10

380 44 9
                                    

hanniejisung, felixiel and other 4,928 liked

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hanniejisung, felixiel and other 4,928 liked.

@iamfox : 🤭🤗

@hanniejisung : BU NEEE NE YAPTINNN😱
   @iamfox : şşşşş çok güzelsin ağlama

Jisung, Jeongin'den aldığı herhangi bir bildirimde davrandığı gibi davrandı yine. Elindeki telefonu nereye olduğuna bakmadan fırlattı ve salonun ortasında çığlık atarak koşuşturmaya başladı.

Telefon tam başının yanında sıyrılan Hyunjin ona şok olmuş bir vaziyette baktı ve "Manyak! Ne yapıyorsun?" diye bağırdı. Arkadaşı onu duymadı ve birkaç tur daha attı. En sonunda Hyunjin'in önünde durdu ve adeta kucağına atladı, kollarını boynuna doladı.

"Evleniyorum lan! Bu çocuğu ilk gördüğüm yerde basıyorum nikahı."

"Jisung, galiba nefes alamıyorum."

"Ya başlatma nefesine. Sana evleniyorum diyorum! Bana güzelsin dedi Hyunjin! Ay bayılacağım şimdi."

Onu yanındaki boşluğa fırlatarak üstündeki kıyafetleri düzeltti Hyunjin, "Üstüme bayılma da." sırıtarak yattığı yerden tavanı izleyen Jisung'a döndü ardından, "Ayrıca sadece sana güzel dedi diye evlenemezsin. Delirme." tüm heyecanı elinden alınmış gibi kaşlarını çattı Jisung, doğrulup sert bir şekilde koluna vurdu arkadaşının.

"Kendin sap geziyorsun diye mutluluğumu kıskanıyorsun değil mi? Kötüsün."

"Sorma. Çok kıskanıyorum Jisung."

Ona dil çıkarıp fırlattığı telefonunu bulmak üzere koltuktan kalktı. Daha Jeongin'e buluşacakları yeri söyleyecekti. Hyunjin ise onun sakinleşmesi üzerine derin bir nefes almak üzereyken kendi telefonuna gelen bildirim sesiyle ofladı.

Eline telefonunu aldığında Minho'nun yazdığını gördü. Ona yanlarına gelmesini söylüyordu. Hwan'la ilgili bir şey olabileceğini düşünüp çok bekletmeden indi arkadaşlarının evine.

Kapıyı ona Hwan açtığında gülümsedi ve uzanıp saçlarını karıştırdı, "Naber ufaklık?" Hwan, uykusundan uyandırıldığı için oldukça huysuzdu, bu yüzden ona sadece omuz silkerek cevap verdi ve odasına gitmek için merdivenlere doğru yürüdü. Hyunjin, her zaman enerjik olan oğlanın bu ruh haline şaşırsa da ses etmedi ve sesler gelen mutfağa ilerledi.

İçeride neredeyse ön sevişme kıvamına gelmiş olan çifti görünce kısık bir çığlık attı ve eliyle gözlerini kapattı, "Minho, umarım beni bunu göreyim diye çağırmamışsındır!" Minho kıkırdarken Seungmin onu dibinden itti. "İnsan bir haber verir."

"Jisung nerede? Uyuyor mu hâlâ?"

"Yok, keşke uyusa. Aşık olmuş. Evi başıma yıkıyor her gün. Klasik Jisung işte, sizden ne haber?"

Kahvaltının geri kalanını eşine bırakan Seungmin, arkadaşının koluna girip onu salona sürükledi, "Çabuk gel sana soracaklarım var." mutfakta yalnız kalan Minho, omuzlarını düşürdü ve oflayarak kocasının ona bıraktığı işleri bitirmeye döndü.

ex with a kid, hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin