chap 25

502 9 0
                                    

APABILA sudah selesai mandi , Tengku Firdaus turun untuk melihat apa yang dibuat oleh anak ii buahnya kapada Khaleef .

BILA sudah sampai di hadapan pintu , Tengku Firdaus mendengar erangan dari Khaleef menandakan anak ii buahnya sedang mendera Khaleef .

POV KHALEEF

"Lepaskan aku !!" rayu Khaleef apabila di pukul bertalu ii tanpa berperikemanusiaan .

SEMUA berhenti memukul Khaleef malah mereka sambung membuka seluar mereka masing ii kerana deraan seterusnya akan berlaku .

KHALEEF terlalu lemah untuk melawan lagi ii apabila tangannya sudah diikat jadi Khaleef tidak dapat bergerak untuk mempertahankan diri .

KHALEEF hanya mampu menangis dan menjerit meminta pertolongan tapi apa guna kalau takde sesiapa yang mendengarnya .

'Mama papa , Khaleef rindukan mama papa ! seandainya Khaleef tak balik tolong maafkan segala kesilapan Khaleef' doa Khaleef di dalam hati .

KHALEEF di kerjakan sehingga lunyai lubangnya apabila di rogol oleh ramai lelaki yang cukup besar batangnya nak dibandingkan lubangnya yang kecik ini .

'Sakitnya bila lah nak sudah seksaan ni' bisik Khaleef dalam hati , sungguh dia tidak tahan dengan semua yang terjadi kalini .

POV KHAI

'Malam ni aku kena datang rumah abang' bisik hati Khai , dia sudah plan untuk membongkarkan rahsia abangnya kerana Khai tahu abangnya tidak mungkin membenarkan Khaleef seorang diri kalau tiada apa ii yang berlaku .

PADA MALAM HARI

KHAI melihat rumah itu sudah gelap jadi Khai terpaksa ikut belakang yang tidak menggunakkan ekses untuk masuk ke rumah agam itu .

JALAN belakang yang sangat gelap membuatkan Khai susah untuk pecah masuk ke dalam rumah itu tetapi Khai ini sangat mahir dalam hal ii yang orang kata seperti parkour hehe .

KHAI berjaya masuk ke dalam rumah dan mengeluarkan kunci rumah abangnya yang memang dia simpan untuk berjumpa dengan Khaleef .

SELEPAS berjaya masuk ke dalam rumah , Khai menuju ke arah tangga ke bawah tanah , hanya Khai , Tengku Firdaus dan anak ii buahnya sahaja yang tahu kewujudan bilik bawah tanah itu tetapi Khai kurang pasti kalau Tengku Firdaus sudah memberitahu kepada Khaleef ke belum .

"Harap ii lah takde orang kat pintu tu" ujar Khai .

APABILA melihat pintu bilik bawah tanah itu tiada orang , Khai bersorak dalam hati kerana rancangannya berjaya .

APABILA sudah masuk ke dalam bilik gelap , busuk dan menakutkan itu Khai mahu membuka lampu tetapi dia mendengar suara erangan menahan kesakitan yang ada di hujung bilik ini membuatkannya cepat ii membuka lampu bilik tersebut .

DAN alangkah terkejutnya dia apabila melihat Khaleef sedang terbaring yang muka dan badannya habis penuh dengan luka , darah dan air mani yang berlimpah di atas lantai .

"Ya Allah Khaleef !!!" Khai terus menerpa ke arah Khaleef yang lemah longlai itu .

"K...Khai" ujar Khaleef tergagap kerana mulutnya sangat sakit untuk bercakap .

"Khaleef apa dah jadi ni ? apa abang aku dah buat pada kau ni !!" ujar Khai , kemarahannya sudah memuncak apabila sanggup abangnya membuat pasangan atau merangkat kawan baik Khai begini .

"Ehem" tiba ii ada deheman dari belakang Khai membuatkan Khai berpaling tanpa perasaan takut .

TENGKU FIRDAUS melihat adiknya , dalam otaknya berfikir apa alasan mahu memberitahu pasti adiknya akan memarahinya .

'Ah buat apa nak fikir ! kawan baik dia tu yang curang memang patut pun dapat' bisik hati Tengku Firdaus .

"Ada apa ii kau nak cakap ?" soal Tengku Firdaus .

DENGAN kecepatan tangan Khai , dia menampar wajah Tengku Firdaus sekuat hati .

"Kau buat apa ni bodoh ?!! kalau kau tak suka dia , kau hantar dia kat aku bukan kau buat kerja bodoh macam ni lah sial !!" jerkah Khai yang memang sudah benci melihat wajah abangnya yang seperti tidak bersalah tu .

"Kau salahkan aku sekarang ni ?!" Tengku Firdaus juga sudah berang apabila ditampar sebegitu oleh adiknya yang selama ini tidak pernah menaikkan tangannya .

"Yes memang ni semua salah kau ! main sedap kau je buat kat Khaleef macam ni !! ni aku nak tanya air mani tu bukan kau punya kan ?" soal Khai mahukan jawapan dari Tengku Firdaus secepatnya .

APABILA Tengku Firdaus menganggukkan kepalanya lagi sekali Khai menampar wajah abangnya .

"Kau bodoh !!" tengkingan Khai itu sedikit sebanyak menggerunkan Tengku Firdaus kerana selama mereka bersama tidak pernah sekali dia melihat adiknya begini .

"Lebih baik kau keluar dari sini Khai" ujar Tengku Firdaus dengan nada tegas .

"Aku takkan keluar seorang diri" ujar Khai .

"Kau tak boleh !! kau kenal aku kan Khai , siapa suruh kawan kau ni curang !! keluar hotel berdua dengan jantan depan mata aku !!" ujar Tengku Firdaus dengan penuh beremosi .

"Mana bukti kau ha ?!! kau ada dengar penjelasan dari mulut Khaleef sendiri ?!!" soa Khai yang geram apabila abangnya menuduh Khaleef sehingga sanggup berbuat begitu .

"Aish !!!" jerit Tengku Firdaus memanggil anak buahnya .

"Ye boss ?" soal Aish yang terkejut apabila Tengku Firdaus menjerit memanggil namanya yang sedang lena tertidur sebentar tadi .

"Kau bawak budak ni keluar !" arah Tengku Firdaus menyuruh membawa Khai keluar dari bilik seksaan itu .

AISH dengan takut ii mendekati Khai kerana itu adalah adik kepada bossnya tetapi disebabkan desakkan dari Tengku Firdaus dia terpaksa lakukannya .

"Lepaskan aku !!" jerit Khai apabila dia dipegang oleh Aish dan mengheret Khai keluar dari bilik itu .

SELEPAS Khai keluar dari bilik itu , pintu itu dikunci dari dalam oleh Tengku Firdaus supaya Khai tidak lagi dapat masuk ke bilik itu .

"Lepaskan aku !" pinta Khaleef dengan keadaan lemah longlai .

"Jangan harap Khaleef ! aku takkan buat kau macam ni kalau kau tak curang Khaleef !" ujar Tengku Firdaus membuatkan Khaleef makin sakit hati , disebabkan salah faham dia sanggup buat begini .

"Kau tau tak kau salah faham !! kenapa susah betul kau nak percayakan aku Tengku Firdaus !! kalau aku tau kau macam ni lebih awal aku tak terima yang kau ni seorang mafia !! kau kejam , kau manusia paling keji yang aku pernah jumpa !! aku harap lepasni kau takkan jumpa kau lagi , lebih baik kau bunuh aku je dari kau buat aku macam ni !!!" luah Khaleef yang sekarang ini sudah hampir ke tahap akhir kesabarannya .

TENGKU FIRDAUS hanya diam dan meninggalkan Khaleef seorang diri di bilik gelap itu dengan penuh perasaan kasihan .

'Abang takkan buat macam ni kalau sayang setia' bisik hati Tengku Firdaus yang masih tidak dapat mencerna kata ii Khaleef itu .

ADAKAH PENDERAAN SEPERTI INI AKAN DITERUSKAN ??

SELEPAS INI ADAKAH TENGKU FIRDAUS AKAN MEMBUNUH KHALEEF ??

HYE GUYS !!

AMACAM DENGAN CHAP KALINI OKAY KE ??

JANGAN LUPA SHARE , VOTE AND COMMENT !!

JANGAN LUPA JUGA FOLLOW MY ACC ❤️‼️

MY FRIENDS BROTHER Where stories live. Discover now