✾35

315 44 32
                                    

"Oğlum, kızım, ben gelene kadar annemizin karnında sancı yapıp rahatsız etmiyorsunuz tamam mı? Bakın bu aralar çok sancı yapıyorsunuz anneniz çok yorgun. Sırf o yorulmasın diye düğünümüzü bile yapmak istemiyorum. Uslu durun ki biraz uyusun. Geceleri uyuyamıyor. Şimdi ben toplantıya gidiyorum. Sizi sevdiğimi unutmayın miniklerimm"

Bebeklerinin cinsiyetlerini öğreneli 2 ay olmuştu.

Ve o günden beri bebekleriyle onlara hitap ederek konuşuyordu.

Uyuyan minhonun karnını öpüp ayağa kalkmış, dolaptan kalın bir örtü çıkarıp üstüne sermişti. Minho için nolur nolmaz diye hep örtü bulunduruyordu odasında. Bu aralar minhonun sancıları artmış, sancısı olmadığı zamanlarda uyuyakalmaya başlamıştı.

Odadan çıktığında sekreterine doğru ilerledi.

"Minho uyuyor, eğer odadan çıkarsa toplantı odasında olduğumu söyle ve kimseyi içeriye alma"

"Tamam efendim"

Toplantı salonuna gitti, içeriye girdi. Babası karşısındaydı. Bu toplantı 2 kişilikti.

"Sonunda yurtdışından dönebildiniz Bay Bang. Konuşmamız gereken önemli bir konu vardı değil mi?"

Chanın babası gülümsedi, yapmacık şekilde.

"İşlerim vardı Küçük Bang"

"Bana Küçük Bang demekten vazgeç" dedi dişlerini sıkarak. "Benim bir adım var"

"Peki neden bana Bay Bang diyorsun?"

"Hannaha boş yere tokat atıp beni dövdüğünden beri babam değilsin"

"Sadece sarhoştum ne için konuşacağız?"

"Hannahı öldüren sen değilmişsin niye sakladın?"
"Bay Lee mi dedi bunu sana? Puahhahahha-"
"NE SİKİM GÜLÜYORSUN KIZINI ÖLDÜRDÜ O PİSLİK"

"Hey" diyip ayağa kalkmıştı. "Sizle tek bağlantım soyadlarımız. Hannah ve sen sadece azdığım için ortaya çıkan, ve annenizin sizi doğurmak zorunda kaldığı orospu çocuğunun tekisiniz. Sırf sokakta kalmayın fakirlikten ölürsünüz diye baktım size değerimi bilin."

"Sen sadece bana bi boka yaramayan para yığını verdin be! Hannahla beraber o minik evde yaşarken mi bize baktın? Ha, düzelteyim sadece bana baktın(?). Hannah doğduğu gün ben yetişkin oldum be. Ona anne oldum, baba oldum, abi oldum, arkadaş oldum. Sen ona bakmış mı sayıyorsun kendini?"

"Sayıyorum"

"Bana halen açıklama yapmadın" dedi Chan kollarını göğsünde kavuşturup. "Neden Hannahı o pisliğin öldürdüğünü sakladın?"

Ağlayamazdı, ciddi olmalıydı.

"Hannahı öldüren teknik olarak benim" demişti çok büyük bir başarıyı anlatıyormuşçasına. "Onu kiralayan adam benim adamımdı"

Chan bunu duyar duymaz ayağa kalktı, odadan çıkmak için kapıya ilerledi. Daha fazla dinlemek istemiyordu. Tam kapıya gelmişti ki, duyduğu sesle yanaklarına sinirden kan toplandığını hissetmişti.

 Mockingbird ✾MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin