Capitolul 28

93 9 0
                                    

"I-am prezentat toate aceste informații mamei tale în urmă cu douăzeci de ani și n-a făcut nicio schimbare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"I-am prezentat toate aceste informații mamei tale în urmă cu douăzeci de ani și n-a făcut nicio schimbare." Oftează Boone, sprijinindu-și pumnii de talie în timp ce se uită la dosarele întinse pe biroul lui. "Nu sunt sigur că vă va ajuta atât de mult, având în vedere că n-a fost suficient ca s-o împiedice pe Pam să se căsătorească cu acel nenorocit, dar măcar veți ști tot ce știu eu."

West nu spune nimic, dar se apropie încet de birou. Ridică dosarul pe care bunicul său l-a pus acolo și se uită la el.

"Pot să te ghidez dacă vrei." Oferă Boone, făcându-l pe West să încuviințeze din cap.

Odată ce i-l predă, Boone începe să răsfoiască documentele.

"Ei bine, tatăl tău nu era tocmai Rockefeller când a început să-i dea târcoale mamei tale, dar nici nu era sărac. Când au venit în vizită, a afișat suficienți bani încât mi-am pus anchetatorul să înceapă de acolo. Am vrut să știu cum i-a produs și ce făcea cu ei." Explică Boone. "Tipul meu a găsit un vechi prieten de-al lui Vin acolo, în oraș, unul dispus să împărtășească ceea ce știa. M-a costat niște bănuți destul de mulți, desigur, dar a meritat. Adică, n-a împiedicat-o pe mama ta să-și vândă sufletul diavolului, dar nu le putem câștiga pe toate." Adaugă, râzând. "Oricum, prietenul i-a spus anchetatorului c-a crescut pe aceeași stradă cu Vin în Cypress Pointe, și că, de când îl cunoștea, Vin fusese înstărit. Tipul n-a văzut-o niciodată pe mama lui Vin lucrând o zi din viața ei, totuși. Așa că i s-a părut că trăiau dintr-un fel de moștenire."

"Poate că i-au lăsat bunicii ceva?" Întreabă West.

Boone scutură din cap. "Ăsta a fost primul meu gând, dar mama lui a crescut în sistemul de asistență maternală și n-a avut nicio familie despre care să știe."

Sunt atât de confuză și, judecând după expresia lui West, și el e.

"Deci, de unde au venit?" Întreabă.

Boone respiră adânc, apoi se lasă în fotoliul de lângă fereastra cu vedere la curte.

"Vin v-a spus vreodată vouă, băieților, ceva despre tatăl lui?"

"Numai c-a crescut fără să știe cine e și că n-a putut să-l cunoască niciodată." Explică West.

"Ei bine, presupun că-i adevărat într-o anumită măsură, dar știe cu siguranță numele bărbatului." Dezvăluie Boone. "E chiar aici, pe certificatul lui de naștere."

I-l dă lui West să scaneze și mă lupt cu dorința de a arunca o privire.

Studiez chipul lui West în timp ce citește, devenind și mai intrigată când tensiunea i se adună în frunte.

"Asta nu... n-are nici un sens." Se bâlbâie, aparent lipsit de cuvinte.

"Augustin a fost un bărbat căsătorit când a avut o aventură cu bunica ta, Liza Golden. Acea aventură a dus la nașterea tatălui tău." Explică Boone.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum