Capitolul 26

96 10 0
                                    

"Sunt destul de sigură că asta e chestia cea mai puțin demnă de Crăciun pe care am făcut-o vreodată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Sunt destul de sigură că asta e chestia cea mai puțin demnă de Crăciun pe care am făcut-o vreodată." Pufnește Sud, încercând încă să-și tragă răsuflarea în timp ce se întinde pe pieptul meu.

"Ai fi preferat porno?" Întreb, aruncând o privire spre ecranul teatrului.

"Nu spun asta, dar It's a Wonderful Life se simte pur și simplu ca o alegere ciudată." Motivează, încercând să mă privească, dar pe buze îi apare un zâmbet.

"Ei bine, nu putea fi o distragere prea mare a atenției, având în vedere cum ți-ai dat drumul în mai puțin de cinci minute." O tachinez, ceea ce o face să mă lovească cu pumnul în braț așa cum mă așteptam.

"Fetele pot face asta. Strică sexul decât dacă tipul bate în retragere devreme."

"Asta nu se va întâmpla niciodată, așa că nici măcar nu merită să vorbim."

Sprânceana i se ridică de parcă tocmai aș fi provocat-o la un duel la care e sigură că mă poate învinge.

"O să vedem." Conchide, strecurându-se de pe mine ca să se întindă pe pătura pe care am întins-o pe covor când am ajuns prima dată aici.

Filmul continuă pe fundal în timp ce ne uităm la căpriorii din tavan.

"Nu pot să cred că Boone are un teatru real pe proprietate. Există și un Starbucks? Mi-ar plăcea niște cafea." Mă tachinează înainte ca un căscat să-i scape.

"Nu, trebuie doar să te odihnești. Probabil c-ar fi trebuit să te las să dormi puțin, dar uneori pot fi atât de egoist."

Chicotește când mă întorc pe o parte și îi sărut o urmă pe gât, oprindu-mă când un mamelon strâns se întâlnește cu buzele mele înainte să-l trag în gură. Apoi, chicotul i se transformă într-un geamăt blând.

"Credeam c-ai spus c-ar trebui să mă odihnesc." Mă tachinează, oftând.

"Nu-i vina mea. Știi că sunt neputincios când ești goală." Spun pe pielea ei, scoțând un alt râs din ea.

Abia când cască din nou, mă retrag și îi las spațiu. Biata fată funcționează pe combustibil. Totuși, nu pare să se grăbească să plece. În schimb, e gânditoare în timp ce privirea i se îndreaptă din nou către imaginile alb-negru de pe ecran.

"Te-ai distrat în seara asta?" Întreb, mișcându-mi mâna peste netezimea stomacului ei.

Îi prind din nou ochii când zâmbește puțin.

"Da. Mătușa ta e uimitoare." Răsună. "Aparent, deja ne plănuiește nunta aici, la Landry Manor."

Râd, imaginându-mi cum trebuie să fi decurs acea conversație. "Îmi pare rău dacă te-a speriat."

Sud ridică din umeri cu un zâmbet. "Eh, nu atât de mult. În mod surprinzător, ideea de a-mi petrece restul vieții cu tine nu e chiar atât de terifiantă."

Ori de câte ori conversația noastră se schimbă pentru a vorbi despre viitorul nostru, nu simt teama și frustrarea care se strecurau când Parker făcea rahatul ăsta. Cu Sud, tot ce-mi doresc e o mașină a timpului care să accelereze lucrurile, astfel încât să putem ajunge la partea în care ea îmi împărtășește numele de familie și nu mai avem drumuri separate noaptea. Ca acum, ideea de a nu sta întinși așa până la răsăritul soarelui e dureroasă din punct de vedere fizic.

"Cum a decurs discuția cu bunicul tău?" Întreabă, smulgându-mă din fantezia de scurtă durată.

"Bine, cred. N-a putut să-mi spună multe, dar are o cutie de lucruri prin care vrea să umblu. Spune că ne-ar putea ajuta. Se pare c-a angajat un detectiv privat înainte ca mama să se căsătorească cu Vin, încercând s-o convingă c-a fost o mișcare proastă, dar toate rahaturile pe care i le-a prezentat n-au contat. Cred că, la sfârșitul zilei, era doar îndrăgostită, gata să creadă că totul va merge bine."

Sud se strecoară într-un gând. "Ce crezi că-ți va arăta?"

Ridic din umeri. "Nu sunt sigur, dar ceea ce știu e că Boone Landry e unul dintre cei mai inventivi oameni pe care-i cunosc."

Pare alinată de asta și, după ce-și apasă buzele de ale mele, cască din nou.

"Bine. E timpul să ne întoarcem." Anunț, ridicându-mă ca să ne caut hainele.

Sper c-o pot strecura înapoi în casa principală fără să fiu prins. Cu ceva noroc, bunicul doarme, sau cel puțin e sus, în dormitorul lui, citind lângă șemineu, așa cum se știe că face.

Ne ridicăm și ne îmbrăcăm, apoi adun păturile și închid sistemul de teatru. După aceea, opresc cele două lumini slabe pe care le-am lăsat aprinse, apoi închidem și plecăm. Cu pături strânse sub un braț și fata mea sub celălalt, mă las să-mi imaginez din nou — pentru totdeauna cu ea lângă mine.

Eram deja motivat să repar rahatul în care ne-am băgat cumva, dar lucrurile s-au schimbat. Nu e vorba doar de a salva ceea ce Sud și cu mine avem acum. E despre a mă asigura că-mi pot petrece o viață întreagă cu singura fată care a contat vreodată. Singura pe care am iubit-o vreodată.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum