✾23

538 48 167
                                    

"Ne saçmalıyorsun ya sen?! Sevgilim var benim sevgilim! Sırf Helenanın babasıyla ortak olacaksın diye bizi niye ayırıyorsun?!"

"Şirketimizi büyütmek için"

"SİKERİM BU ŞİRKETİ DE SİZİ DE"

Chan masadan kalktığı an kapıda korkuyla ona bakan minhoyu görmüş, tam ona doğru ilerlerken kollarının birileri tarafından tutulduğunu hissetmişti. İçinde bulunduğu durumdan minhonun zarar görmesini istemiyordu.

"Changbin" dedi resmen tıslarcasına. "Minhoyu al ve buradan git"

꧁⚝꧂

Minho titreyen dizlerini kontrol etmeye çalışıyor, changbin ise kilitlediği odada dört dönüyordu.

"O-ona nolacak?"

"Seni korkutmak istemem ama tehdit ederler muhtemelen bitanem"

"Canı yanar mı?"

"Chanın canı yansa bile onlara haddini bildirir minho. Sen hamilesin hem. Sıkma canını. Benim şimdi kontrol için sistem odasına gitmem lazım. Felix ve hyunjin gelebilir, geldiklerine emin olmadan kapının kilidini açma."

"Tamam"

Changbin odadan çıktığında elini karnına koymuş, sakinleşmeye çalışmıştı. Eğer daha fazla endişelenirse sancısı artardı. 'Bebeğim zaten korkuyorum sende zorlamasan olmaz mı? Hm?'

Nefes alamıyor gibiydi zaten. Odanın büyük camlarını açsa bile nefes alamamış, titrek dizleriyle kapıyı açmıştı. Sadece bacakları açılsın, biraz ciğerlerine hava doldurmak istemişti. 'Bu çok yanlış bir şey ama seni bulmak zorundayım chan, üzgünüm baba'

Issızlaşan şirket sanki kötüleşecek olan olayları kulağına fısıldıyordu. Ama duyduğu havlama sesi ile dudakları kıvrılmış, kendisine doğru koşan Berry ile görmüştü.

"Kızım" dedi fısıldayarak. "Seni k-kimse evden çıkarmaz birisi olmadan. Sen...sen e-evden mi kaçtın?!"

"Hav!"

"Şşşt!"

Eğilmek istemiş, fakat karnından dolayı eğilemediğinden berry sekreter masasının üstüne çıkmıştı. "Baban nerede berry? G-gördün mü onu?"

Berry aniden masadan atlayıp minhonun hızında ilerlemeye başladığında minho iç güdüsel olarak karnını tutmuş, ve yutkunmuştu.

Ya chanı kurtaracaktı,

Ya da kurtaracaktı.

Başka seçeneği yoktu.

꧁⚝꧂

"Berry ben çok y-yoruldum"

Changbinle konuşmuş, changbin tam onu bulmak için arabasına bindiğini söylediğinde telefonu kapatmış, cebine koyarak yoluna devam etmişti.

'Chan fiziksel olarak güçlü olabilir ama o sadece 8 yaşında. Şuan ona her ne yapıyorlarsa benim de kalbim acıyor berry. Psikolojik olarak iyi değil. Bana ihtiyacı var'

Berry yolu koklaya koklaya ilerliyor, chanın kokusunu hissettiği an havlayarak minhoya haber veriyordu.

"Az kaldı sanırım ama b-biz niye ormana doğru ilerliyoruz?"

 Mockingbird ✾MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin