2.Bölüm.
" Azrail'in nefesi "Berat hemen kendini toparlamıştı ve yanındaki korumalarla Efe ve Atalay'ı arabaya bindirmişlerdi.
Berat "Ahmet buraları temizle hiçbir iz kalmasın. Doğru dürüst yap işini sonra ben seni temizlemek zorunda kalmayayım" dedi sert sesiyle.
Ahmet "Tamam efendim" diyerek diğer korumalarla birlikte işe giriştiler.
Berat Ayhan'ı aramıştı. "Ayhan yarım saate evdeki kliniği ameliyat için hazır et. Ben geldiğimde de iki doktor hazır olsun" dedi ve bir süre karşı tarafı dinledi.
"Ne diyorsam onu yap" diye bağırdı ve arabanın içine fırlattı telefonu.
Yarım saatin sonunda eve varmışlardı Efe ve Atalay'ın durumu gittikçe kötüleşiyordu.Hemen arabadan indi. Ayhan kapıda bekliyordu. Efeyi kucağına alıp taşımayı başardı eve kadar. Ama Atalay çok iri bir adam olduğu için tek başına taşıyamadı ve Ayhan'la birlikte taşıdılar içeri.
Çatık kaşlarıyla "Doktorlar nerde Ayhan" dedi sinirli bir şekilde.
Ayhan eliyle karşısında eli kolu bağlı iki kadını işaret etti.
Berat karşısında elleri ve ağızları bağlı iki genç kadın görünce donakaldı.
"Sen benimle dalgamı geçiyorsun" diye öyle bir bağırdı ki, Ayhan olduğu yere sindi.
Başını bile kaldırmadan "Kendi doktorunuz yurt dışına çıkmış ve diğer doktorlarda ameliyata girmişler" dedi ürkek bir şekilde.
Berat sinirden Ayhan'ın yakasına yapıştı "Sende o zaman bu iki çömezi getireyim nasılsa doktor işte diyip bu ikisini mi getirdin" dedi sinir krizi geçirmesine ramak kalırken.
Naz ve Lena'nın kaşları derince çatıldı. Nefret ediyorlardı cinsiyet ayrımcılığından.
Ayhan zor duyulan sesiyle "Ankaranın en iyi cerrahlarıymış İstanbul'a da bu yüzden gelmişler. Burdan özel bir hastanede genel cerrahlık yapıyorlar" dedi. Bir ümit kurtulurum diye.
Bu sözler bir nebze olsun içini rahatlatmıştı.
Ayhan'ı yana doğru savurdu ve Lena ile Naz'ın karşısına geçti. İkisinin de ağzındaki bantları çıkardı "Bana bakın" dedi sert sesiyle.İkisi de başlarını kaldırıp baktılar.
Lena" Kimseyi ameliyat falan etmeyeceğiz. Bu riski almayacağız" dedi dik başlılıkla. Şuan güvendiği tek şey aldığı boks eğitimleriydi tabii elleri bağlı ve Naz yanında olmasaydı.
Naz "Siz manyak mısınız evde ameliyat mı olur. Arkadaşlarınız için ölüm demek bu" dedi.
Berat'ın daha fazla sabrı kalmamıştı. Efe ve Atalay'ın da fazladan bir dakikası.
Kızların çenesinden tutup kaldırdı "Bana bakın şimdi ellerinizi çözeceğim ve hemen ameliyata başlayacaksınız. Eğer onlara birşey olursa sizde fazla yaşamazsınız. Anladınız mı?" dedi öldürücü bakışlarla bakarken.
Naz tam itiraz edecekti ki Berat Lena'nın kafasına silah dayadı.
"Hayır" diye bağırdı evi inletircesine. "Tamam yapacağız lütfen indir silahını" dedi dolan gözlerle Berat'a bakarak.
Birlikte Efe ve Atalay'ın kaldığı odaya girdiler. Oda demeye bin şahit ister ya neyse.
Ameliyat başlamıştı. Tek dilekleri bu iki adamın ameliyattan sağ çıkmasaydı. Aradan bir saat geçmişti bile.
"Bir saat oldu niye çıkmadılar hala" dedi Berat koridor da volta atarken.
"Çıktılar" dedi Ayhan.
Naz "Kurşunu çıkardık ama hala hayati tehlikeleri devam ediyor" dedi.
"Bu geceyi atlatmları gerek" diye devam ettirdi Lena.
Atalay'ın olduğu odadaki makinadan sesler gelmeye başladı.
Lena hemen odaya girdi "Hayır hayır hayır ölemezsin şimdi olmaz. Dayan lütfen dayan" diye sayıklayarak kolundaki soruma bir ilaç enjekte etti.
...
Efe'nin kalp atışları yavaşlamaya başladı. Naz hemen elektroşok cihazıyla müdahale etmeye başladı "Lütfen lütfen dayan. Nolursun dayan. Sen ölürsen Leyna mı, tek varlığımı alacaklar benden" diyerek sayıklıyordu.
Elektroşok cihazı fayda etmedi nabzı gittikçe düşüyordu. Hemen kalp masajı yapmaya başladı. Birden o çok korktuğu ses doldurdu odanın içini. Bağlı olduğu, kalp ritmini gösteren makineden geliyordu bu ses. Ekrandaki dalgalanan çizgiler tek bir çizgi halini almış ve tiz bir ses çıkarıyordu...
✨️ ✨️ ✨️Bir bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir.
Lütfen oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Diğer kitabıma da göz atarsanız çok mutlu olurum. Kendinize iyi bakın Şimal yıldızlarım diğer bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk engel tanımaz
Fiksi RemajaEfe: Benim sevgim bir zehirdi, sevdiğim herkesi öldürdü... Naz: Benim ruhum kirliydi, sevdiğim herkesi kirletti... .... Atalay: Ben sevmeyi bilmezdim, öğreten de olmadı... Lena : Ben bir lanettim, sevdiğim herkesi yok eden...