✾28

365 42 36
                                    

Genç adam  mezar taşının üstünde oturuyor dolu gözleriyle toprağa bakıyordu yine.

"Bugün kendimi kaybetmeyeceğim Hannah. Sadece biraz kafa dinlemek istiyorum."

Gözlerini kapadı, sol gözünden akan yaşı elinin tersiyle sildi.

"Ağlamayacağım da. Eve şiş gözlerle gidemem minho üzülür"

Kendini sıkıyordu.

"Helena hamileymiş biliyor musun? Karnındaki bebeğin babası ben olduğumu söylüyor. Ben ona dokunmadım bile. Benim hayattaki tek dokunduğum kız sensin Hannah. Oda kardeşim olduğun için. Sence ben Minhom hariç birine dokunur muyum isteyerek?"

Mezara baktı üzgünce bir cevap bekledi.

"Minho hamile kaldığı zaman bana demedikleri kalmadı ama en çok neye üzüldüm biliyor musun?"

Derin bir nefes verip konuşmaya başladı.

"Olivia'yla sevgili olduğun için bu dünyadan gitmene rağmen arkandan konuşmaları..."

"Ben bu dünyadan gitmedim"

Chan yavaşça arkasına döndüğünde Hannahı görmüş ve gözleri açılmıştı. "Ve gitmeyeceğim de"

"H-hannah?!"

Chan hannah'a doğru ilerlemiş ve ona sarılmak istemişti titreyen bedeniyle. "S-sen yaşıyorsun"

"Rüyalarında yaşıyorum abi...Yani sadece senin dünyanda yaşıyorum.."

"Yaşıyorsun sonuçta! Seni çok özledim Hannah!"

"Abi" demişti Hannah boğuk bir sesle. "Beni çok özlediysen benimle birlikte gelmek ister misin? Hadi her şeyi bırak ve benimle gel"

Chan düşündü. Kardeşini çok özlemişti. Aklına gelen düşünceyle gözleri büyümüş, başı ağrımaya başlamıştı.

"Peki minho?"

"Bir gün o da gelir bizim yanımıza"

"Hayır" demişti chan. "Onu bırakamam."

"Bırakacaksın"

Hannah aniden kolunu tuttuğunda chan geriye çekilmiş ve ağlamaya başlamıştı. "Bırakamam o benim her şeyim"

"Önceden her şeyin bendim?"

"Sen Hannah değilsin. Hannah evet benim önceden her şeyimdi fakat bize sevgi bile göstermeyen orospu annemizi kurtarmak için göğsüne bıçak saplanmasına izin verdi."

"Ve ben bir rüyadayım ve sen gerçek hannah değilsin"

Kalbinde bir acı hissederken gömleğinin kan olduğunu farketmiş, göğsünde bir bıçak görmüştü.

"Senin yüzünden öldüm Christopher. Her şeyin suçlusu sensin. Unutmak istesen bile unutamayacaksın ve asla vicdanın rahatlamayacak"

✪✪✪

Minho'dan..

"Chan!"

 Mockingbird ✾MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin