Tenefüs zili çalınca Gökhan çantasından bir tarak ve jöle çıkardı.
"Okula jöle mi getiriyorsun?"
"Ne zaman lazım olacağını bilemezsin."
"Haklısın ama sence de garip değil mi?"
"Normal şartlarda senin de böyle bir okulda olmaman gerekiyor. İkimizde pek normal sayılmayız."
Diyecek bir şeyim olmadığı için sadece kafa salladım. Gökhan sıranın üzerine oturdu. Bacaklarını açtı ve beni ortasına aldı. Gözlerim erkekliğine indi.
"Sakso çekmeyeceksen boşuna bakma."
"Saçmalama amına koyayım."
Kıkırdadıktan sonra saçımı yapmaya başladı. Sınıftakiler bize bakıp konuşuyordu. Pek anlamasam da gereksiz bir konu olduğunu anlamıştım.
"Dün eve geç kaldın mı?"
"Eve hiç gitmesem bile bekleyecek kimsem yok."
"Yine de benim yüzümden üşümüş olmalısın."
"Önemli değil. Yardıma ihtiyacı olan biri karşısında kimse kayıtsız kalmaz."
Çenemden tutup kafamı yukarı kaldırdı. Saçlarımı yaparken dilini üst dudağına yapıştırmıştı. Ne kadar tatlı olduğunu görememesi çok acı diye düşündüm. Onun aksine ben bana özel bu gösterinin keyfini çıkarıyordum.
"Baban mı tartakladı?"
"Ne?"
"Yüzünün hali ne?"
"Traş oldum."
"Çenendeki sararmış morluk aksini söylüyor."
"Düştüm."
Çenemden tutup yüzümü sağa sola oynattı. Daha iyi görmek için yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"Öpmeyeceksen sırnaşma."
Gökhan gözlerimin içine baktı. Bunu söylememi gerçekten beklemiyordu.
"Sakso çekmek istediğin zaman unutamayacağın bir öpücük vereceğim."
Yüzünü yüzümden uzaklaştırıp saçıma kaldığı yerden devam etti. Saçımı bitirdikten sonra yüzüme yumuşak bir tokat attı.
"Sayemde yakışıklılığın gün yüzüne çıktı."
Yanağımı okşarken gözlerinin içine bakıyordum.
"Sapıkça düşüncelerin içindi o tokat."
Sıradan inmek için hamle yaptığında bacaklarını tuttum. Hemen kalksın istemiyordum.
"Saçımın fotoğrafını çeker misin? ordan nasıl gözüktüğünü görmek istiyorum."
Başka bir bahane gelmemişti aklıma. Gökhan cebinden telefonunu çıkarıp fotoğrafımı çekti. Resme bakıp büyük bir gülümseme takındı.
"N'oldu?"
"Sakso için yalvaran rus karılarına benziyorsun."
Telefonu elinden çekip fotoğrafa baktım. Sarıya yakın karamel saçlarıma doğal dağınık bir model yapmıştı. Mavi gözlerim bu kadar canlı mıydı? yoksa Gökhana baktığım için miydi? fotoğrafta Gökhan'ın bacağının bir kısmı çıkmıştı gerçekten de sakso çekecek gibi duruyordum.
"Çok yeteneklisin. Böyle saç yapmayı nasıl öğrendin?"
"Babamın berber salonu vardı. Yaz tatillerinde onun yanında çalışıyordum. Jöle ve tarakla en fazla bu oluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYLARDAN KASIM +18 (GAY)
General Fiction... Hoca elindeki orta boy tebeşiri uzanan kişiye fırlattı. Kafasına tebeşir yiyen çocuk kafasını sıradan kaldırmadan ilk bana ardından hocaya baktı. "Gökhan gönüllü olduğun için teşekkür ederim. Arkadaşımızın bu cömertliğini alkışlayalım." ...