44

3.2K 357 445
                                    

Bölümleri kısaltma kararı aldım yavaştan kısaltmaya başlayacağım çünkü kendi kişisel işlerimde oluyor onun yanı sıra uzun yazdıkça çok vaktim gidiyor ve sıkışık hale giriyorum. Ayrıca keyfi atmamazlık yapmıyorum benimde bi hayatım var, herşeyi bir arada götürmeye çalışıyorum.

Uzun yazdığım için gecikiyorda sizde bundan şikayetçisiniz doğal olarak, umarım anlatabilmişimdir ve iyi okumalar <3
_____________

Fotoğraflara şaşkınca bakmaya devam ettiğimde ne diyeceğimi bilemez haldeydim. Uçuşa geçtiğim anlarda eski sevgilimle olan resimlerim çok farklı çıkarımlar gösterirken telaşla kesik nefesler aldım.

Kendimi o an Keremin yerine koyduğumda gözlerim istemsizce dolmaya başladı. Onu sarhoş ve eski sevgilisiyle karşılıklı konuşarak görseydim... çok kötü hissederdim, çok kırılır ve üzülürdüm. Şimdi o bunu yaşıyordu, dünde dediğim gibi inadımız bize neleri getiriyordu.

Aslında Kerem öyle ortamlarda olmamdan ziyade içmemden rahatsızdı, tartışmadan sonra tekrar o tarz ortamda bulunup üstüne içmem iyi olmamıştı.

Hızlıca gözlerimi silerek onu aradım, ben bile kötü hissederken o kim bilir neler düşünmüştü.

Telefon çalıyordu ama açan yoktu. Defalarca aradım, dakikalarca açmasını bekledim.

Siz
Lütfen aç
Kötüydüm o yüzden telefonumu kapattım
Bu resimden ötürü değil nolur aç
Lütfen açar mısın?

Sevgilim ❤️‍🔥
Gerek var mı?

Siz
Ne?

Sevgilim ❤️‍🔥
Diyorum ki beni aramana gerek var mı
Ben kimim Allah aşkına beni arıyorsun
İkidir bunu yapıyorsun hiç beni düşünmüyorsun
Bencillik yapıyorsun mümkünse arama, istediğinde bu zaten

Siz
Yanlış düşünüyorsun yapma en başından beri bana hiçmişim muamelesi yaptın, en rahatsız olduğum şeyi kasıtlı yaptın kötü hissetmem normal değil mi?

Sevgilim ❤️‍🔥
Ben çok mu zevk aldım? Hiç düşündün mü neden böyle yaptığımı? Ben diyim düşünmedin.

Siz
Hafta boyunca tek düşündüğüm şey buyken sen ne saçmalıyorsun?

Sevgilim ❤️‍🔥
Doğru hep ben saçmalıyorum
Bu resimdede saçmalayan benim zaten
Bu senin eski sevgilin değil mi
Bak küfür etmemek için zor duruyorum yapma
Sen beni Handeyle Yağmurla görsen ağzıma edersin hala ne diyorsun

Siz
Bana hiç mi güvenmiyorsun? Herhangi birisi
için ilişkimimi zedeleyeceğim ben Kerem? Yemin ederim görüldüğü gibi bişey yok, açarsan açıklayayım lütfen

Sevgilim ❤️‍🔥
Tüm gece, bütün gece gözüme uyku bile girmedi pişmanlıktan kafayı yedim defalarca seni aradım, açmadın. Tamam sinirli, kırgın ama yinede bakar dedim yapmadın. Deli oldum biliyor musun? Pardon bilmiyorsun çünkü o geçmişindeki lavukla konuşmak yerine mesajlarıma baksaydın bilirdin.

Siz
Ben onunla konuşmadım. Sude için içecek almaya gittim o esnada gördüm, konuşmamaya çalıştım yemin ederim. Hem sana kim attı bunları?
(Görüldü ✔️✔️)

Gözlerindeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin