Capitolul 5

166 19 0
                                    

"Deci, da

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Deci, da. Cam asta e tot."

Sunt agitată ca naiba fiindcă tocmai am recunoscut toate astea, plasând întreaga poveste la picioarele dr. Pryor.

În spiritul dezvăluirii complete, ne-am asigurat că includem chiar și părțile care nu ne pun pe niciunul dintre noi într-o lumină inocentă. De la West recunoscând că m-a făcut sacul lui de box emoțional timp de câteva luni, până la entorsa lui Parker fiind rezultatul ripostării mele. N-am lăsat nicio piatră neîntorsă.

Acum, cu totul la vedere, privirea de pe fața dr. Pryor mă face și mai nesigură.

Nici West, și nici eu nu suntem foarte curați, dar Parker a dus lucrurile la un cu totul alt nivel. Și, sincer, m-am simțit al naibii de bine s-o expun — publicarea video, fiasco-ul cu sosul de nuci, aproape înecarea în piscină.

Totul.

Dar există o altă latură a situației — faptul că nu sunt sigură că ceva din toate astea contează în marea schemă a lucrurilor. De exemplu, exmatricularea lui Parker de la Cypress Prep ar putea fi oarecum discutabilă. Având în vedere că nici măcar nu sunt sigură că eu voi fi aici mult timp. West are speranța că lucrurile se vor rezolva, dar eu nu sunt nici pe departe la fel de optimistă. Apoi, din nou, recunosc că viața m-a făcut să mă simt puțin extenuată.

Dr. Pryor își coboară privirea spre dosarul meu, dar încă n-a spus niciun cuvânt. Ne-a lăsat pe mine și pe West să vărsăm toate aceste informații fără niciun feedback din partea ei. Deci, sincer, nu sunt sigură dacă recunoscând toate acestea pur și simplu ne-a pus în ape tulburi chiar lângă Parker.

Dr. P întinde mâna după un pix și notează ceva pe prima foaie din dosarul meu. Stând aici, pe partea opusă a biroului ei, mă întind spre mâna lui West. Poate c-a fost o idee proastă și ar fi trebuit să ne ducem povestea în morminte.

"Ați fost curajoși să veniți astăzi aici, dezvăluind aceste informații."

"Mi s-a părut cel mai potrivit lucru de făcut." Spun, afișând un zâmbet nervos.

Încuviințează și pare destul de relaxată, ceea ce-mi ușurează câteva noduri din stomac.

"Ei bine, mă bucur că știai că poți vorbi cu mine. Desigur, mi-aș fi dorit să vii mai devreme, dar important e că mi-ai dat ceva cu care să lucrez."

"Deci... ce acum?" Întreb, privind cum îmi închide dosarul.

"Felicitări, doamnă Riley. Sunteți oficial în afara perioadei de probă."

Anunțul e făcut pe acel ton stoic al său, dar știu că e mulțumită.

Nu sunt pe deplin sigură ce să spun în acest moment dulce-amar, așa că rămân pe ceva simplu.

"Mulțumesc."

"Cu plăcere, dar permite-mi să fiu clară. Încă există birocrație de eliminat, dar sunt sigură că cei din consiliu vor decide în favoarea ta. În plus, cred că știm toți că asta n-ar fi trebuit să cadă asupra ta de la început."

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum