Selammmm
Nihayet 33. Bölümde 10 bin olduk teşekkür ederimm
Chanın doğum günü yaklaşıyor sizce minhonun doğum günü hediyesi ne olur?
İyi okumalarr
✬✬✬
"Chan banyoda...devam etmeyi durdurmasaydın-"
"5 ay sonra doğum var sonra en az 1 ay dinlenmen gerekiyor. Ne zaman sevişeceğim ya ben senle"
Minho bir anda koluna vurmasıyla chan kolunu tutmuş, dişlerini sıkmıştı.
"Şuan alışveriş merkezindeyiz farkında mısın? Niye böyle konuşup utanmamı sağlıyorsun ki?"
"Kimse duymuyor ki!"
"Olsun ayıp"İlk önce oda takımlarına bakmak için bir mağazaya girmişlerdi. Minho gördüğü bir takımın önünde durmuş chana göstermişti. "Sevgilim! Bu çok güzell!"
Chan bir odaya bir de minhoya bakıp gülümsemişti. Açık kahverengi, Bej ve krem renginden oluşan takım minhonun çok hoşuna gitmişti. Personel geldiğinde chan odayı inceleyen minhoya bakmış, sonra çalışana dönmüştü. "Bizim ikizlerimiz olacak. Bu oda tek bebek için değil mi? Öyleyse beşiği özel yaptırmak istiyorum. Beşik büyük olabilir ama bebekler büyüdükçe rahat edemezler. O yüzden eşime demeden halletmek istiyorum. Fiyatı da sorun değil"
"Peki efendim. Eşiniz bilgi sorarsa söylemem"
İlk defa ona eşim diye hitap etmişti ona. Ve çok güzel hissettirmişti.
Minhonun yanına ilerledi. "Chan alalım mı????? Biraz pahalı ama-"
"Minho! Ne konuştuk evde"
"Ay tamam alalım mı?"
"Alalım. Ben ödemeyi yapayım sen bekle"Chan ödemeyi yaparken minho bebekleriyle ilgilendiği hayaller kuruyordu elinde olmadan. Onlarla bu odanın içinde nasıl ilgilendiğiyle ilgili düşüncelerle alt dudağını ısırıyordu. Chanın yanına geldiğini bile farketmemişti.
"Şimdi bebeğimizin bebek arabası, puset ve mama sandalyelerin de alalım. Sonra bebeklerimize kıyafet ve biberon vb. Eşyaları alırız"
꧁⚝꧂
"Minho bu kıyafetler çok tatlı!"
"Bunları da alalım o zaman."
"4 biberon 50 ye yakın kıyafet. Başka ne alabiliriz ki?"
"Beşik için minik çarşaf lazım!"
Chan elleri kolları dolu halde halinden memnun bir şekilde minhonun peşinden koşturuyordu.Bir çift gözün onların izlediğinden haberleri yoktu.
"Chanı yük aracı olarak kullanıyor. Hamile bozuntusu"
Minhonun kahkahasını duyduğunda yüzünü buruşturmuş, onlara bir adım atmak istediğinde saçlarını bir elin kavradığını hissetmişti. "Oğlum ve Damadımı ne zaman salacaksın Helena?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mockingbird ✾Minchan
أدب الهواة"Kendinden büyük olanlardan çok mu korkarsın?" "Hı hı" . . . . Mpreg, feminenlik içerir. Shipler: SeungIn HyunLix MinChan, BangInho Binsung İlk yazdığım kurgu olduğu için cringe olan bir sürü sahne var kusura bakmayın #1🏳️🌈 「06.07.24」 #1semechan...