcana ,,ďakujem, že si sa staral o moje dievčatko."

,,Vždy sa o ňu postarám." Pousmial sa Lorcan a čo som nečakala, môj otec ho objal.

,,Ďakujem." Zašepkal mu.

,,Neďakujte. Vašu dcéru milujem." Lorcan sa vystrel.

,,Chcel by som sa ospravedlniť, za moje chovanie." Započula som zamnou hlas.

Otočila som sa a pred sebou videla Lorcanovho otca s mamou. Takýto zvrat udalostí som nečakala. Nechápala som ničomu. Bolo to zvláštne.

Ešte pred chvíľou sa chceli pozabíjať a teraz sú priateľský. Najhoršie bolo to, že sme zistili pravý dôvod nenávisti našich rodičov. Nebola to vštepovaná nenávisť ale bol to Kyrell.

,,Nemohli ste zato." Pousmiala som sa.

,,Mal som byť silnejší ako Kyrell." Vzdychol.

,,Už sme zase múdrejší." Odvetila som.

,,Vitaj v rodine, Esmeray." Lorcanov otec roztiahol ruky a čakal, či jeho objatie prijmem.

Prijala som.
Objala som ho.

,,Myslím, že by sme mali ísť dnu. Poriadne sa o všetkom porozprávať." Navrhol môj otec.

,,Áno, máš pravdu." Prikývol Lorcanov otec.

Obaja začali kráčať dnu a naše matky za nimi s Lorcanom sme nechápali. Ešte pred pár minútami hrozila vojna Bohov a teraz nemajú problém ísť do jednej miestnosti rozprávať sa.

,,Vidíš to, čo ja?" Postavil sa pri nás Navarro.

,,Je to zvláštne." Odvetil Daeron.

,,Chcel by som sa ti ospravedlniť, Esmeray." Daeron sa vystrel a otočil sa na mňa ,,bol som k tebe nepriateľský a nedala si mi žiadny dôvod."

,,Je to v poriadku, Daeron." Usmiala som sa.

Daeronovi oči znovu pristáli zamnou. Podľa toho plamenná, ktorý v nich mal, tušila som kto bude zamnou.

Darya.

,,Zoznámiš ma?" Spýtal sa ma bez toho aby ju spustil z očí.

,,Samozrejme." Šibalsky som sa usmiala a otočila na sestry.

,,Toto je Darya a toto Theia." Ukázala som na ne a otočila sa na Lorcanových bratov ,,toto je Navarro, ktorého už Darya pozná a toto je Daeron."

Theia svojimi žiarivými očami skenovala Navarrovo telo. Gentlemensky uklonil a chcel vziať Theinu ruku ale Theia ho malým žmurknutím oslepila žiarou slnka a s úsmevom sa od neho otočila.

,,Na mňa tieto gentlemenské manévre neplatia, fešák." Odkráčala dnu.

Navarro sklonil hlavu a zasmial sa.

,,Teší ma." Darya mierne vystrela ruku.

Daeron jej ju išiel chytiť a pobozkať. Už sa takmer dotýkali ale medzi nich sa votrel Armon.

,,Som Armon. Daryin snúbenec." Chytil Daeronovu ruku a potriasol si s ním ,,plánujeme svadbu."

Darya bola nútená odstúpiť ďalej ,,o svadbe sme zatiaľ ani nehovorili, Armon." Otočila sa ,,idem dnu."

Zamračila som sa ,,nikto sa ťa nepýtal." Chcela som vedieť, či sa niečo stane pri ich dotyku ale samozrejme, ten idiot im to prekazil.

Vošli sme dnu a kráčali do miestnosti k ostatním. Usadili sme sa na jednom z gaučom v obývacej miestnosti ale keď vošiel Armon, môj otec stíchol.

,,Armon, ty tu nemôžeš byť." Povedal.

,,Ale-..." Zaklipkal očami.

,,Armon." Šepla Darya ,,choď."

,,A zatvor zasebou." Usmiala sa Theia.

Tá si to z nás užívala najviac. Ešte mu aj zakývala k odchodu. Armon odišiel nahnevaný z miestnosti a zabuchol za sebou dvere.

,,Teším sa na deň, keď odtiaľto vypadne." Zamrmlala Theia.

,,Mám pocit, že to bude skôr ako si myslíme." Zašepkala som Lorcanovi.

,,Prečo myslíš?" Nerozumel.

,,Potom ti poviem." Pousmiala som sa.

,,To, čo sa stalo vonku, sa nestalo náhodou." Povedal otec.

,,Bol to Kyrell." Doplnil ho Lorcanov otec.

,,Netušíme ako a ani kedy ale podarilo sa mu do nás dostať jeho temnotu. Veľmi nás mrzí, že ste si to odniesli vy dvaja. Nikdy v živote by som neublížil svojej dcére. Choval som sa ako idiot ale vo svojom vnútry som nevedel, čo robím. Myslel som, že to vnútorný hlas mi našepkával aby som hovoril a robil tie nenávistné veci ale bol to tieň." Rozpraval ocko.

,,Nebuď na seba taký tvrdý Osseus. Každý z nás ten tieň mal v sebe. Hlavné je to, že sme ich porazili." Pousmiala sa mama.

,,Nikdy sa mu nepodarilo takto oslabiť Bohov. Takmer sme sa vyvraždili." Rozmýšľal Daeron.

,,Povedal by som, že o to mu išlo." Zapojil sa Navarro.

,,Čo tá vražda našej služobníčkov. Boli ste to vy?" Spýtala sa Darya a sledovala Daerona.

,,Nie. My sme to neboli." Odvetil hrdo Daeron.

,,Tiež im niekto zavraždil služobníčku rovnakým spôsobom." Odpovedala som.

,,Takže niekto chcel aby sme sa obviňovali navzájom." Zamyslel sa Navarro, ktorý sledoval Theiu.

,,Kyrell." Odpovedala mu.

,,Ale ako by to dokázal?" Zapojila sa Lorcanova mama.

,,Je jasné, že on svoje územie opustiť nemôže." Povedal Lorcan ,,musí mu niekto pomáhať."

V miestnosti nastalo ticho.

Všetko sme rozoberali do malých detailov. Dlhé hodiny sme sedeli v tej miestnosti. Chcela som spať ale nevyzeralo to, že sa niekto chystal.

1. Bohovia: Vietor a Mesiac [Dokončené]Where stories live. Discover now