Düğün

330 23 12
                                    

10.Bölüm
                         "  Düğün "

Dış ses.

Atalay, Lena'yı sürükleye sürükleye çıkarmıştı odadan. Lena itiyor, vuruyor ama bir türlü fayda etmiyordu.

Lena "Bırak be beni. Tepegöz, hayvan, cani, psikopat, canav-" diye saydırıyordu ki yatağa savrulmasıyla sustu.

Atalay kapıyı kilitledi. Lena'nın üzerine yürümeye başladı.

Lena hızla kendini toparladı. Savrulduğu yerden kalktı.

Atalay derin bir nefes verdi. Bıkkın bir şekilde Lena'ya baktı. Sakin olmaya çalışarak "Otur şuraya sakince konuşalım" dedi.

Lena histerik bir kahkaha attı "Sen ve sakince konuşmak" dedi.

Atalay hiç sabırlı bir adam değildi. Onun sabrına oynamamalıydı. Kendi iyiliği için.

İki adımda Lena'nın yanına ulaştı. Bileğinden kavradığı gibi yatağa savurdu.

"Otur şuraya da benim canımı sıkma" dedi aksi bir sesle.

Lena 'Çokta umurumda' der gibi el hareketi yaptı.

Atalay'ın şalterler tamamen attı. Hızlı bir hareketle Lena'yı yatakla arasına aldı.

Lena "Ne yaptığını sanıyorsun be manyak" diye bağırdı dehşet içinde.

Atalay'ın yüzünde sinir bozucu bir sırıtış belirdi. "Müstakbel karımla cilveleşiyorum" dedi alay dolu bir sırıtışla.

Lena buz kesti. Öylece bakakaldı üzerindeki adama. Ve en sonunda "La bir siktir git" diye muntazam bir tepki gösterdi.

Atalay kahkaha attı. Lena kurtulmak için debelendi ama başaramadı. Elleri ve ayaklarını bu Tepegöz yüzünden kullanamıyordu. Kafa atma girişimleri de boşa çıkıyordu her seferinde.

En sonunda "Tamam kalk üstümden ne diyeceksen dinleyeceğim" dedi bıkkın bir sesle.

Atalay bir iki saniye tereddüt etse de kalktı.

Lena "Ne saçmalıyorsun, ne evliliği" dedi Atalay'a bakarak.

Atalay yüzündeki sırıtık ifadesini zerre bozmadan "Bildiğimiz evlilik işte. İki kişi arasında gerçekleşen bir eylem" dedi tane tane salağa anlatır gibi.

Lena yüzünü buruşturdu "Çok sağol ya ben bilmiyordum çünkü" dedi alaylı bir ifadeyle.

Atalay "Ne demek" dedi ciddi ciddi cevap vererek.

Lena derin bir nefes aldı. Sinirlerini yatıştırması gerekiyordu.

Lena en sonunda "Atalay" diye adeta gürledi.

Atalay normalde bu çıkışa sinirlenirdi. Ama artık o da bir şeyleri alttan almalıydı.

Lena "Ne bu şimdi? Kaçırdığın kızı, o çok saygın soyadına laf gelmeden elinde tutma yöntemi mi?" dedi ekşi birşey yemiş gibi yüzünü buruşturarak. Bilerek son kısma vurgulayarak söylemişti.

Atalay "Bana laf edecek kadar salak biri yok. İnsanlar yaşamayı seviyor" dedi gayet rahat bir şekilde. Havadan sudan bahseder gibi.

Lena göz devirmekle yetindi. Sonra dayanamayarak  "Ne bu o zaman. Sahte evlilik falan mı yapacağız" dedi yüzünü buruşturarak. Ve ekledi "Pembe dizi mi çekiyoruz"

"Ne sahtesi gerçekten evleniyoruz. Yarın düğünümüz var. Gelinliğin de bugün öğleden sonra gelecek. Çifte düğün yapacağız" dedi gayet ciddi bir tavırla. Ve ekledi " Karım olacaksın"

Aşk engel tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin