Chan kapıyı kapattığı an oğlanın üstüne yürümüştü.
Minho gözlerini kapatırken yerde cenin pozisyonu almıştı.
Titriyordu hiç olmadığı kadar daha 1 saat önce onu kendi elleriyle giydiren adam şimdi ona vuracak mıydı?
Başının sıcacık bir göğüse yaslandığını anladığı an gözleri tekrar dolmuş, ittirmeye çalışmıştı elinin tersiyle. Ama hareket etmemiş titreyen elleri sabit kalmıştı sıcak göğsünde.
İlk defa biri ona sarılıyordu...
"Özür dilerim" demişti chan titreyen sesiyle. "Babanı ikna etmek için öyle davranmak zorundaydım"
Minho şiddetli bir şekilde sarsılarak ağlamaya başladığında chan daha da bastırmıştı onu göğsüne. Chanın ağır, ama bir o kadar da rahatlatıcı kokusunu içine çekerken sakinleştiğini hissetmişti.
İlk defa bir sıcaklıktan korkmamıştı. Chanın cayır cayır yanan vücudu onu yakmamıştı İlk defa.
İlk defa soğukluk istememişti. Onun kollarının arasında ısınmak isteyen kedi yavrusu gibiydi şuan.
"Minho" demişti yutkunarak. Kalbindeki yarayı daha yeni tanımasına rağmen görmüştü. "Seni uyutayım senin için zor bir gündü"
Kollarını küçük bedenden çektiğinde minho burnunu çekmiş, kollarını kaldırmıştı bebek gibi.Vücuduna bakılırsa 18 yaşındaki genç aslında çocuktu.
Chan kucağına aldığında minho titremiş, ve yatağa gittiklerini hissetmişti. Yatağa bırakıldığında chan üstünü örtmüştü. Minho gözlerini kapattığında gülümsemiş, duvara yaslanarak izlemeye başlamıştı uyuyan güzeli.
Bilerek dokunmamıştı uyuturken. Korkardı, bunu anlamıştı çünkü.
Fakat düzensiz nefeslerden anlamıştı saatlerdir uyumayan çocuğu.
"Minho neden uyumuyorsun?"
Gözlerini kırpıştırarak açtığında chan yüzünde korkuyu en saf haliyle görmüştü.
"Benden korkuyorsun sanırım" demişti gülümsemeye çalışarak. Nedenini bilmediği şekilde kalbi acımıştı.
Kapının anahtarını çıkardığında minhonun kaşları kalkmıştı. 'ODAYA MI KİLİTLEYECEK BENİ'
Chan titreyen gözlere döndüğünde aklından geçeni anlamış gibiydi. "Seni kilitlemeyeceğim sen benden endişe duyuyorsan kilitle arkamdan kapıyı. Ben sabah erken çıkıyorum zaten uyandığında rahatlıkla çıkabilirsin odadan"
Chan burukça gülümseyerek odadan çıktığında anahtar minhonun elinde kalmıştı. Ayağa kalkıp kapıyı parmaklarının ucunda zar zor kilitlediğinde yatağa dönmüş, sıkı sıkı sarılmıştı sıcak yorgana. Ağzından çıkardığı minik mırıltılarla kendini rahatlatmaya çalışıyor, babasının yanından gittiğine inandırmaya çalışıyordu kendini.
Ama yeni sahibi sadece bugünlük iyi davrandıysa?
'Ya benle o ayıp şeyi yapmak isterse?'
Düşüncesiyle yatakta titremeye başlamış, ellerine dikkat ederek daha sıkı sarılmıştı yorgana. 'İşlerimi düzgün yapmalıyım Bay Bang ceza verebilir belki elime çamaşır suyu döker belki bu yatakta....'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mockingbird ✾Minchan
Fiksi Penggemar"Kendinden büyük olanlardan çok mu korkarsın?" "Hı hı" . . . . Mpreg, feminenlik içerir. Shipler: SeungIn HyunLix MinChan, BangInho Binsung İlk yazdığım kurgu olduğu için cringe olan bir sürü sahne var kusura bakmayın #1🏳️🌈 「06.07.24」 #1semechan...