Pravá láska?

654 34 0
                                    


,,Tak aký bol?" Usmiala sa a s rukami skríženými na prsiach, čakala odpoveď.

Dvere na miestnosti sa otvorili a v nich stála moja mama ,,bezomňa nezačínajte. Tiež chcem všetko vedieť." Zatvorila dvere a pricupkala k nám.

,,Mami?" Šepla som prekvapene.

,,Áno, viem o tvojom rande. Som tvoja matka a poznám ťa." Usmiala sa.

,,A otec?" Zamrmlala som.

,,Ten nič nevie." Upokojila ma.

Dobre, uľavilo sa mi. Otec je veľmi dominantný a nekompromisný. Žiadal by stretnutie s ním a to nechcem. Nie ešte teraz.

,,Tak, aký je?" Spýtala sa mama.

,,Gentleman. Milý, zlatý a vtipný. Bol krásny ako aj na plese a ten hlas." Začala som sa rozplývať nad spomienkami z rande.

V kútiku duše som stále myslela na ten tieň, čo ma chcel zničiť ale rozhodne som o tom Marii a ani mame neplánovala povedať.

,,Čo ste robili?" Vyzvedala Maria

,,Išli sme do kina. Odtiaľ sme si boli kúpiť jesť a napokon sme to jedli v parku." Ozprávala som im všetko do detailov.

Ako sme sa delili o jedlo, ako sme sa kŕmili z palacinkami a ako ma držal za ruku.

,,Choval sa k tebe nádherne. Ako ku princeznej." Rozplývali sa nad mojim rande.

,,Povedal, že už pár dní počuje melódie mesačných kvetov." Zamrmlala som.

,,To ti povedal?!" Zhíkla mama.

Súhlasne som prikývla a čakala, čo mi povie.

,,Moja najmladšia dcéra si našla pravú lásku." Zvískla radostne mama.

,,Prosím?" Zarazilo ma to.

Lorcan bol príťažlivý muž. Vedela by som si s ním predstaviť vzťah. Sympatie tam sú ale neviem, či slová pravá láska nie sú veľmi silné. Mali sme len jedno rande a videli sme sa dvakrát v živote.

,,Ak počuje melódiu tvojich kvetov alebo čokoľvek iné, spojené s tvojimi schopnosťami, u Bohov to znamená, že si našli pravú lásku." Vysvetlila mama.

,,Čo ešte cíti?" Spýtala sa Maria.

,,Priťahuje ho môj mesiac na oblohe." Priznala som.

,,To je ďalší príklad toho, že mám pravdu." Zatlieskala mi mama ,,ako vyzerá?"

,,Je vysoký a vyšportovaný. Vlasy má elegantne rozcuchané a sú sivé. Oči má veľké a sivé. Jeho dotyk je-..." strácala som sa vo vlastných slovách.

,,Je v tom až po uši." Usmiala sa Maria.

,,To vidieť." Usmiala sa ma a potom zvážnela ,,ak má sivé vlasy, koľko má rokov?"

,,Je asi v mojom veku. Nie je to sivá ako majú starý ľudia ale je nádherná." Roztápala som si pri pomyslení naňho.

Zakaždým ako som povedala nejaké slovo o ňom, moje myšlienky mierili do zakázanej zóny. Videla som vášnivé bozky, vrelé dotyky a jeho vzrušené oči.

Líca mi zčervenali a spanikárila som. Nechcela som aby začali rozoberať tému, o ktorej som ešte sama nič nevedela.

,,Tak ja bežím do knižnice a spať." Zvrtla som sa a bez čakania kráčala preč ,,dobrú noc." Povedala som medzi dvermi a zatvorila dvere skôr ako mali šancu ma zastaviť.

Moje kroky viedli do knižnice. Rovno som kráčala ku knihe Bohov. Listovala som strany, až kým som nezbadala nadpis Tiene.

Zaujato som začala čítať a dúfala, že nájdem nejaké užitočné informácie.

~~~~~~

Tiene

Tiene sú neľudská a neživá forma temnoty. Boh temnoty ich väčšinou používa na vniknutie do ľudských snov a myslí. Slúžia na našepkávanie smrteľníkom negatívne, zlé myšlienky a pocity.

Na základe toho ľudia začnú rozmýšľať nad vraždami, samovraždám a ostatními hriechmi. Niektorí sa pri tom zbláznia ale nakoniec sa myšlienky stanú činmi.

Pre Bohov sú tiene menej nebezpečné. Dokážu našepkávať myšlienky a pocity ale hneď ako na to Boh príde, pozitívnymi myšlienkami ako je láska, to dokáže zo seba vyhnať.

Horšie je, ak je Boh na planéte Zem počas búrky. Vtedy má Boh temnoty veľkú moc a ostatní Bohovua menšiu. Tiene sa objavia v každej tme, kde nedosiahne svetlo.

Nemôžu výjsť na svetlo. Páli ich to. Preto je jednoduché ich zabiť svetlom, ohňom, žiarou ale dokážu ich zneškodniť aj iné schopnosti.

Poprípade zahnať sviečkami, baterkami, žiarovkami.

Pozitívne myšlienky sú tiež veľmi doležité.

~~~~~~

Spokojná s tým, čo som si prečítala, som sa vrátila do izby a nachystala si kabelku, ktorú ai vezmem na Zem do Theinho bytu. Vzala som si veľa sviečok, zapaľovače, baterky a lampáše mala som v pláne zabaliť ešte niečo, čo by dobre horelo.

Potrebujem sa Thei spýtať, či aj ju prenasledujú tiene. Potrebovala som vedieť, že v tom bie som sama.

Rozhodla som sa, že si ľahnem a poriadne sa vyspím. Čím skôr chcem byť znovu na Zemi s Lorcanom.

Zatvorila som oči a pri myšlienkach na chlapa, ktorý vošiel do môjho života rýchlo ako tornádo a všetky moje pocity začal meniť, som zaspala.

Ani neviem koľko som spala ale zrazu som na krku závislá cítiť jemné dotyky a bozky. Cítila som jemné pery ako prechádzajú od kľúčnej kosti, smerom k brade.

Tie pery som poznala. Ihneď som vedela, že to sú Lorcanoce pery. Spomenula som si na jeho gentlemanský bozk na ruku.

,,Mám na teba chuť, Esmeray." Zašepkal mi do ucha.

1. Bohovia: Vietor a Mesiac [Dokončené]Where stories live. Discover now