39

4.6K 374 475
                                    

Yanlışlıkla uzun bölüm yazdım, satır aralarına bol yorum yazar mısınız? İyi okumalar <3

___________

Kulağıma dolan çığlık sesleriyle öne gelmemle gözümü açtım, Sudenin sağa kırıp ani fren yapmasıyla herkes nefes nefese kalmıştı.

Aycan: "A-Az önce noldu?"

Nihal: "Bok yoluna gidiyord- Sude, iyi misin?" Ani gelişen durumun etkisi altındayken Liyadan ötürü kendime geldim, yarınları yokmuşçasına korkudan ağlarken ondan farkı olmayan Aycan kucağımdan alınca, Nihalle Sudeye döndük.

Tepkisizce bakarken şoka girdiğini anladık, az önce ki beygir gücüyle üstümüze süren arabada sanırsam son anda kendi sağına kırınca büyük felaket önlenmişti.

Sude şaşkınlıktan bişey demediğinde Nihal uzun farları yakarak dörtlüleri açmış, Sudeyle yer değiştirmişti. Kazasız belasız eve vardığımızda çıt çıkmıyordu kimseden, etkilenmiştik doğal olarak.

Salona geçtiğimizde şaşkınca birbirimize bakmaya devam ettik, Aycanla Liyanın bugün bizde kalması en mantıklı yoldu.

Aycan: "Şuan hastanede amel defterlerimiz boy ölçüşebilirdi." Nefesimi vererek Liyaya döndüm, öyle çok korkmuştu ki çocuğun beti benzi attı.

Sude: "Yavşak dölleme, öyle gelinir mi ya! Ya frene basıp kırmasaydım? Geberiyorduk be." Sinirle konuşmaya başladığında Liyanın kulaklarını kapattım.

Nihal: "Orul orul oros-" Öksürerek Liyayı gösterdiğimde sustu. Şaşkın bakışlarıyla başını kaldırıp bana bakan küçük suratı öpmeye başladım.

"Ablacım, iyi misin?" Bişey demeden boynuma sarıldığında üst üste saçlarından öptüm.

Şahin: "Günaydın kızlar- of bir uyumuşum varya! Derbi noldu lan? Saat kaç daha güneş doğmamış." Borazan sesiyle yanıma zıplayarak kanepeyi çökerten Şahin'e bir bakış attım.

Nihal: "Sokucam derbinede sanada, öbür tarafa gidiyorduk az kalsın." Şaşkınca baktığında kısa özet geçtik, konu derbiye bağlanınca Nihalin küfürlerine Şahinde ortak oluyordu. Açtıkları spor kanalını dinlerlerken stadyumda çıkan olayları takiptelerdi, Aycan, Sude ve ben hala arabada olan olayın etkisinde kalmıştık.

Bizden ses çıkmazken gelen bildirimle telefona baktım, sosyal medyadan olduğunu farkedince hüsrana uğradım beklediğim bildirim bu değildi.

Ekranı kapatacağım esnada Keremin mesajını görmemle gülümsedim.

Sevgilim ❤️‍🔥
Yunusla geliyorum, gelince konuşuruz
(Mesajını beğendiniz)

Geri bıraktım. Kısa süre sonra zilin çalmasıyla Şahin kapıya bakmaya gitti. Salona giren Yunus herkese selam vermeye başlamış iken, Kerem soluğu yanımda aldı.

"Canım benim." Mırıldanıp sarıldım, moralleri çok bozuktu.

Yanıma oturur oturmaz maç konusu, pozisyonlar, çıkan tartışma ve sonrasında yaşanılanlar hakkında uzun uzun konuştuk.

Koltuğun köşesinde baş parmağını emerek uyuya kalan Liyanın saçlarını seven Kerem'i izlerken gülümsemeye başladım.

Kerem: "Çok yorulmuş, yatağa yatıralım en iyisi." Ona hak verirken kucaklayıp kaldırdı.

Aycan: "Ay hem ağladı, hem korktu yazık miniğime." Kerem kaşları çatılarak döndüğünde Aycan'a kaş göz yaptım zaten derbiden ötürü morali bozuktu, bunu demesine gerek yoktu.

Gözlerindeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin