Scar nu mi-a adresat niciun cuvânt de când am luat-o de la restaurant. Nici măcar despre toată drama cu X, despre care i-ar fi plăcut să vorbească. Dacă tăcerea ei cu privire la această problemă nu m-ar fi anunțat deja că s-a supărat mai devreme, zgomotul ușii dormitorului ei trântindu-se ar fi făcut asta evident.
Am toată intenția să încerc să lămuresc lucrurile între noi, dar mai întâi, am o armă de ascuns. Stând la deschiderea garderobei mele, mă uit în jur, hotărând să bag cutia de la Tommy sub o grămadă de hanorace în colțul din dreapta. Apoi, după ce mut câteva lucruri ca s-o ascund complet, mă îndrept spre camera lui Scar. În mod surprinzător, nu m-a încuiat pe dinafară.
"Ok, spune tot ce simți nevoia să spui, ca să putem mânca cina și să nu ne distrugem noaptea."
Aparent, doar sunetul vocii mele mi-a câștigat o privire mortală, dar nu-mi pasă. Așa gestionăm lucrurile. Le discutăm.
"Ce diferență are dacă eu spun ceva sau nu? Pentru că tu nu vei spune absolut nimic în schimb." Pufnește, lăsându-se în pat după ce-și prinde părul întunecat într-o coadă de cal.
Ar fi trebuit să simt asta venind. Privirea mi se coboară spre covor și încă habar n-am cum să navighez prin aceste ape — să-i spun suficient cât să știe să fie mai atentă la împrejurimile ei, dar nu atât de mult încât să fie prea paranoică.
Ca mine.
"Se întâmplă niște chestii..."
"Asta nu înțeleg." Ma întrerupe, dându-și ochii peste cap. "Asta tot spui. Dar sincer, din afară privind înăuntru, arăți ca o persoană nebună care devine și mai autoritară decât erai deja."
Cuvintele sale mă taie adânc. Da, sunt complet conștientă de tendința mea de a o sufoca, dar cum să nu știe că e pentru că o iubesc? Cum ar putea să nu știe că sunt disperată s-o țin în siguranță pentru că dacă i s-ar întâmpla ceva, m-ar ucide literalmente?
"Voi trece cu vederea, pentru că știu că ești confuză și supărată acum, dar..."
"De cât timp suntem doar noi două?" Întreabă. "Cei mai mulți oameni ar spune de când a plecat Mike, dar amândouă știm c-a trecut mult mai mult decât atât. Chiar dinainte ca mama să plece și Hunter să fie arestat, eram totul una pentru cealaltă."
Ascultând-o, privind-o în ochi, inima îmi e în gât pentru că nu greșește.
"De mult timp." Răspund.
"Deci, dacă există cineva pe lumea asta în care ar trebui să am încredere, ești tu, nu?" Motivează. "Atunci, de ce nu se aplică în ambele sensuri? Și nu-mi spune că o face, pentru că dacă ar fi adevărat, n-ai ascunde...orice ar fi de mine acum."
Se ridică și face un pas pentru a ieși din nou, dar îi prind brațul înainte să poată părăsi camera.
"Ai paisprezece ani, Scar."
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...