Capitolul 32

123 11 0
                                    

Roby: Am primit documentele scanate și trimise prin e-mail

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Roby: Am primit documentele scanate și trimise prin e-mail. Apreciez foarte mult. Rămâi în siguranță și amintește-ți ce ți-am spus — nu te apropia prea mult.

Blue: Notat. Vorbim curând.

Îmi așez telefonul pe birou și sunt atât de tentată să ațipesc. Meciul din seara asta m-a epuizat. Văzându-l pe Mike în tribune, după ce i-am spus în mod expres să nu vină, m-a făcut să joc mai dur decât de obicei. Un pic mai agresiv.

A încercat să se înțeleagă bine cu mine de când s-a întors acum o săptămână, dar problema e că nu vreau să încerce. În anii în care am avut nevoie ca el să fie tată, a ales să se înece în băutură. Acum că sunt la o respirație distanță de facultate, vrea să recupereze timpul pierdut.

Nu, mulțumesc.

În ciuda a cât de tare mă opun, pleoapele mi se închid, dar mă surprind trezindu-mă când cineva lovește ușa cu pumnul. Mă dau jos din pat și alerg pe hol înainte ca Mike sau Scar să se poată ridica de pe canapea. Au stat în sufragerie, vorbind și râzând de când am ajuns acasă, și-au adormit la un desen animat pe care am fost invitată să-l vizionez. Presupun că-i de la sine înțeles, dar am refuzat. Am refuzat și pizza pe care a comandat-o, alegând să mă mulțumesc cu ramen.

Fac contact vizual cu el în timp ce trec printre canapea și televizor. Continuă să-mi arunce priviri triste, de cățeluș, dar de fiecare dată când îl prind făcând asta, rezist nevoii de a-i arăta degetul.

Să-l ia dracu.

Să-i ia dracu scuzele slabe.

Să-l ia dracu pentru că i-a intrat în cap lui Scar.

Număr zilele până când îi va frânge inima așa cum a făcut-o deja de un milion de ori.

Înainte de a-mi putea cere să li mă alătur din nou, mă reped spre uşă şi o descui. Zâmbesc în timp ce-l las pe Ricky să intre.

"Hei. Mersi c-ai trecut pe aici."

"Nici o problemă."

După ce vorbește, se uită urât la Mike. Pentru că Ricky a fost aici pe timpul celei mai mari părți a rahatelor pe care eu și frații mei le-am văzut de-a lungul anilor, poartă aceeași ranchiură.

"Putem vorbi în camera mea." Spun, știind că vom avea nevoie de puțină intimitate.

Merge în spatele meu și câteva secunde mai târziu, televizorul e înfundat de cealaltă parte a ușii mele închise.

Fără să întrebe, se lasă pe patul meu. Vechile obiceiuri mor greu, presupun. Așa că, din moment ce s-a simțit ca acasă, mă așez la birou.

"Bun joc în seara asta."

"Mersi. Mă bucur c-ai reușit să ajungi."

"Știai c-o voi face." Spune, zâmbind.

"Sunt sigură că i-am învinețit coastele fetei, ceea ce n-a fost intenționat. Jocul a devenit intens."

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum