"Arăți nefericită. Doar spune cuvântul și ne strecurăm pe ușa din spate. Sunt un fel de profesionist în asta."
Oferta mă face să mă uit în sus în timp ce West zâmbește.
"Mulțumesc, dar am fost în afara perioadei de probă academică, de cât, jumătate de zi? Nu îndrăznesc să-i ispitesc pe zei atât de curând."
"Spun doar că avem opțiuni." Adaugă, ridicând din umeri.
"O să țin minte asta."
Am stat rezemați de cărămidă, în afara cantinei, timp de cinci minute solide. Se pare că nu pot intra azi acolo. Stomacul îmi e în noduri, capul îmi pulsează... Cu toate acestea, nu sunt deloc confuză cu privire la ceea ce-a determinat totul.
Posibilitatea de a-ți dezrădăcina întreaga viață într-un viitor foarte apropiat își poate lăsa amprenta asupra unei fete. Cu excepția faptului în care n-ar exista vreun miracol care să se manifesteze din aer, mintea îmi e deja hotărâtă. Știu că West va face, probabil, tot ce-i stă în putere pentru a mă opri, dar voi face ce e mai bine pentru Scar cu orice preț. Chiar dacă acest preț e propria mea fericire.
Ăsta e tocmai motivul pentru care faptul că sunt aproape de West stârnește un amestec ciudat de emoții în mine acum — neîncrederea știind c-am ajuns atât de departe doar pentru a putea pierde totul, tristețe știind că-mi va fi întotdeauna dor de el dacă plec. Chiar și după ce praful se va așeza și vor trece ani, nu voi putea trece peste el.
Peste asta. Noi.
Acea agitație din intestine mă face să privesc în altă parte. Pare stupid să mă las să mă îndrăgostesc mai adânc în acest moment.
Două luni — asta e limita vagă care mi s-a dat.
Două luni nenorocite pentru a face o formă de pauză de la tipul care îmi are pe deplin inima în palmă.
Există o oarecare alinare în a ști că West ar înțelege cel puțin motivul pentru care plec — dacă trebuie să plec — dar asta nu ușureze cu nimic situația. Vin vrea un ocean distanță între fiul său și mine și m-a urmărit suficient de mult pentru a ști că a o amenința pe Scar e modalitatea de a duce treaba la bun sfârșit.
West își strecoară un braț în jurul meu și gândurile îmi dispar. Mai sunt și alții în apropiere, hoarde de copii care se grăbesc pe coridor, dar parcă suntem doar noi. Ca de obicei.
Sunt atrasă mai adânc în laterala lui și uit cumva jurământul pe care mi l-am făcut aseară — în timp ce mă foiam lângă el în patul meu. Am jurat să încep să mă retrag pentru propria mea sănătate mintală, fiindcă trebuie să fac ceva pentru ca asta să doară mai puțin. Dar fiind acum lângă el, toate astea dispar pe fereastră. Gândul e demonstrat când mă întind spre mâna care mi se sprijină pe umăr, împletindu-mi degetele cu ale lui.
CITEȘTI
Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)
Teen FictionWest Golden - Protector feroce. Alesul. Sportivul îngâmfat pe care am vrut cândva să-l ucid cu mâinile goale este acum singurul în care am încredere cu inima mea. Într-un oraș plin de corupție și secrete întunecate, să știi cine e de partea ta devi...