Sahile geldiğimizde Gökhan bir hayli şaşkın gözüküyordu.
"Zenginler böyle yerlerde takılıyorlar mı?"
"Şaşıracaksın ama nefeste alabiliyoruz."
Gökhan kıkırdarken garip bir şekilde geçmişe gitti aklım. Ne kadar da temizdik oysa ki.
"Hatırlıyor musun?"
Biraz duraksadı.
"Benim ki de soru. Hatırlamıyorsundur fakat lise yıllarımızda gelmiştik buraya."
"Hatırlıyorum."
Şaşkın bir şekilde baktı.
"Sebebini bilmiyorum fakat geçmişte ki Gökhan silinmişti. Sonra sen geldin. Şuan o zamanlar tekrar zihnime akın ediyor."
"Alzheimer tanısı konulmadı değil mi?"
"Hayır."
Yaptığı şakanın komik olmadığını anlayınca suçluluk duygusu yüzünden denizi izlemeye başladı.
Kısa bir sessizlikten sonra Gökhan garip aurayı bozarak bir şeyler anlatmaya başladı. 3 saat boyunca eskilerden sohbet ettik. Genellikle konuşan Gökhandı gerçi.
Sahili eskiden oturduğumuz bankta oturup izlerken, lise yıllarım zihnimi talan ediyordu.
"O geceyi hatırlıyor musun?"
"Hangi geceyi?"
"Seni s..."
"Sus, sus, sus!"
Hızlıca elini ağzıma koyup susturdu beni.
Elini tutup öptüm. Geri çekeceği sırada sıkıca tuttum.
Etrafına baktı.
"Kerem bir gören olacak."
"Sikeyim göreni. Parasını verir siktiri basarım."
"Sadece durumu ikimiz için zorlaştırıyorsun. Veda ederken birbirimizi şuan ki kadar saf hatırlayalım istiyorum."
"Seni daha farklı bir şekilde hatırlamak istiyorum."
"Nasıl yani?"
"O gece gibi bir gece fena olmazdı. 18 yaşımda ki performansımı gördün peki ya 28 yaşımdakini görmek ister misin?"
Gökhan doğruca gözlerimin içine baktı.
"Senin ağzın neler söylüyor Kerem?"
"Gökhan sana karşı olan hislerim ne denli kalıcı öğrenmek istiyorum. Zaten bir daha görüşmeyeceğiz."
"Deneme tahtası olarak başkasını seç."
Gökhana yaklaştım.
"Seni seçtim."
Gökhan birkaç dakika düşündü.
"Benimde aklımı kurcalıyor bu durum. Bir şeyler değişti biliyorum ve onu çözmek eğlenceli olabilir. Kaybedecek bir şeyim yok sonuçta. Söz ver bu son gecemiz olacak."
Ağzım kulaklarımdaydı.
"Söz veriyorum."
BU KISIMDAN İTİBAREN +18 UNSURLAR İÇERMEKTEDİR. RAHATSIZ OLACAKLAR BURADAN SONRASINI OKUMASINLAR. SONRAKİ BÖLÜMLERDE BU KISIMIN ÇOK FAZLA ETKİSİ OLMAYACAKTIR.
OKUYACAK OLANLARA KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM.
Sahilin yakınlarında ki otele götürüp VIP bir oda kiraladım. Gökhana kalsa normal bir oda yeterliydi fakat bu bir vedaysa çok güzel olmalıydı diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYLARDAN KASIM +18 (GAY)
Fiksi Umum... Hoca elindeki orta boy tebeşiri uzanan kişiye fırlattı. Kafasına tebeşir yiyen çocuk kafasını sıradan kaldırmadan ilk bana ardından hocaya baktı. "Gökhan gönüllü olduğun için teşekkür ederim. Arkadaşımızın bu cömertliğini alkışlayalım." ...