E un foc de tabără, e muzică, dar casa Bellvue se simte complet diferită când nu e o petrecere. În seara asta, suntem doar noi — cei cinci, pe care Pandora i-a numit 'Gașca De Aur'. Absolvența s-a terminat acum ore întregi, dar ne-am schimbat tocile și hainele abia acum douăzeci de minute. Presupun că le-am ținut atât de mult timp pentru că suntem cu toții mândri c-am reușit.
Și poate puțin surprinși, având în vedere circumstanțele.
Sunt cocoțată pe genunchiul lui West, uitându-mă la apă în timp ce stăm lângă piscină. Se simte corect. Ca și cum toată drama, tot haosul, avea să ne ducă chiar în acest moment.
De îndată ce-am pășit pe scenă azi dimineață, am simțit schimbarea. A fost ca și cum un comutator s-ar fi oprit și am făcut cu toții un salt uriaș înainte. Nu, nu toate persoanele importante au fost prezente, dar sunt împăcată cu asta. Acest capitol al vieții mele se încheie și sunt foarte încântată să văd ce urmează.
Mama a fost unul dintre acei oameni cheie care au lipsit din public, dar e exact acolo unde trebuie să fie — la dezintoxicare, pentru a primi ajutor în sfârșit. Nu-i același lucru cu a o avea acasă, curată și trează, dar dacă asta se va întâmpla vreodată, ăsta-i primul pas. Eu, cel puțin, am liniște sufletească. În fiecare noapte, când mă întind să dorm, știu că și ea e într-un loc sigur, fiind îngrijită.
Ceea ce mă aduce la Mike, care a făcut o schimbare completă. De cinci luni, a fost un adevărat tată pentru Scar, ceea ce-i tot ce mi-am dorit vreodată. Pentru mine, e de neprețuit să-l văd investit pe deplin în viața ei, în viitorul ei. A luat chiar măsuri pentru a o pune pe lista de așteptare la Cypress Prep. De obicei, nu sunt una care să ofere o a doua șansă, dar a dovedit c-a meritat din plin de data asta.
Cu siguranță am avut membri ai familiei dispăruți azi, dar n-am fost singura.
Nu putem porni televizorul sau derula pe rețelele de socializare fără să vedem fotografia din închisoare a lui Vin. A fost pălmuit cu tot felul de acuzații și, deși încă așteaptă judecata, se știe că probabil va petrece restul vieții în închisoare. Nu numai pentru crimele pe care le-a comis, ci și pentru viețile pierdute din cauza lui. Cu toate acestea, un lucru a rămas foarte clar — plănuiește să cadă singur.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...