✾26

435 40 415
                                    

"Bak hannah! Bu topa vuracaksın sağ ayağınla! Sana oyuncak bebekler aldım ama ne hikmetse top oynamak istiyorsun"

Hannah sağ ayağıyla dediği gibi topa vurunca  chan alkışlamış, Hannah kıkırdamıştı abisine karşı.

Chan topu ayağıyla durdurup bir kaç kez sektirdiğinde hannah abisini hayranlıkla izlemiş, sonra abisini alkışlamıştı.

Hannah bu günlerde abisi sayesinde daha yeni yeni dışarıya çıkabiliyordu. 5 yaşındaki hannahın artık dışarıya çıkması gerektiğini ailesine söylemiş, ailesi ne yaparsan yap diyerek konuşmamışlardı bile. Sonra da chan kardeşinin toplara ilgili olduğunu görmüş, babasından gizlice para alarak top almıştı kardeşine.

Bugün de saçlarını örmüş, Hannahın istediği mor eteği ve beyaz  tişörtü giydirmişti.

Aslında top oynayacakları için etek giydirmek istememiş sonra üstü açılırsa düzeltirim diyerek kabul etmişti.

Chan topu tekrar attığında Hannah yakalayamamış, top sokaktaki yokuştan aşağı yuvarlanmaya başlamıştı. "Hannah sen burada bekle ben alıp geleyim hemen"

Chan aşağı yuvarlanan topun ardından koşmuş, aşağı indiğinde bi çocuğun topu ayağıyla durdurduğunu, dalgınca yeni olan topa baktığını görmüştü.

Üstündekilere bakılırsa bir sokak çocuğuydu.

"Pardon" demişti chan. "Top benim de, alabilir miyim?"

Çocuk ilk önce chanın üstündekileri incelemiş, zengin çocuğu olduğunu farkedince topu ona atmıştı.

Chan tekrar bakmıştı çocuğa, asi ve dik başlı duruyordu ama bir taraftan da yuvarlak yüzü onu tatlı yapıyordu. 'Belliki hiç arkadaşı yok' diye düşündü chan. Onunla arkadaş olmak ister miydi?

"Şey" demişti chan çekinerek. "Kız kardeşime top oynamayı öğretiyorum da, sen de gelmek ister misin? Benim hiç arkadaşım yok."

"Sen zenginsin"

"Zengin olmam bir şey değiştirmiyor ikimizde çocuğuz, arkadaş olamaz mıyız?"

"Annen ve baban senin gibi bakımlı bir çocuğun yanında beni görürlerse kızmazlar mı?"

"Emin ol şuan kaçırırsam umurlarında olmaz. Adın ne bu arada?"

"Adım Lewis ama Changbin denmesini seviyorum ben. Kimliğinde de öyle yazıyormuş"

"Benim adım da Bang Christopher Chan ama sadece chan demen yeterli Christopher biraz uzun"

Changbine elini uzattığında changbin kirli ellerine bakmış, gözleri dolmuştu. Sert bir yapısı vardı fakat aşırı duygusaldı. "Hadi ama ya ellerin kirli diye bir şey olmaz! Benim ellerim de çok kirleniyor çamurla oynarken falan"

Changbinin elini sıkıca tuttuğunda yukarı çıkmışlardı. Hannah bir  kediyi seviyordu. Abisini görünce hemen koşmuş, yanındaki changbini görünce korkmuştu elinde olmadan.

Changbin onun üstünden dolayı Korktuğunu sanmış biraz arkaya doğru çekilmişti. Chan arkasına döndüğünde changbinin kulağına yaklaşmıştı. "Yabancılara karşı böyle merak etme hemen ısınır sana"

 Mockingbird ✾MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin