Băieții și Joss opresc chiar în spatele meu când frânez la bordura din fața casei lui Sud. Abia am timp să parchez când un al treilea set de faruri apare în oglinda retrovizoare. Privind urât, disting silueta unei mașini elegante, albastre, pe care urăsc c-o pot recunoaște.
Ricky.
Desigur.
Nu mă surprinde c-a apărut, dar asta nu înseamnă că nu sunt supărat. Lasă o impresie când vine vorba de Sud. De parcă crede că e singurul care o poate proteja. Sunt șanse să fi văzut actualizarea Pandorei, la fel ca noi ceilalți, dar la naiba. Ce parte din 'ea a trecut peste' nu înțelege acest nemernic?
Dacă ea va avea nevoie de ceva, de la cineva, vreodată, m-aș putea descurca cu rahatul ăla.
Înjurănd pe nerăsuflate, ies în stradă. Ricky face la fel, îmbrăcând o jachetă de piele închisă la culoare în timp ce aruncă o privire spre mine. Sunt destul de sigur că gândurile noastre sunt aceleași atunci când ochii ni se intersectează — să-l ia dracu pe tipul ăsta.
În scurta secundă când lumina interioară se aprinde, văd că-i are pe Shane și Scarlett pe bancheta din spate. Frații mei și Joss calcă zăpada sub cizme în timp ce se apropie, iar Ricky e cu jumătate de pas în urmă. Așteaptă la poalele treptelor, păstrându-și distanța în timp ce lovesc cu pumnul în plasă.
Există o tensiune nerostită când vine vorba de el și de mine. Acesta e motivul pentru care știu că acest fals sentiment de civilitate dintre noi nu va dura. De ce? Pentru că, în cele din urmă, își va deschide gura și va spune niște porcării care mă vor dezlănțui.
Întotdeauna o face.
"Presupun că tot ce ți-am spus a intrat pe o ureche și a ieșit pe cealaltă." Mormăie.
Iar începem.
Îmi arunc ochii peste umăr și privirea plină de ură asupra mea n-ar trebui să fie surprinzătoare.
"Despre ce naiba vorbești?" Întreb cu dinții strânși pentru că... De ce dracu e aici?!?!
Scuturând din cap, pufnește. De parcă ceva ce tocmai am spus e de necrezut pentru el.
"Ți-am spus să te retragi, dar lasă-mă să ghicesc ce s-a întâmplat. Ai vrut-o, nu? Atât de rău încât ai pus-o de bunăvoie în centrul vizorului tatălui tău."
Mă întorc și mă înfrunt cu el acum, urând că de fiecare dată când mă uit în ochii acestui nenorocit, văd asta. Tot ce simte pentru ea. Poartă rahatul ăla ca pe o a doua haină, ca eu și toți ceilalți să vedem. E al naibii de arogant când vine vorba de a o iubi. Deci, dacă n-am spus-o încă... Să-l. Ia. Dracu. Pe. Ricky. Ruiz.
Să-l ia dracu.
"De ce nu..."
"West." Intervine Sterling cu o privire aspră. "N-avem timp pentru rahatul ăsta. Rămâi concentrat."
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...