Blue: Crăciun fericit, frumoaso.
Jules: Crăciun fericit, BJ! Apropo de BJ, cum merge călătoria până acum? ;)
Blue: Lucrurile sunt grozave! În prima zi, întreaga familie s-a oprit pentru a fierbe niște fructe de mare. Apoi, ieri, am stat relaxați. Totuși, bunicul lui West ne-a învățat cum să facem gogoși autentice din Louisiana.
Jules: Ohhhh... fă-mi și mie câteva când ajungi acasă!
Blue: Sincer, doar i-am dat ingredientele, apoi am mâncat trei când au fost gata. Jur că sunt încă plină. Dar asta nu m-a împiedicat să mănânc două boluri de tocăniță gumbo la cină.
Jules: Cui îi pasă? Ești în vacanță!
Blue: Va trebui să port pantaloni cu talie elastică cam o lună.
Jules: Și West nici măcar n-ar observa. Băiatul e orbit de dragoste.
Blue: Sentimentul e cu siguranță reciproc.
Jules: Ai primit ceva bun sub brad azi dimineață?
Întrebarea îmi face privirea să se îndrepte spre colțul dormitorului nostru comun, unde o pungă de cadou cu numele meu pe etichetă se sprijină deasupra valizei mele goale. Familia ne-a oferit fiecăreia dintre noi, fetele, o geantă de mână scumpă și carduri cadou, astfel încât să n-avem o mulțime de lucruri de cărat acasă, dar lucrul meu preferat a venit de la West; o brățară personalizată, de aur, cu trei talismane atârnând de lanț.
O flacără care simbolizează prima dată când ne-am privit la focul de la Bellvue. Un milkshake pentru a simboliza prima dată când ne-am sărutat la restaurant, după ce West m-a acuzat c-am scuipat în cel pe care i l-am servit. Desigur, am fost cu siguranță vinovată că i-am scuipat băutura, dar a meritat-o. Al treilea e o inimă pentru că, după el, o voi avea mereu pe a lui.
Blue: Îți voi arăta totul când ajung acasă.
Jules: K. Sunt atât de fericită că ești fericită. Aș vrea să fiu acolo :(
Blue: Data viitoare.
Jules: Sigur! Acum du-te să te bucuri de bărbatul și Crăciunul tău. Te iubesc, femeie!
Blue: Și eu te iubesc. Aparent, am un joc de adevăr sau provocare la care trebuie să ajung. Urează-mi noroc ;3
Îmi pun telefonul în sertarul noptierei, apoi mă grăbesc jos. Din câte pot auzi, familia a devenit mult mai vioaie de la cină, așa că urmez zgomotul și ne găsesc gașca și cei cinci sălbatici noi întâlniți cu câteva nopți în urmă așezați în camera mare. Șemineul masiv de mahon răcnește și gașca se agită pentru ceea ce mi s-a spus că va fi cel mai invaziv joc de adevăr sau provocare pe care l-am jucat vreodată în viața mea.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...