hanniejisung, leemnho and other 483 liked.
@hhwang : sarı saçlarımı benden alan jisung'tan nefret ediyorum, günaydın.🤗
@hanniejisung : SUS SUS SUS ÇOK GÜZELSİN ZATEN ÖLDÜRÜCEM SENİ😭😖💖🥺
@hhwang : iş dönüşü sıra sende hazırla kendini.
@hanniejisung : 😱😱Sızlanmaya devam eden Jisung'un, saçının elinde olan tutamını çekti Hyunjin, sabah onu uyku sersemi kullanmasının acısını çıkartıyordu. "Kes ağlamayı, bu renk sana da çok yakışacak." sinirle arkadaşının bacağına vurdu Jisung. "Harika bir sarışın çıtırdım ben, ne yapıyorsun bana cani?"
"Buna karma derler bebeğim. Sen sarışın çıtırdın da ben neydim acaba?"
Aynadan arkadaşının yarısı toplu saçlarına hayranlıkla bakıp iç çekti Jisung, "Ama baksana ne kadar yakıştığına. Bir daha sarıya boyatmana izin vermem. Unut onu." Hyunjin de aynadan birkaç saniyeliğine yeni boyanmış saçlarına baktı ve sırıttı keyifle, "Harika bir insan olduğum için ne yapsam yakışıyor, şanslıyım."
Ona dil çıkarıp dizlerini kendine doğru çekti, "Jeongin beğenmezse gösteririm ben sana şansı. En azından kendini beğendirmen gereken birisi yok, çok kötüsün Hyunjin." saçının her teline boyayı güzelce yedirdiğinden emin olduktan sonra elindeki eldivenleri çıkarıp çöpe attı Hyunjin, "Sen öyle san." dedi duyamayacağını düşünerek.
Ancak her kelimeyi net duyan Jisung, şaşkınlıktan ağzını kocaman açarak ellerini yıkayan arkadaşına döndü, "Ne dedin sen?" arkadaşının keskin duyu gücünü aklından çıkaran Hyunjin, oflayarak salona geçti. Nasıl olsa Jisung peşini bırakmayacak ve sorgulamaya devam edecekti.
Ondan önce davranarak koltuğa oturdu, merakla kıpırdanarak yanına oturmasını bekledi, "Hemen anlat. Bilmediğim neler dönüyor? Kiminle görüşüyorsun?" yanındaki yerini aldığında bacak bacak üstüne attı Hyunjin. saçındaki tokayı çözdü, "Tanımazsın."
"Önemli değil, anlat sadece."
"Seungmin'in eski ev arkadaşı, Jay. Bir haftadır buralarda. Birkaç kere görüşmüştük önceden. O zamanlar hoşlanıyormuş benden."
"Tabii, doğal olarak."
Gülümsedi ve başını koltuğa yasladı anlatmaya devam ederken, "Biliyorsun Seungmin'i, birilerini ayarlamaya çalışıyor bana. Jay'i de tanıdığı için güveniyor. Yakışacağımızı söylüyor."
"Yani? Görüşüyor musunuz?"
"Hayır, henüz değil. Aslında kabul etmeyecektim çünkü yeterince yoğun bir hayatım var. Fazladan birisine vakit ayırabilir miyim bilmiyorum. Deneyeceğim sadece. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım olacak. Belki Seungmin'in istediği olur, bir şeyler olur aramızda."
Jisung sevinçle el çırparak dizlerinin üstünde yükseldi koltukta, "Hyunjin bu harika bir haber!" arkadaşının yanaklarını sıktı, "Sonunda bu güzelliği değerlendirebileceksin. Bu zamana kadar beklemen hataydı." gülerek göz devirdi ve yüzündeki elleri ittirdi. Aslında sorun hiçbir zaman güzelliği olmamıştı, özgüveni hakkında hiçbir sıkıntısı yoktu oğlanın. Ona engel olan başka şeyler vardı. Jisung'a asıl sebebini anlatmadığı engeller.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex with a kid, hyunchan
Fanfiction"eskisi kadar sinir bozucusun." "sen de eskisi kadar kısasın." model - değmesin ellerimiz