Din păcate pentru Vin, știu exact unde să-l găsesc. Întotdeauna stă noaptea târziu la birou, când are un nou client pe linie. Deci, e distras, singur și n-are nicio idee că vin după el.
Parcând la câteva străzi distanță, merg pe jos acum, lipindu-mă de alei când pot și păstrându-mi gluga pe cap și capul plecat când nu pot. Bat codul de acces pe care l-am avut de ani de zile, ocolesc securitatea și mă strecor înăuntru prin ușa din spate, luând şase etaje de scări până la suitele executive. Folosind alt cod memorat, trec prin hol și las ușa să se închidă ușor în spatele meu.
Există un plan în vigoare, dar în mare parte, m-am săturat de rahatul ăsta și caut să pun capăt domniei lui Vin în Cypress Pointe.
Ușile duble din sticlă sunt tot ceea ce mă despart de zona principală ale suitelor, așa că le deschid în tăcere și mă strecor înăuntru, ghemuindu-mă pentru orice eventualitate. Întregul etaj e negru, cu excepția semnelor de ieșire care strălucesc cu roșu lângă tavan și a fărâmii de lumină care se scurge de sub ușa lui Vin. Merg spre ea, apoi mă opresc pentru a asculta finalul unei conversații telefonice odată ce sunt suficient de aproape. De îndată ce apelul se termină, respir adânc, apoi intru.
"Căcat, West. Ce dracu cauţi aici?" Întreabă, relaxându-se în spatele biroului său acum că vede că sunt doar eu.
Habar n-are că acum nu-i momentul să lase garda jos.
"M-am gândit c-ar trebui să auzi de la mine." Spun. "La prima oră de dimineață, mă duc la mass-media. Sunt sigur c-ar fi interesați să audă rahatul în care te-ai băgat în ultimul timp."
Rânjește, prefăcându-se că n-are idee despre ce vorbesc. Când se relaxează mai adânc în scaun și își încrucișează mâinile, știu că doar încearcă să mă deruteze.
"Te simți bine? Nu prea ai sens."
"Am terminat cu prostiile. Știu despre registru."
Când acele cuvinte îmi părăsesc gura, rânjetul îl părăsește. Masca în spatele căreia se ascunde începe să se spargă și uite așa, nu mai vorbesc cu tatăl meu. Vorbesc cu Vin Golden.
"Registrul?"
"Gata cu porcăriile. V-am auzit pe tine și pe mama certându-vă înainte de Crăciun, în noaptea evenimentului de caritate. Știu că numele fetelor din partea de sud care au dispărut sunt acolo, și pentru ce-au fost vândute."
Își lasă privirea în jos, dar nu pare îngrijorat. "Astea sunt niște acuzații serioase, West."
"Și nu le-aș face dacă n-aș fi sigur că sunt adevărate. Și sunt, de asemenea, destul de sigur că partenerului tău i-ar plăcea să audă despre această mizerie pe care ai făcut-o, expunând operația." Adaug, câștigându-i toată atenția cu acele cuvinte. "Și vorbind despre acest partener, mă întreb cum se vor simți oamenii din Cypress Pointe când va cunoaște conexiunea familială interesantă a bărbatului care speră să fie următorul lor primar?"
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...