*****
Yaşadığım aksiyon dolu anlardan ve Taehyung ile tanışmamızdan sonra geçen 1 haftanın sonunda Taehyung'dan bir haber alamamıştım. O günden beri ne karşıma çıkmıştı ne de haber yollamıştı. Bu sessizliğinin nedenini anlamasam bile bir tarafım endişeliydi. Ona bir şey olmuş olabileceğini düşünen tarafım endişeyle kıvranıyordu, buna rağmen Taehyung'u aramak gibi bir şey yapmamıştım. Bunun sebeplerinden birisi onu nerede arayacağımı bilmememdi, diğeri ise onu aramamı gerektirecek bir ilişkimizin olmamasıydı. Tüm bunları düşündüğümde, onu aramak yerine kendi endişelerimde boğulmayı tercih ederek günlerimi boş ve öylesine geçirmiştim.
Şimdi ise kendi yatağımda uzanmış, hafta sonunu bomboş bir şekilde geçiriyordum. Annemle babamın boşanmasının ardından annemin yanında kalmayı seçmiştim ve annem bu duruma çok sevinmişti. Ama tahmin ettiğim gibi babam boşanır boşanmaz yurt dışına kaçmıştı, bu yüzden vakit geçirmek için yanına gidebileceğim bir babam kalmamıştı artık. Arkadaşlarım ise bir parti düzenliyordu ama partilerden nefret ettiğim için akşamki partiye katılmamayı seçerek, kendimi yalnızlığa mahkum etmeyi tercih etmiştim.
İçimi saran sıkıntı katlanılamaz bir hâlde olmasına rağmen elimi bile kıpırdatmadan tavanı izleyerek yatmaya devam ediyorum.
Tam bu sırada duyumsadığım tıkırtı sesleriyle, saatlerdir hareketsiz yatan bedenim aniden havalandı ve yataktan kalkarak sesin geldiği yöne, yani cama dikmiştim heyecanla parıldayan gözlerimi. Taehyung'un gelmiş olabileceğini düşünen tarafım heyecanla kıvranıyordu, bu sefer endişe yoktu. Ama umut ettiğim gibi camdan Taehyung girmemişti. Sesler hızla kesildi, etrafı benim nefes seslerim haricinde sessizlik ele geçirdi. Az önceki heyecanlı ve mutlu hâlimden şimdi eser yoktu.
Hissettiğim hayal kırıklığıyla birlikte omuzlarım çöktü.
Mutsuz bir şekilde tekrar yatağıma yönelecektim ki odamın zemininde gördüğüm karaltı, olduğum yerde çakılı kalmamı sağladı. Odamın loş ışığından dolayı ve havanın kararmış olması nedeniyle o karaltının ne olduğunu tam seçememiştim. Gözlerimi hafif kısarak daha dikkatli bir şekilde baktığımda, o şeyin hareket ettiğini görür gibi olmuştum ve bu çığlık atarak geri doğru kaçmama sebep olmuştu. Yaşadığım korku kan akışımı hızlandırırken, nefeslerim ve kalp atışlarım yüksek oranda hızlanarak kendi kulaklarımda yankılanmaya başlamıştı.
Ve gördüğüm hareketlenmenin benim hayal ürünüm olduğunu düşünmeden hemen önce attığım çığlık yüzünden o karaltı bir anda yatağımın altına doğru hareket ederek gözden kayboldu. Bu durumda çığlık atarak evden kaçmam mı gerek, yoksa kalıp o şeyin ne olduğunu anlamam mı gerek diye kararsız kalmışken, bir tıslama benzeri ses ile neye şaşıracağımı ve neyden korkacağıma karar verememiştim.
Eğer kafayı yemediysem yatağımın altından bir tıslama sesi yükseldi ve eğer şizofrene bağlamadıysam o karaltı tahminlerime göre bir yılandı...
Korkudan dolayı işlevini yitirmeye başlayan beynim son bir güçle bedenime komut vermeyi başarmıştı ama o komutta bir adım geri kaçmaktan ileriye gidememişti. Siktiğimin bacakları kilitlenip kaldı resmen!
Gözlerim avına kilitlenen bir aslan gibi yatağın alt kısımlarına takılı kalmıştı ama içlerinde avcısına yakalanan ceylanın korku dolu hisleri vardı. Yaşadığım duygu karmaşası, işittiğim ikinci bir tıslama ve sürtünme sesleriyle buhar olup havaya karışırken, yatağın altından çıkmış siyah bir kafa ve direkt gözlerime kilitlenen zümrüt yeşili gözlerle korkudan bayılmamak için bedenimi zor zapt etmiştim. Bir yılandı! Tanrım, gerçekten de bir yılanmış!
Çığlık atmak için aralanan dudaklarım, yılanın hareket etmesiyle hemen kapandı. Şimdi çığlık atarak onu tetiklemek istemiyorum.
Yılanla aramızda geçen bu ufak ve benim açımdan tüyler ürpertici bakışma, yılanın geri çekilerek tekrar yatağın altına girmesiyle son buldu. Bakışmamız sonlanınca derin bir nefes alarak rahatlamaya çalışmıştım ama yatağımın altında bir yılan varken bu pekte mümkün gibi gözükmüyor.
"Uzak dur, insan."
Duyduğum kısık ama baskın bir tonda çıkan sesle hızla etrafıma bakınarak kimin konuştuğunu anlamaya çalışmıştım ama burada benden ve şu yılandan başka kimsenin olmaması hepten ürkmeme neden olmuştu. Sesin nereden geldiğini düşünmeye kendimi o kadar kaptırmıştım ki, yatağın altındaki yılanı bile unutmuştum.
"İnsan beynini fazla yorma çabasına girme ve sadece dediğimi yap. Ondan uzak dur. Bu kendi iyiliğin için en iyi olan. Eğer tam tersi yaşanırsa, seni elimden o bile kurtaramaz!"
Aynı ses ama az öncekine nazaran daha gür ve yüksek bir tonda ulaşmıştı kulaklarıma. İlk başta kendi uydurmam diyebileceğim sesi ikinci kez duyduğumda, bunun kendi uydurmam olmadığına emin olmuştum.
"Kimden bahsediyorsun?" Belki de Taehyung ile tanışmamış olsaydım, aklımı kaybettiğimi bile düşünebilirdim. Ama bu imkânsız diye nitelendireceğim olaya artık o kadar da imkânsız gözüyle bakamıyordum ve bundan dolayı sesim sıradan biriyle konuşuyormuş gibi sakin çıkmıştı.
"Uzak dur insan!"
"Kimden uzak durmam gerek?"
"Ondan uzak dur."
Sorum yine cevapsız bırakıldığında sıkıntıyla nefes alıp verdim. Kimden uzak durmam gerektiğini bilemezsem eğer, ondan nasıl uzak durabilirim ki?!
Yine bir tıslama sesi ve onu takip eden sürünme sesinden sonra odamın içine derin bir sessizlik çöktü. Unuttuğum yılanın varlığını sesini duymamla hatırlayarak hafif irkilmiş, ardından da korkuma meydan okuyarak dizlerimin üzerine çökmüştüm. Kafamı yanağım yere değecek şekilde yere yaklaştırıp yatağımın altına baktığımda, yılanı orada görememiştim ve bu hem şaşırmama hem de korkmama neden olmuştu. Yine de aptal tarafıma uyarak sanki az önce bir şey yaşanmamış gibi tekrar yatağıma uzanıp gözlerimi yumdum ve uykunun gelip beni almasına izin verdim. Çok geçmeden rüyalar alemine dalmıştım.
__________________________________________
Annyeonghaseyo yorobun!Nasılsınız?
Geçen hafta yb gelmemişti, bunu yarın da bir bölüm atarak telafi etmeyi düşünüyorum :)
Yılan daha ilk dakikadan zehrini saçmaya başladı bile... (İlerleyen bölümlerde bu laflarını sana yuttururum Vin..)
Beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın sakın!
Dedik ve bölümün sonuna geldik.
Yeni bölümlerde görüşürüz canlarım~👐🏻
Sağlıcakla kalın, hoşça kalın💜
________~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snake || TaeKookV
FanfictionYılan iblisin herkesten gizlediği bir ikizi vardır. Yılan iblisin gölgesinde kalan ve yılan iblislerin kanını kirleten melez ikiz, bir insana aşık olarak en büyük yasağı çiğner. Ve ikizini insandan uzak tutmaya çalışan yılan iblis ise kendisinin bil...