N-ați văzut paranoia până nu i-ați văzut pe oamenii din Cypress Pointe speriați că următoarea postare a lui X va dezvălui secretul lor cel mai profund și mai întunecat.
Holurile ACP au fost neobișnuit de liniștite astăzi, și de două ori am fost aproape năucită de studenții care aveau nasul lipit de ecranele telefoanelor, în loc să se uite pe unde merg. Dar un lucru pe care misteriosul X l-a spus perfect este că niciunul dintre noi n-avem idee cine sunt prietenii și vecinii noștri.
Un număr alarmant de fotografii ascunse au fost cu Lexi — înfățișând-o pe ea și pe tipul cu iarbă întâlnindu-se sub tribune — ceea ce n-a trecut neobservat de West și gașca noastră. Și oricât de mult îmi pasă de ea și prețuiesc prietenia noastră, nu arată bine. Lexi a fost ferită de zvonurile urâte, de reacția cu care a trebuit să ne confruntăm noi ceilalți, ceea ce ridică întrebarea... Lexi e Pandora?
Urăsc că mă gândesc la asta, dar o fac.
Dacă ea e cea care a scurs caseta sexuală după ce Parker a trimis-o? Ce se întâmplă dacă în secret și-a făcut viața la ACP puțin mai greu de navigat, datorită postării ei constante de prostii absolute doar pentru influență?
Toate acestea par atât de departe de ceea ce știu că e Lexi, dar așa cum a sugerat X... poate că nu ne cunoaștem cu toții atât de bine pe cât credem.
Dau colțul, îndreptându-mă spre antrenament... și e adevărat ce se spune. Vorbește despre lup și el se va arăta. Sau, în acest caz, ea se va arăta.
"Ți-a fost dor de mine?" Lexi radiază, repezindu-se spre mine când privirile ni se blochează.
"Desigur. Unde ai fost?"
Ridică din umeri și mă întreb dacă mă va minți. Pe baza zvonurilor pe care le-am auzit, n-a fost la prânz sau în ultima jumătate a zilei, deoarece dr. Pryor și directorul Harrison au convocat o întâlnire neprogramată cu părinții ei. Bănuiesc că n-au fost prea amabili să afle c-a folosit terenul școlii pentru a obține droguri.
"M-au suspendat." Recunoaște. "Încă dezbat pentru cât timp, dar consiliul de conducere a avut o conferință de urgență aseară și votul a fost unanim. Îmi acordă zece minute să-mi iau rahatul, apoi trebuie să mă întâlnesc cu părinții mei înapoi la birou."
Ok, deci n-a mințit. Este un pas în direcția corectă, presupun.
"Îmi pare rău." E tot ce-mi vine să spun, ceea ce o face să râdă.
"Glumești cu mine? Am un avans în vacanța de Crăciun! N-aș fi putut să plănuiesc asta mai bine nici dacă aș fi încercat. Acum, trebuie doar să-mi conving părinții că e exagerat să mă pedepsească pe lângă faptul că sunt suspendată. Tot ce trebuie să fac e să le reamintesc cât de 'traumatizată' sunt că sora mea e în închisoare și ar trebui să mă ia mai ușor."
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Novela JuvenilWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...