2

7.1K 404 249
                                    

"Mavişim mavilendim kapına kilitlendim, mavişim mavilendim kapına kilitlendim!" Sülalesine sövücektim, ama kendime de sövmüş olurdum.

"OF YETER!"

"Pas tutmuştu yüreğim, seninle yenilendim!" Sinirlenip şarkıyı kapatmıştım, anladık mavişin birini seviyorsun kızımda bende insanım.

"Aa niye kapattın?" Sudeye ters ters bakarken, çantamı arıyordum.

"Başım şişti be kızım! Senin dersin kaçta?" Boş boş yüzüme baktıktan sonra telefonunu almıştı, fakat almasıyla bırakması bir olmuştu.

"Kumsal tatile girdim ya?" Unutmuştum...

İkimizde de kafa kalmamıştı resmen.

"Ne bileyim kızım çıkmış aklımdan."  Aradığım siyah baget çantamı bulamıyordum, nereye koymuştum ki?

"Susu benim, siyah baget çantamı gördün mü?" Biraz düşündükten sonra konuşmuştu "Nihal sanki dün giderken almıştı, öyle hatırlıyorum uyku sersemiydim gerçi." Ağzına sıçıyım Nihal.

"Üf ya, ne güzel onu takıcaktım bende. Neyse farklı birşey bakarım ben." Diyip öfleyerek odama çıktığımda çanta keşifi yapıyordum, hoşuma giden favorim olan üstümlede uyumlu olacak bir çanta seçimi yapmıştım.

Ayna karşısına geçip saçlarımı elim ile hafifçe düzelttikten sonra, hafif gloss sürmüştüm. Fıstık gibiydim. Sude ders notlarına bakınıyordu aşağıda, sanırım bir dersinden kalmıştı büt sınavına çalışıyordu, ona veda edip çıkmıştım.

O da öğlen gelirdi herhalde.

Kafeye geldiğimde çalışanlara selam vermiştim, üst katta bulunan odaya geçtiğimde üzerimdeki siyah kabanımı çıkartıp asmıştım. Gerisin geri aşağıya indiğimde kahve almak için tezgah bölümüne geçmiştim, bana özel olan fincanımı çıkarttığımda sütlü filtre kahve hazırlamıştım kendime.

Küçük tepsiye kendim için servis hazırlıyordum, fincanımı dikkatle bıraktığımda dikkatle tepsiyi elime alıp bulunduğum konumdan çıkıyordum.

Kafenin içine giren kargocu amcayla bakıştığımda, etrafa boş gözler ile baktığını farketmiştim, yetkili arıyordu sanırsam. Ona seslenmiştim. "Kime bakmıştınız?" Beni süzdüğünde kargo paketinin üzerindeki ismi okuyordu.

"Kumsal, Kumsal Yıldız." Aa bendim.

"Benim, sanırım bana geldi bir saniye." Tepsiyi boş masaya bırakıp ptt kıyafetleriyle ters bakışlar atan amcadan paketimi almıştım, tam teşekkür edecek iken sırtını dönüp gitmişti. "Gerizekalı, bi görüldü yemediğim sen vardın saol cidden." Kendi kendime konuşurken tepsiyi alıp üst katta ki odaya çıkmıştım.

Kahvemden yudum alarak kargo paketine yönelmiştim, içerisinden bir kutu çıkmıştı. Kutudan önce yazan notu elime almıştım ama.

'Sana kanıtlarım demiştim, geç olsun ama güç olmasın Kumsal Yıldız :)

-Enes'

Notu okuduktan sonra hızlıca kutuya yönelmiştim, ihtimalini düşünemediğim şey gerçek miydi?

Kutunun içerisinden çıkan resimleri gördüğümde ağzım açık kalmıştı, şaşırmıştım, şaka olmalıydı... inanmak istemiyordum, resmen haklıydı... doğru söylüyormuş...

Gözlerimin yandığını hissediyordum, kalbime bıçak saplanmıştı sanki, avuçlarım karıncalanmış, karnım kasılmıştı resmen. Annem yaşıyordu...

Gözlerindeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin