Hosgeldinizz <3
_____________İçerisine girdiğim kafede gözlerim onu aramaya başladı. Tam köşede oturduğunu farketmem ile gözlüklerimi çıkartıp yanına ilerledim, yüzüne baktığımda rahat olduğunu anlamamak zor değildi.
Tam karşısına oturduğumda çantamı ve gözlüğümü boş kısma bıraktım.
"Hayırdır Hande, noldu bu kadar ısrarcı olduğun konu?" Önündeki soğuk kahvesinden yudum alırken konuşması için bekledim.
Hande: "Lafı çok uzatmayacağım." Göz devirdim.
"Hızlı ol." Boğazını temizlerken ellerimi masanın üzerine bıraktım.
Hande: "Keremle birlikteliğimde beni tüm ailesi bilirdi ve severdi, haliyle bende bekarım. Ailem yuva kurmamı istiyor.." Kaşlarım çatılırken sessizce onu dinledim, lafın sonu nereye varacaktı acaba.
Hande: "Tek bildikleri ilişkimde Kerem olduğundan onunla-" Cümlesini tamamlamadan lafa atladım, nereye varacağını şimdi anlarken yavaştan sinirlenmeye başladım.
"O cümleni sakın tamamlama." Gözlerimi yumduğunda nefesimi verdim, bu kız durup durup çıkıyor ve bünyemi sinir krizlerine boğuyor. Zevk alıyor başka açıklaması olamaz.
"Senin ailen Keremin hayatında benim olduğumu bilmiyor mu? Yada sen bunu diyemedin mi?" Güldüm ama sinirden. "Benimkide soru.. demezsin ki, senin işine geliyor nasıl olsa." Boynumu ovarken yeşil gözlerimiz buluştu.
Hande: "Yargısız infaz severim diyorsun."
"Seni tanıdım diyelim." Yanımıza gelen garsonla sustuğumuzda sipariş alacağını anladım. Buz gibi limonata isteyip onu yolladıktan sonra masaya yaklaştım.
"Hande sen yada ailen olmayacak duaya amin demeyi bırakın, Kerem'in gözünden iyice düşmek istemiyorsan hayatını yaşa önceden olduğu gibi."
Gözlerimi yüzünde gezdirirken ağrıyan başımla gerisin geri yumdum, şakaklarımı ovarak sakinleşmek adına nefes akırken nasıl geçirebileceğimi düşündüm.
Sıcakların çok etkisi vardı durmadan güneş çarpmasına maruz kalıyordum ve çatlayan başıma çözüm bulmakta zorluk yaşıyorum.
Hande: "Bu iş tek benim ailemde bitmiyor." Hızlıca ona baktığımda dediğini kavrayamamıştım.
"O ne demek?" Güldü.
Hande: "Kumsal.. az öncede dedim, Keremin tüm ailesi beni tanıyor diye. Sadece anne ve babasını demedim." Biraz daha kaşlarım çatılırsa Barıştan önce ben botoks yaptırmaya gideceğim.
"Açık konuş." Sert sesim karşısında ciddileşirken gelen limonatamdan hızlıca yudum aldım, içimde oluşan rahatlama duygusuyla soğuk bardağı yanağıma yasladım.
Hande: "Mesela Keremin anneannesi. Hiç tanıştın mı?" Duraksadım. Başımı olumsuzca sallarken bu keyifli halleri yüzünden gerilerek çakasım bile vardı.
Sonrada adım vahşiye çıksın..
"Uzatarak konuşma, hadi kızım."
Hande: "Anneannesi geçenlerde annemi aramış.. beni sormuş, Keremin evlenme yaşının geldiğini ve bizi tekrar yapmak gibi düşünceleri olduğunu belirtmiş." Kaşlarım havalandığında sinirle güldüm, böyle bişeye müsade eder miydim sizce? Kerem duysa sinirden küpürürdü!
Hem anneannesi bizi bilmiyor muydu.. gerçi tanışmamıştım ki, kadın başka şehirde yaşıyor.
Hande: "Aklından geçeni tahmin ediyorum. Anneannesi öyle magazin takip eden birisi değil ki sizi görsün, sosyal medyadan hiç anlamaz. Filiz teyze söylerse oradan bilir."