Baekhyun ağır adımlarla girdi spor salonuna. İşlerini bir saat önce bitirmişti, hava kararmak üzereydi. Yarın uzun bir gün olacağı için sporu bu akşam halletmeyi düşünmüştü.
Evine uğramış spor salonu için hazırladığı çantasını almış ve üzerini değiştirip buraya gelmişti.
Duyduğu yumruk sesleriyle bakışlarını yerden kaldırdı. Gördüğü beden kum torbasını yumrukluyordu.
Chanyeol da onun gibi düşünmüş olmalıydı. Bu akşamı sporda değerlendirmişti.
"Kolay gelsin." Sesini biraz yüksek çıkartmıştı Baekhyun Chanyeol'un onu bu tempodayken duyabilmesi için.
Chanyeol durdu ve hafifçe döndü Baekhyun'un olduğu yere. Şaşırmıştı gerçekten.
"Sağol." Dedi ardından omuzlarını geriye atıp esnetirken. Terlemeye başlamıştı. Başlayalı çok olmamıştı aslında.
Baekhyun'un geleceğini tahmin etmişti çünkü bugün onun tek boş günüydü.
Yine de düşüncesinin bu kadar hızlı gerçekleşmesini beklemiyordu Chanyeol.
Kum torbasından uzaklaştı bir kaç adım. "Geçen gün konuştuğumuz gibi, birlikte antrenman yapmaya ne dersin?" Hafifçe gülümsedi Baekhyun. "Isınmam gerek önce. Sen çoktan ısınmış gibi duruyorsun, beni bekleme istersen."
Çantayı soyunma odasına bırakıp geldi Baekhyun. Chanyeol'un kum torbasının hemen yanındaki torbanın karşısına geçtiğinde bakışları yeniden Chanyeol'a döndü.
Üzerinde ilgiyle dolanan bakışların farkındaydı Baekhyun. Aptal değildi.
Adamın onu istediği belliydi.
Kararsız olduğu tek konu, nasıl ilerleyeceğiydi. Zoru oynarsa iki ihtimali olurdu. Ya adam sıkılırdı ve o Kai'yi araştırmasındaki tek ihtimalini kaybederdi.
Ya da bu zoru oynayış Chanyeol'un daha çok ilgisini çekerdi ve ihtimal gerçeğe dönüşürdü.
Kafasındaki diğer seçenek ise kolayı oynamaktı. Karşısındaki adam yatakta oldukça iyi gibi duruyordu. Eğer tenleri birbirine uyarsa, duygusal bir şeye ihtiyaç duymadan hayatına sızabilirdi.
Peki ya Baekhyun hangi yolu seçecekti?
"Bekleyebilirim." Diye mırıldandı Chanyeol gözlerinin içine dikkatle bakarken. "Biraz koşmam gerekiyordu zaten. O sırada ısınırsın sende. Salonun diğer tarafında olacağım. Isındığında haber ver."
Ağır adımlarla uzaklaşmaya başlayan bedenin arkasından baktı bir kaç saniye Baekhyun.
Kafası hala karışıktı. Bu yüzden bir şey söylemedi ve ısınmaya başladı.
Yaklaşık yarım saat sonra Chanyeol iki koluna da taktığı darbe yastıkları ile yaklaştı Baekhyun'a.
"Yumruklarının sertliğini ölçelim biraz." Güldü Baekhyun. "Gel bakalım, ısındım artık."
Yerlerini aldıklarında Baekhyun kendini göstermek adına istemsizce heyecanlandı. Hafif başladı öncesinde. Her geçen dakika yumrukları sertleşirken terlemeye başlamıştı Baekhyun.
Chanyeol'un bakışları bakışlarıyla buluştuğunda hafifçe gülümsedi.
"Nasıl?" Diye sordu Baekhyun. "Sana rakip olabilir miyim?" Chanyeol yavaşça indirdi yastıkları.
"Daha önünde uzun bir yol var diyelim." Diye mırıldandı. Güldü Baekhyun. "Beni hırslandırıyorsun Chanyeol."
Darbe yastıklarını kollarından çıkarttı ve Baekhyun'a uzattı Chanyeol. "sıra sende." Diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barmen/Chanbaek
Hayran KurguBaekhyun Chanyeol'un hayatına bir barmen olarak girmişti. Sevgilisi olmuş, aylarını onunla geçirmişti. Peki ya bunlar gerçekler miydi? Baekhyun'un söylediği her cümle doğru muydu? Gerçekler açığa çıktığında artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı.