Capitolul 11

121 17 0
                                    

Mi-am promis că nu mă voi mai întoarce niciodată în acest loc, dar datorită paranoiei mele complet garantate, iată-mă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am promis că nu mă voi mai întoarce niciodată în acest loc, dar datorită paranoiei mele complet garantate, iată-mă.

Pe parcursul antrenamentului, m-am tot întrebat ce s-ar fi întâmplat dacă Ricky ar fi ajuns doar puțin mai târziu. Sora mea ar fi fost o altă fată dispărută din partea de sud? Când am fost lăsate să plecăm și m-am schimbat, părerea mea a fost complet hotărâtă. Nu pot aștepta să se întâmple ce e mai rău. Trebuie să fiu pregătită.

Pentru orice.

La un moment dat, să vizitez Louisiana a devenit o povară. De vină a fost teama de a fi nevoită să mă strecor în timpul vacanței pentru a evita distrugerea lui West. Dar luând în considerare toate lucrurile, abia aștept să plec dracului de aici. Cel puțin în Dupont Bayou, nu există Pandora, pericol sau Vin. Doar siguranță — ceea ce-mi lipsește mai mult decât orice în aceste zile.

O mașină trece și mă grăbesc să mă ascund în spatele unui stejar mare. Aștept să mă asigur că persoana nu frânează, apoi ies din nou pe trotuar.

Pe baza ultimei postări a lui X despre domnul Holiday pierzându-și unul dintre reprezentanțe, e clar că, oricine ar fi acest impostor, e în căutare de sânge. Cine știa că preluarea ostilă a Pandorei ar putea fi atât de brutală? Având în vedere cine sunt sigură ca se află în spatele acestor postări, ultimul lucru de care am nevoie e ca el să-mi știe următoarea mișcare, așa c-am luat măsuri de precauție în seara asta. Ca de exemplu, mi-am lăsat mașina acasă și am ales să merg pe jos. Va fi mai ușor să mă ascund de privirile indiscrete pe jos decât în ​​rabla mare, albastră. Dar acum c-am ajuns la destinație, instinctul îmi spune că există mai multe de temut decât o fotografie cu mine devenind virală.

Totuși, în ciuda gropii din intestin, ciocăn. Ca și înainte, câinele feroce o ia razna de cealaltă parte a pragului. Și ca înainte, ușa se deschide și Tommy se uită la mine.

"Te-ai întors atât de curând, Lil' Ruiz?"

Nu mă obosesc să-l corectez de data asta.

"Trebuie să termin ceea ce-am început." Spun în grabă, privind peste umăr. Deși cel mai bine ar fi să facem asta în interior, nu voi repeta greșeala de a-i cere din nou. A făcut clar faptul că discută afacerile într-un anumit fel și nu se va abate de la practica lui obișnuită doar pentru mine.

"Ți-am spus că te vei întoarce. Așteaptă o secundă. Ți-am lăsat deja ceva deoparte."

Mă lupt cu dorința de a-mi da ochii peste cap și, în schimb, tremur în frig în timp ce aștept, gândindu-mă la toate motivele pentru care venind aici a fost o idee de rahat, dar și știind că nu prea am de ales.

Familia Navarro a fost cândva sinonimă cu familia Ruiz, dar la un moment dat, tatăl și unchii lui Tommy au ales să meargă pe drumul lor. S-au ramificat în domenii similare, dar separate de afaceri, iar despărțirea a creat o ruptură serioasă între cele două familii. Una care i-a lăsat să fie dușmani. Cu toate acestea, pe parcurs s-au făcut legături de sânge — căsătorii și descendenți împărtășiți — păstrându-i pe drumul lor, în ciuda antipatiei reciproce dintre ei. Dacă n-ar fi fost faptul c-am învățat la South Cypress High cu membrii ambelor familii, probabil că n-aș fi știut nimic din toate astea, pentru că, în cea mai mare parte, ambele părți păstrează cearta privată.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum