Capitolul 46

108 13 0
                                    

Nervii mei sunt duși pe apa sâmbetei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nervii mei sunt duși pe apa sâmbetei. Mergând pe holul secției de poliție, la tot ce mă pot gândi e cât de mult am nevoie să-l privesc, să văd singură că e într-o bucată.

Un lucru a fost să primesc raportul de la Ricky, dar va fi diferit să-l țin în brațe pe West.

Dane, Sterling și Joss sunt aici și la fel de îngrijorați. Scena pe care am văzut-o în timpul transmisiunii în direct a fost terifiantă, forțându-ne pe toți să ne gândim ce ne-am face dacă Vin i-ar fi luat viața lui West. Am cunoscut frica, dar ce-am simțit în timp ce mă uitam la filmarea respectivă a fost ceva mult mai rău. Ceva ce-a ajuns mai adânc în suflet decât ar putea frica vreodată.

Ușile duble scârțâie și mă învârt pe călcâie, doar ca să fiu dezamăgită când văd o femeie trecând cu nasul îngropat într-un dosar. Această așteptare mă omoară.

"Ce dracu?" Dane geme, clar frustrat de lipsa actualizărilor.

Tot ce știm e că West e în spate cu detectivul Roby, așa cum a fost de ore întregi. Soarele va răsări în curând și singurul lucru care m-a împiedicat să înnebunesc e să merg dintr-un capăt în altul al camerei.

Ușa scârțâie din nou la balamale și, de data aceasta, când mă întorc, mă părăsește un gâfâit.

"Doamnă, nu puteți fugi aici." Strigă o voce din spatele recepției, dar o ignor complet, pentru că tot ce pot vedea sau gândi e West.

Corpul mi se lovește de-al lui și îmi ridică ambele picioare de pe pământ într-o îmbrățișare.

"M-am speriat atât de mult." Respir pe gâtul lui. "Să nu-mi mai faci niciodată asta."

E irațional să dau vina pe el pentru orice s-a întâmplat în seara asta, dar îmi ies din minți acum.

Râde în liniște la urechea mea, sunând la fel de epuizat pe cât mă așteptam, dar totuși, mă liniștește cu un răspuns: "Promit. Ai cuvântul meu."

Picioarele îmi sunt din nou pe pământ, iar când Dane se apropie, nu sunt sigură ce credeam că se va întâmpla în continuare, dar nu mă așteptam să-l apuce pe West atât de strâns. E o îmbrățișare, da, dar e genul pe care o oferi cuiva pe care nu erai atât de sigur că-l vei mai vedea vreodată.

Ceea ce, din atâtea motive, se potrivește perfect.

Sterling și Joss urmează exemplul lui Dane și, în ciuda a tot ceea ce s-a întâmplat în această zi extrem de încărcată și terifiantă, Băieții De Aur vor fi bine. Mai bine decât bine.

Ceilalți merg câțiva pași înainte, lăsându-ne pe mine și pe West să vorbim puțin.

"Ești bine?" Întreabă. "Îmi pot imagina cum ți-ai pierdut mințile când ai văzut transmisiunea Pandorei."

Cum poate să-și facă griji pentru mine într-un moment ca acesta? Nici măcar nu sunt puțin surprinsă, totuși.

"Sunt bine. Ar fi fost mai rău dacă Ricky n-ar fi sunat imediat ce s-a terminat videoclipul. Mi-a spus că ești bine și că Roby are lucrurile sub control."

"El e bine? A plecat destul de repede."

Urgența din vocea lui când întreabă despre Ricky mă ia prin surprindere. E aproape ca și cum, cel puțin la un anumit nivel, îi pasă.

"Da, e bine." Răspund.

Coborâm treptele și mergem lejer pe trotuar către mașina lui Sterling. N-am avut nici măcar o clipă să mă gândesc la asta până acum, dar cu toate rahaturile lăsate în trecut, nu mai e cazul să ne mai prefacem. Nu trebuie să ascundem că suntem împreună și îndrăgostiți.

Domnia terorii lui Vin în Cypress Pointe s-a încheiat.

În periferia mea, sunt conștientă de SUV-ul alb care e parcat lângă bordură de cealaltă parte a străzii. Dându-mi seama că acest lucru are și atenția lui West, îmi țin ochii ațintiți acolo, șocată s-o văd pe mama lui ieșind.

Chiar și de la această distanță, e clar c-a plâns — de la ochii roșii, până la obrajii îmbujorați. Ascunsă sub braț, există o carte mică legată din piele.

"Ăla e..."

"Registrul." Răspunde West.

Mă uit din nou la ea, întrebându-mă ce-a adus-o aici. Ea și West au fost distanți în ultimul timp, dar se pare că se îndreaptă înăuntru pentru a bate ultimul cui în sicriul lui Vin.

"Ar trebui să te duci să vorbești cu ea?" Întreb, uitându-mă la West.

Scutură din cap. "Nu. Trebuie să facă asta singură, trebuie să vadă că-i suficient de puternică."

Ca și cum tocmai i-ar fi auzit cuvintele lui West, mama lui se apropie de trepte și se uită la clădire, respirând adânc. Câteva secunde mai târziu, își găsește în sfârșit curajul să intre.

West se uită la spațiul gol de pe trotuar unde mama lui stătea, aruncând o privire spre mine când îi strâng mâna.

"Hai să plecăm de aici."

Răspunsul lui la sugestia mea e să se aplece și să-mi încălzească buzele cu ale lui. Ușurarea pe care o simt ținându-l din nou, sărutându-l din nou, e de neegalat.

Cu Dumnezeu martor, frica se termină aici și jur că nu voi mai fi condusă de ea niciodată. De aici încolo, singura emoție căreia îi voi permite vreodată să mă consume este... dragostea.

Veșnic De Aur (Regii Cypress Prep #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum