Capitolul 18

111 12 0
                                    

"Îmi pare atât de rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Îmi pare atât de rău." Îi spun clientului în poala căruia tocmai am scăpat un coș plin cu pâine. Ar fi putut fi mai rău. Ar fi putut fi supă sau cafea.

Tipul nu e supărat, dar mi-e rușine, totuși. Toată dimineața, iar acum cea mai mare parte a după-amiezii, am fost distrasă de reluarea instantanee a conversației mele anterioare cu Roby. Nu pot să cred că mi-am închipuit c-ar funcționa. Poate că dacă aș fi fost liberă să împărtășesc toate detaliile pe care le am, lucrurile ar fi fost altfel, dar după cum stau lucrurile, acel apel a fost complet inutil.

Unchiul Dusty îmi oferă 'privirea' când arunc la gunoi ceea ce de altfel pare a fi o pâine perfect bună.

"Ești bine?"

Încuviințez. "Totul bine. Mă simt puțin amețită."

"Ești gata să-mi spui ce s-a întâmplat cu acea mână?" Întreabă, amintindu-mi de tăieturi și răni.

"Nu." Forțez un zâmbet în timp ce iau combo-ul de burger și cartofi prăjiți pe care tocmai l-a făcut pentru una dintre mesele mele. Apoi, mă grăbesc înainte ca el să mă poată interoga în continuare.

"Uitați. Poftă bună."

Dulcea bătrână îmi zâmbește după ce îi livrez mâncarea, apoi plec să iau cafea proaspătă pentru a umple ceștile goale. Dacă sunt ocupată, poate nu mă voi mai gândi atât de mult.

Se aude clopoțelul la ușă și arunc o privire dublă când Roger — unul dintre clienții noștri obișnuiți de duminică — vine clătinându-se în baston. Poartă în mână un plic mare și subțire și privirea îi e ațintită asupra mea.

"Cred că ăsta e pentru tine, dragă." Susține.

Ștergându-mi ambele mâini pe șorț, mă apropii de el, confuză ca naiba de ce se întâmplă.

"Ăsta e pentru mine?"

Ridică din umeri. "Așa mi-a spus tânărul. Sau, la naiba, poate c-a fost o tânără. Oricine ar fi fost, m-a speriat, venind spre mine purtând toate prostiile alea — masca de clovn, hanoracul, mănușile. Nu se vedea nici măcar un centimetru de piele, dacă mă gândesc mai bine. Tinerii sunt atât de ciudați zilele astea."

Oricât de mult încerc să nu las paranoia să continue să-mi consume ziua, aș minți dacă aș spune că asta n-o face să apară din nou.

"...Mulţumesc." Spun, luând ezitant plicul din mâna lui Roger. Se îndreaptă încet spre cuier și rămân cu privirea spre... orice ar fi asta.

Numele meu nu e pe el. De fapt, singurul marcaj de pe întregul lucru e un hashtag gros și întunecat chiar în centru.

La semnal, stomacul mi se întoarce pe dos și sunt în egală măsură curioasă și îngrozită să știu ce se află înăuntru. Se simte ușor și e atât de subțire încât nu poate fi mai mult decât o foaie de hârtie înăuntru, dar nu-mi voi da seama decât dacă-l deschid.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum