50

2.9K 346 436
                                    

Sizi yerim 1 günde gelmiş sınır 🥹 iki tarafada yazarken azıcık zorlanıyorum ondan dolayı yoksa asla bekletmek istemem, iyi okumalar <3
__________

"Kerem gelir misin şuraya?"

"Of Kerem of.." Yanına ilerlediğimde kolundan tuttum.

Kerem: "Değiştir ancak öyle çıkarım." Sinirle koluna geçirdim.

"Anca rüyanda beyefendi. Hadi hazırım diyorum, boşuna debeleniyorsun." Omuz silkip ilerlediğinde gergince ofladım.

Triplice tekli kadifeli koltuğa geçtiğinde yüzüme bakmamaya başladı.

"Kerem?"

"Of.." Önünde durduğumda başka yere bakmaya çalıştı, çenesini tutarak gözlerimizi buluşturdum.

"Sen haşema giymemimi bekliyordun anlamadım."
Elimi yavaşça çektiğimde gözleri vücudumda gezindi, baştan aşağıya süzdükten sonra omzuna vurdum.

"Yiyecekmiş gibi bakmayı bırak." Mırıltıyla tövbe ettiğini duydum.

Kerem: "Daha kapalı bişeyler yok mu?" Çıldıracağım.. dakikalardır çıkmaya çalışıyorum fakat Kerem bey sıkıntı çıkartıyordu.

Alt tarafı bikini, ne var yani?

"Yok Kerem. Daha fazlada ısrar etmeyeceğim ben gidiyorum ister gel, ister gelme." Plaj çantamla birlikte odadan çıkarken peşimden geldiğini hissettim.

Kerem: "Allahım sen bana sabır ver.. Yanımdan ayrılmak yok küçük hanım." Çaktırmadan güldüm.

"Umarım sende uslu durursun." Yüzündeki sırıtışla odadan çıkarken önce çantamı aldı ardından ellerimizi birleştirdi.

Şöyle yola geleceksin..

Bir an önce güneşlenmek istiyordum. Burnum ve yanaklarımın kızarıklığı tarifsiz güzel görüntüydü.

Giriş yaptıktan sonra kabanaya ilerledim, Kerem beyin isteği doğrultusunda oluyordu bunlar.

Ha birde beni kamufle etme çabaları vardı, çaktırmadığını düşünüyordu ama nafile.

Bakalım ikimizde rahat durabilecek miydik?

...

Kerem: "Ya bilerek yapmadım güzelim, baksana bi." Bana doğru gelirken sinirle yüzüne su sıçrattım.

"Başımı bastırdın, boğuluyordum be!" Ellerini teslim olmuşçasına kaldırıp savunma yaptı.

Kerem: "Şakaydı o ya, ne bileyim su yutacağını." Şaşkınca güldüm.

"Denizdeyiz ve beni boğuyorsun, başka ne olmasını beklerdin paşam?"

Kerem: "Öpüşelim barışalım yada sen ödeşmeyi seversin, banada aynından yap." Omuz silkip onun tersine yüzmeye başladım.

İnsan neden yüzüyorken çabucak acıkırdı? En çok merak ettiğim bir soruydu. Bunu düşünürken Kerem'e bakmak için arkamı döndüm, ıslak saçlarımı düzelteceğim anda ayağımdan tutulup suyun içine çekilmemle nereden geldiğimi şaşırdım.

Toparlanarak su yüzeyine çıktığımda kahkahalarını duydum.

"Sen çok pisliksin!" Ona doğru giderken hızına yetişemiyordum, bir anda kulaçlama yapıyordu.

Öte yandan hızlanan kalp ritimlerimi düzene sokmaya çalıştım.

Öylece arkasından baktığımda başımı yukarıya kaldırdım, geriye doğru kendimi bırakırken uzaktaki kendi halinde insanları izledim.

Gözlerindeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin