Capitolul 37

113 10 0
                                    

Cu privirile pe care le-am primit astăzi, ați crede c-am intrat pe ușile de la Cypress Prep complet goală, purtând la gât un semn pe care scrie 'Ghenă de Spermă'

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu privirile pe care le-am primit astăzi, ați crede c-am intrat pe ușile de la Cypress Prep complet goală, purtând la gât un semn pe care scrie 'Ghenă de Spermă'. Dacă credeam că ticăloșii ăștia erau duri cu mine înainte, acum că le-am trădat regele, reputația mea e trimisă în iad.

Din nou.

Ceea ce-i super distractiv.

Singurul lucru bun la ziua de azi e c-o am pe Lexi. Într-un fel. E puțin distantă cu mine pentru că, aparent, a n-o suna nici măcar o dată în timpul suspendării ei de două săptămâni n-a trecut neobservat. Dacă ar ști toate rahaturile pe care le am pe cap, m-ar ierta. Cu toate acestea, neștiind dacă e Pandora, nici măcar nu mă gândesc să-i împărtășesc. Oricât de mult nu vreau s-o rănesc, trebuie să rămân concentrată asupra obiectivului din minte.

Păstreaz-o pe Scar în siguranță, doboară-l pe Vin.

"Deci, o să vorbim despre poze sau o să ne prefacem că nu s-a schimbat nimic?" Întreabă, uitându-se la prânz.

"Nu sunt sigură la ce te referi."

Îmi aruncă o privire acum, ca și cum ar vrea să-mi amintească că nu e la fel de lipsită de minte ca ceilalți roboți din școala asta.

"Nu ești sigură despre ce poze vorbesc? Cum ar fi cele cu tine și fostul tău pe care Pandora le-a postat aseară?"

Sorb din băutură și îi întâlnesc privirea. "Suntem prieteni și petreceam timpul împreună. Știi că Pandora e cunoscută pentru a face țânțar din armăsar. Toată situația a fost disproporționată."

Lexi aruncă o privire spre locul unde sunt așezați tripleții și Joss, apoi se uită din nou la mine.

"Ești sigură despre asta? Pentru că ultima dată când te-am văzut, erai atât de îndrăgostită încât ai fost greu de suportat. Și din câte am auzit, el nu se descurcă prea bine cu toate astea." Adaugă, dând din cap spre West, oferindu-mi o scuză pentru a mai arunca o privire către el.

Nu minte. Deși toate astea sunt niște prefăcătorii, și mai ales ideea lui, durerea pe care o văd pe chipul său e reală. Și sincer, asta mă omoară puțin.

"E bine." Mint.

"Motiv pentru care stai aici cu mine și el e tocmai acolo. Corect. Am înțeles." Adaugă, oftând.

În cele din urmă, îmi smulg ochii de la West și-mi amintesc rolul pe care ar trebui să-l joc. Cuvântul pe care mi l-a tot aruncat Joss a fost 'indiferentă'.

Fii... indiferentă.

"Doar m-am gândit că, nu știu... poate ne-am mișcat prea repede și nu eram atât de pregătită să mă stabilesc cu el pe cât credeam."

Expresia lui Lexi se înmoaie un pic mai mult, acum că n-o mai tratez ca pe o străină.

"Păi, i-ai spus asta?"

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum