"Ne?"
"Ö-ÖYLE İ-İŞTE"
Chanın beyni durmuş gibiydi.
Minhonun kekelese de konuşmasına mı, yoksa tekrar bir bebekleri olmasını istemesine mi sevineceğini kestiremiyordu.
"Minho" dedi sesi kısık sesle konuştuğu için kalınlaşırken.
Sarhoş insanlar doğruları söylerdi.
"Eve gidelim mi?"
Restorandakilerin bakışlarına aldırmadan kucağına almıştı minhoyu. Çünkü sarhoş olduğu için bacakları titriyordu.
"Chan" demişti arabaya ilerlerken. "Seni istiyorum"
İlk defa kekelemeden cümle kurmuştu.
Ama nasıl yaptığını bilmeyecek kadar sarhoştu.
Ve sesi o kadar kısık çıkıyordu ki gören chanın kucağında bir kedi mırıldanıyor sanardı.
Chan minhoyu koltuğa yerleştirip kemerini bağlamış, bacakları açıldığı için elbisesinin düzeltmişti.
Eve varmak üzereyken neredeyse akşam olduğunu farketmişti chan. Minho hemen yan tarafında sarhoş olmasına karşın kıkır kıkır gülüyor, neye güldüğünü kendisi bile bilmiyordu.
"C-chan bebek mi y-yapacağız ş-şimdi?"
"Evet güzelim evet yapacağız ilk önce sana duş aldıracağım sonra üstünü değiştireceğim sen uyurken görürsün tamam mı? Ya minho sarhoşsun kendinde değilsin diyorum güzelim benim"
"G-güzelin miyim?"
Gözlerini iri iri açarak sorduğu soruya chan başını sallamıştı hızlıca. Tanrım, minho konuşurken çocuk gibi tatlıydı!
"B-ben kendimdeyim b-bi kere!"
Chan emniyet kemerini açmış başını sanki inanmışcasına sallamıştı. "Kendindesin miniğim aynen"
Birlikte garajdan içeri girip yukarı çıktıkları an minho dayanamayıp chanı kendisi ile duvar arasına almış, kızarmış yanaklarıyla sinirli olduğunu düşündüğü bakışlar atmıştı chana.
Oysa chanın gözünde sarhoş bir bebekti.
Minho boyu yetmediği için chanın ayaklarına basarak parmak uçlarına yükselmiş, çenesi ile dudağı arasındaki boşluğu öpebilmişti sadece.
"B-ben zo-zorlanmam. İ-iki, ikimizden b-bir parça-"
Chan aniden güzelinin dudaklarına yapışmış, chanın sessizce, bu hareketiyle kabul etmesine gülerek karşılık vermişti minho.
Chan dudaklarından ayrıldığında minho titreyen gözbebeklerinde kendi yansımasını görebiliyordu.
Chanın dudağının sağ kısmının kıvrılmasıyla minho tekrar dudaklarına odaklanmıştı. Ve o güzel dudaklarından çıkan cümlenin onu bu kadar heyecanlandıracağını bilmeyerek.
"Bu gece biraz uzun sürecek sevgilim hazır mısın?"
꧁⚝꧂
Chan yavaşça içine girerken başını geriye atmış, neden utandığını bilmediği şekilde chanın çıplaklığına bakmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mockingbird ✾Minchan
Fanfiction"Kendinden büyük olanlardan çok mu korkarsın?" "Hı hı" . . . . Mpreg, feminenlik içerir. Shipler: SeungIn HyunLix MinChan, BangInho Binsung İlk yazdığım kurgu olduğu için cringe olan bir sürü sahne var kusura bakmayın #1🏳️🌈 「06.07.24」 #1semechan...