hanniejisung, chngbn and other 4,193 liked.
@iamfox : tüm şehir lenanın yeni yaşını kutluyor😭🥺💖🦋 @yaşlıvesosyalmedyakullanmayıbilmeyenchanhyung
@chngbn : bunu chana göstermemem için bir sebep söyle🤗
@iamfox : lenanın aklına girip senden nefret etmesini sağlarım🤗🤗🤗
@chngbn : YUH ŞEYTAN MISIN SENÜç gün önce Jeongin'in attığı gönderiye bakarken gülümsedi Hyunjin, beğenisini attıktan sonra telefonunu masaya koydu ve önündeki doldurduğu, fakat bir lokma bile yemediği tabağıyla oynamaya devam etti.
Aklı son günlerde çok doluydu, dalıp gidiyordu. Aklında sürekli Chan'la konuştukları dönüyordu. Tahmin ettiği gibi olmuştu. Ağlamasının ardında önemli bir sebep vardı.
Mekanı bulmaya çıkmadan önce gittiği bir küçük (!) operasyonda ölümle neredeyse burun buruna geldiğini söylemişti ona Chan. Sert bir çatışmaya girmiş, yaşadığı ölüm riskine rağmen burnu kanamadan çıkabilmişti. Tabii hasar alan arkadaşları vardı. Onları düşündükçe daha da kötü olduğunu da söylemişti.
Tüm bunları göz önüne aldığında eğer vurulsa o günün nasıl biteceğini düşündü Hyunjin. Ona neler olabileceğini düşündü, Lena'ya ne olacağını, arkadaşlarına, ailesine, kendisine ne olacağını düşündü.
İhtimaller aklına geldikçe Chan, bu ihtimallerin altında ezilmiş ve tam kutlama sırasında gelen ağlama isteğine engel olamamıştı. Kızının doğum gününde hastanede olma düşüncesi korkunçtu. Ölüm riskinin gerçekleşmesi ise daha da korkunçtu.
Daha dünyayı yeni tanımaya başlayan kızını yalnız bırakırsa neler olacağını kestiremiyordu. Onun bir doğum gününü daha görememek onu deli gibi korkutuyordu. Yaptığı iş ise ona bu ihtimali daha da gösteriyordu her gün. Alıştığını düşünse de hiçbir zaman alışamamıştı. En ufak tehlikede böyle ihtimaller nedeniyle ağlıyordu.
Onun bu yaşadıkları Hyunjin'e bile ağır geliyordu, onun yerinde olduğunu düşünemiyordu. Aklını kaçırırdı muhtemelen. Chan iyi bile dayanıyordu.
Yaşadıklarının sebebi olduğunu bağırıp duruyordu içinden bir ses. Zamanında, okuldan atılmasının sebebi olduğunu da söylüyordu. Uzun zamandır sessiz kalan bu düşünceler şimdi ona eziyet etmeye başlamıştı. Önceden hiç umursamazdı bunu, bir suçu olduğunu düşünmüyordu. Şimdi yaşadıklarına bir anlam da veremiyordu zaten. Neden Chan'ı bu kadar düşünüyordu ki?
Son zamanlarda ilgisini vermeye çalıştığı Jay'i düşünmesi gerekmez miydi? Evet, gerekirdi. En az Chan kadar ilgi çekici bir çocuktu Jay, yakışıklıydı. Onun gibi düşünceli bir yapısı vardı, onun kadar eğlenceliydi. Sevgili oldukları zaman Chan'ın yanında olmaktan ne kadar zevk alıyordu Jay'in yanında olmaktan da o kadar zevk alıyordu. Chan'la olduğu kadar olmasa da yakınlaştıklarında heyecanlandığını hissediyordu Hyunjin, Jay'in bu kadar hoş bir çocuk olmasına başka bir tepki veremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex with a kid, hyunchan
Fanfiction"eskisi kadar sinir bozucusun." "sen de eskisi kadar kısasın." model - değmesin ellerimiz