Capitolul 22

113 13 0
                                    

"Blue!" Scar țipă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Blue!" Scar țipă.

"La dracu!" Acea mică bijuterie a venit de la Shane.

"Trebuie să-ți bați joc de mine, Scarlett! Am crezut că te-a luat cineva!" Înainte ca ea s-o observe, ascund arma la spate.

Nu răspunde în timp ce fața i se înroșește și se grăbește să-și găsească hainele. Nu sunt sigură dacă sunt mai mult supărată sau ușurată să descopăr că acele urme erau doar ale surorii mele idioate strecurându-se cu Shane.

Din nou.

Din fericire, au fost ascunși în spatele unui teanc de cutii, așa că nu sunt agresată de imagini cu scula lui în timp ce-și trage pantalonii. Au pornit chiar și un încălzitor în timp ce... își făceau treaba, ceea ce înseamnă că s-au gândit la asta. Au planificat-o. Presupun că asta explică prelungitorul de sub ușă.

Dându-mi seama că singurul lucru de care să mă tem aici e prostia contagioasă, îmi bag discret arma ascunsă în spatele pantalonilor scurți.

"Vă vreau pe amândoi înăuntru. Acum!" Spun cu severitate, uitându-mă la ei pentru că, vă bateți joc de mine? Din nou?

Scârțâind zăpada sub picioare, îmi mișc fundul înghețat înapoi înăuntru și pun arma deoparte înainte de a mă îndrepta spre sufragerie.

"Parchez." Spune West prin difuzor, amintindu-mi că-l am pe linie. Cu sora mea dându-mi șocul vieții, pentru a doua oară în viață, am uitat de el.

"Descui ușa. Doar intră singur."

Închid apoi și descui ușa înainte să mă las înapoi pe canapea și să-i trimit un mesaj lui Ricky.

Blue: Ești treaz?

Ricky: Da, încă sunt afară. E totul în regulă?

Blue: Nu tocmai. Ar trebui să ajungi aici. Avem o problemă.

Ricky: Ce e?

Blue: Fratele tău e aici...

Ricky: La naiba. Sunt pe drum.

Îmi arunc telefonul pe canapea și sunt fierbinte de furie când cei doi infractori intră în sfârșit pe ușa din spate. Nici măcar zece secunde mai târziu, West intră prin față.

"Stați." Mă răstesc, îndreptând cuvintele către Scar și Shane.

Fac cum le spun, așezându-se unul lângă altul pe covor. West nu scoate niciun cuvânt în timp ce se coboară pe canapea lângă mine, încălzindu-mi coapsa înghețată când se așează aproape. La scurt timp după aceea, se aude o bătaie la uşă şi nu trebuie să întreb cine e.

"Intră."

West ridică privirea după ce vorbesc, căutând să vadă cine altcineva a decis să se alăture acestui show improvizat. Când Ricky intră, observ că există ceva mai puțin dispreț în ochii fiecăruia atunci când se întâlnesc. Dar apoi, de parcă n-aș fi avut destule șocuri în seara asta... dau din cap unul spre altul? Ca și cum se salută?

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum