Capitolul 23

115 13 0
                                    

Avionul nostru aterizează exact la două ore și jumătate după decolare și am dormit aproape tot timpul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Avionul nostru aterizează exact la două ore și jumătate după decolare și am dormit aproape tot timpul. Noaptea mea târzie cu Scar înseamnă că m-am grăbit ca un zombi în această dimineață, încercând să mă pregătesc și să arăt cel puțin semi-decent pentru zbor. Dacă îl întrebați pe West, sunt superbă ca întotdeauna. Dacă mă întrebați pe mine, arăt de parcă moartea m-a acaparat.

Frumusețea e în ochiul privitorului, presupun.

Oricum arăt sau mă simt în această dimineață, merită. Să fiu trează toată noaptea mi-a dat șansa de a vorbi sincer cu sora mea, ceea ce aveam nevoie amândouă. Spre exemplu, acum sunt conștientă că ea și Shane nu s-au oprit niciodată din a și-o trage, doar s-au îmbunătățit în a ascunde asta. Poate c-am fost naivă să cred c-au pus capăt, dar jură c-au încercat. Numai că acea rezoluție n-a rezistat prea mult. Sunt sigură că singurul motiv pentru care ea și Shane vor exercita orice măsură de reținere e pentru că el va fi la o mie de mile distanță.

Pe lângă toată drama, îmi pare rău că pleacă. Absența lui rănește doi oameni la care țin profund, dar având în vedere propriile circumstanțe, nu-l acuz pe Ricky pentru că-l trimite departe. Uneori, situația dificilă a fraților mai mari e că rămânem blocați în a face treaba murdară. Mai ales cei dintre noi care trebuie să acționeze și ca părinți.

Coborâm din avion și West pare să simtă că sunt un mănunchi de nervi. Mă ține strâns de mână în timp ce ne străduim să trecem prin terminalul aglomerat, până la ridicarea bagajelor, apoi ieșim pe trotuar pentru a aștepta cursa pe care a aranjat-o - un autobuz de petrecere care ne va găzdui pe toți șase, plus bagajele. În timp ce așteptăm, am în sfârșit un moment să-mi pornesc telefonul. Cel nou, adică. La început, mă sprijin de umărul lui West în timp ce derulez, dar mă dau înapoi la vederea unui mesaj neașteptat.

Roby: Doar o actualizare. Urmăresc câteva piste noi, dar nu-mi voi ridica speranțele până nu voi avea ceva solid. Încearcă să te bucuri de vacanța de Crăciun fără să-ți faci prea multe griji. Muncesc din greu să lămuresc chestia asta.

Blue: Mulțumesc că m-ai ținut la curent. Voi încerca.

Îndrept ecranul spre West, ca să fie la curent. Citește, apoi îmi eliberează mâna pentru a-mi trece un braț în jurul umerilor.

"Pare un tip bun. Ai fost inteligentă să-l implici." Mă asigură.

"Cu siguranță am fost."

Trăgându-mă mai adânc în laterala lui, îmi sărută creștetul capului. "Cu el lucrând să ne ajute și, odată ce vorbesc cu bunicul meu, cred că vom fi cu un pas mai aproape de a remedia acest rahat."

Inspirând adânc aerul cald din Louisiana, expir și las cuvintele lui West să mă consoleze. Asta-i o vacanță, așa că voi începe s-o tratez ca pe una.

Scar stă aproape, râzând de ceva ce Sterling trebuie să fi spus. Bănuiesc că West le-a explicat fraților săi ce s-a întâmplat aseară, așa c-au încercat să-i ridice moralul. Și-a petrecut zborul așezată lângă Sterling, așa că cea mai mare parte din această povară a căzut asupra lui, dar e grozav cu ea și Domnul știe că nu urăște să aibă atenția lui.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum