În mod obișnuit, vestea unei vânătăi la încheietura mâinii nu e suficientă pentru a mă face s-o iau razna și să intru năvalnic în biroul unchiului meu, dar a fost în seara asta. Habar n-am cine a apărut la locul de muncă al lui Blue mai devreme, aruncând amenințări și rahaturi, dar cu siguranță intenționez să aflu.
În timp ce Paul mă privește de la biroul lui, nu cred c-am avut vreodată mai puțină încredere în el.
"Cărui îi datorez plăcerea, nepotule?"
"Trebuie să știu despre marfă."
Mă privește, rânjind. "Chiar așa? Pentru că atunci când am venit la tine cu această ofertă în urmă cu câteva luni, n-ai vrut să ai nimic de-a face cu ea. Ce-i cu schimbarea bruscă?"
Ridic din umeri, dar nu dau de gol nimic. "Nu eram interesat atunci, dar acum sunt."
Nu vorbește imediat, doar îmi aruncă aceeași privire pe care obișnuia să mi-o ofere Pop când credea că pun la cale ceva.
"Bine, sunt intrigat. Ești interesat să ridici ștafeta? Sau pur și simplu să-ți bagi nasul acolo unde nu-i e locul? Pentru că, dacă vrei, asta poate fi aranjat, dar trebuie să înțelegi că există un proces."
"Ce fel de proces?"
Ochii îi fulgeră spre tavan în timp ce caută cuvintele potrivite.
"Consider-o o perioadă de verificare, dacă vrei — să-mi dovedești mie și colegilor mei. Ceea ce aduci în discuție sunt chestii de băieți mari." Adaugă, râzând.
Îi mențin privirea. "Bine. Spune-mi ce trebuie să fac."
Habar n-are că a mă implica mai profund în ceea ce ne-a târât familia e ultimul lucru pe care-l vreau. Dar dacă-l va face să-mi spună mai multe — cum ar fi unde sunt ținute aceste fete sau cum e condusă afacerea — îl voi amăgi. Tot ce știu e că Vin trebuie oprit. N-am sifonat niciodată în toată viața mea, dar dacă a-i hrăni informații lui Roby e singura cale de a le proteja pe Blue și Scar, cred că asta va trebui să fac.
"Ești amuzant. Știai asta?"
Zâmbește după ce întreabă, dar nu-l pot citi.
"În niciun caz nu te las să pui mâna pe acea parte a afacerii. Compania pe care ai avut-o în ultima vreme te face să fii o răspundere. De ce crezi c-am insistat să vii acasă după ce-ai apărat-o pe fata aia Riley după ce s-a publicat videoclipul?" Întreabă. "Pentru că oamenii vorbeau despre tine jucând rolul căpitanului Salvează-O-Târfă în timp ce fundul tău ar fi trebuit să lucreze. Te-ai făcut să pari slab, de parcă ai pune păsărica înaintea afacerilor."
Râde din nou și dacă n-ar fi unchiul meu, i-aș da un pumn direct în fața aia mâncătoare de rahat.
"Înțelege, Ricky, ești distras. În stil mare." Adaugă. "Și nu sunt singurul care-o vede."
Maxilarul mi-e încordat, dar sunt concentrat. E timpul pentru o schimbare de planuri.
"Bine, din moment ce vorbim sincer, de ce nu vorbim despre tine devenind târfa lui Vin." Când zâmbetul acela prost îi e șters de pe față, eu însumi zâmbesc acum. "Da, și după ce-am făcut puțină cercetare, imaginează-ți surpriza mea când am descoperit familia acelui nenorocit."
Ei bine, uită-te la asta. Trebuie să fi lovit un nerv, pentru că fundul lui devine foarte inconfortabil pe scaunul ăla.
"Știu și că el te-a amestecat în rahatul ăsta cu trafic, cu care n-aveam nicio treabă înainte să-i apară fundul. Am păstrat rahatul simplu. Nu spun că suntem sfinți, dar sigur aveam limite. Și răpind o grămadă de copii nenorociți ca să-i vinzi oricărui ticălos dubios care are câteva mii de dolari a fost cu siguranță una dintre acele limite." Mă răstesc.
"Ai grijă." Mă avertizează calm.
"La dracu cu a avea grijă! Toate rahaturile astea cu O'Farrell, cearta cu Navarros... nu suntem noi. Noi ne ținem capul jos și facem bani. Atât. Cel puțin așa făceam înainte. Dar acum, Vin ne-a făcut dușmani mai repede decât le putem afla numele."
Privindu-mă urât, Paul se apleacă înainte. "Înțeleg ceea ce crezi că știi, dar mereu am vrut să facem bani, Ricky. Indiferent de industrie, orice ne va acoperi buzunarele, e afacere de familie." Adaugă cu severitate, trântind cu pumnul în birou.
"Și cum rămâne cu Hunter? Ar trebui să cred că Vin n-a avut nimic de-a face cu asta? E amuzant cum îl văd într-o secundă la întâlniri cu voi doi, apoi în următoarea e închis. Poate doar îmi imaginez, dar mi-e greu să cred că totul e o coincidență."
După cum era de așteptat, n-are nimic de spus.
"Cine a ucis-o cu adevărat pe Robyn? A fost Vin?" Întreb, ținându-mi privirea atentă asupra lui când adaug: "Sau ai fost tu?"
Se pare că nu mai suportă să se uite la mine, așa că se ridică și face pași înceți spre fereastră, uitându-se în schimb spre oraș.
"M-am săturat. Pleacă dracu din biroul meu."
Se preface că-i calm, dar știu mai bine. Urăște să fie provocat, urăște să fie chestionat asupra lucrurilor, dar sunt pe punctul de-a nu-mi mai păsa. Nu voi obține nimic altceva de la el în seara asta, așa că mă ridic și încep să vin cu propriul plan. Unul care nu-l include pe el.
"Așteaptă."
Când mă întorc să văd de ce m-a strigat, privirea lui e încă concentrată asupra fluxului și refluxului traficului de pe străzile de jos.
"Ești familie, Ricky, și ai fost ca un fiu pentru mine. Cu toate acestea, ar fi înțelept să-ți amintești că a face parte din familie te protejează, dar nu te face invincibil."
Îi aud avertismentul și știu că-i adevărat, dar a pune 'munca' înainte de orice altceva e motivul pentru care am pierdut mai mult decât am câștigat. Deci, decizia a fost luată. Dacă Paul nu vorbește, e timpul să-l anunț pe Bogătaș că abordăm planul B.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...