Herkese merhabalarr. Bir süredir aklımda planladığım Alaz ile ilgili kurgumu yazılara dökmeye karar verdim Öncelikle Neslihan'ın bizi seveceği bir Evren yaratıyorum daha sonra Çağla ve Ece ile ilgili olan kardeşliğimizin güzel olduğu bir Evren yaratıyorum belki Yaman da bizi sevebilir bilemem. O halde kurgumuza geçelim.
Yaman Alazdan gelen mesaj ile oturduğu yerden fırladı. Hemen arama kaydından alazın numarasının üzerine tıkladı. İki çalıştan sonra telefon açılıp karşıdan dinlediğine dair ses gelince yaman da konuşmaya başladı.
"Ne diyorsun oğlum sen bu yazdıkların ne demek" Sesi hiç çıkmadığı kadar telaşlıydı.
"Mesajda ne yazdımsa o abisi adamı delirttiniz sonunda " Dediğinde arabasına atlamıştı çoktan.
Yaman suratına kapatılan telefondan sonra evden fırlamış ve rüya ile birlikte güvenin evine doğru sürmüşlerdi
Alaz güvenin evine vardığında attığı mesajda hiç de haksız olmadığını anlamıştı. Babası arabayı köşeye bi yere çekmiş ve silahının tetiğini çekiyordu. Arabadan indiği gibi güvene silah doğrultmuş babasına müdahale etmek istedi. Babasının eli kana bulanmadın mı istemişti yoksa güvene bir zarar gelmesin mi istemişti bilmiyordu.
Aynı anda mekana yaman da rüyayla gelmişti.
Alaz babasının arkasından "baba dur" Diye çıkmıştı çıkmasına fakat hesaba katılmayan bi şey vardı alaz silahı babasının elinden almak isterken ateşlenen silah. Öyleki bu hesaba katılmayan şey bir iki saniye herkesin sesini susturmuştu
Alaz vücudunda hissettiği keskin acıyla derin bi nefes almak istedi ama başaramadı dengesini kaybedip tğm ağılığını babasına dayadı. Serhanda oğluyla beraber yere çökmüştü.
Onların karşısında olan güven koşarak alazın yanına geldi.
"Şşş tamam, tamam iyi olacaksın " Diyerek gözleri kapalı çocuğun önce nabzını yokladı. Alabildiği nabız için şükretti. Hemen ardın üzerindeki gömleği çıkarıp alazın yarasına tampon yapmak için bastırdı.
Yaraya baskı uygularken onları izlemekte olan yamana döndü "oğlum arabayı buraya getir çok kan kaybediyor hadi" Diyerek yaraya müdahaleye geri döndü.
Arka koltuğa güven oturmuştu. Alazın başı dizlerinin üstündeydi arabayı yaman sürüyordu rüya ise yan koltuktaydı.
Güven bir yandan alazın nabzını kontrol ederken yaman seslendi "yaman hızlı sür oğlum nabzı çok yavaş"
Yaman her ne kadar kazada alaz onlara yardım etmedi orada öylece bırakıp gitti diye kızgında olsa alaz onun kardeşi idi ve o kardeşi için endişeleniyordu. "Doktor yaşıyacak mi " Diye sordu bakışlarını yoldan ayırmadan
Güven sessiz kaldı bu soru "doktor yaşıyacak mi " Öncekinden biraz daha endişeli çıkmıştı yamanın sesi.
Nihayet 20 dakikanın sonunda hastaneye varabilmişlerdi. Acil müdahaleden girmişlerdi. Yaman hemen arabadan atlayıp sedye diye bağırmiştı.
O arada hastanenin girişinde neslihan belirdi. Anladı bi şeylerin ters gittiğini yüreğine bi ateş düştü. Önünden boş sedye hızla geçti arabadaki alazın baygın bedeni acelece kondu sedyeye ve neslihan oğlunun yüzünü görünce yüreğindeki ateş bi kora dönüştü. Sedye önünden geçip giderken o da arkasından koşmaya başladı.
Sedye müdahale odasına alındığında peşinden neslihanda girdi. Sedyeye yaklaşıp alazın yüzünü avuçladı "alaz aç gözlerini, alaz oğlum" Diye acılı bi feryat koptu dilinden. Onu odadan çıkarmak için çeken hemeşireden kolunu kurtarmaya çalıştı bu seferde. "Bırak çıkmayacağım, oğlum, bırakın, alaz gitme oğlum alaz"
Zor bela dışarı alınabilmişti neslihan. Kendini ilk bulduğu koltuğa bıraktı.....
Huhuu selam hatamız olduysa affola ama bilmenizi isterimki tıbbi terimlerden gram anlamam o yüzden dikkat edersinizki fazl girmedim o toplara. Yaklaşık on gündür bu kurgu kafamı işgal ediyordu. Dedim irem sen dök şunu yazıya fmflfndn. O zaman bol bol vote ve yorum bekliyorum ✨