Helloo. Arkadaşlar o nasıl bir ikinci fragmandı öyle ya. Aöa gemede bi konuda hayal kırıklığına uğradım. Ben bir hafta boyunca alaz vurulacak diye tepriler kastım. Ama gene yamanı vurdular. Ama şöyleki ben bununda plan olduğunu düşünüyorum. Yoksa fragmana kabak gibi koymaz fragman başlığına kabak gibi yazmazlardı.
Ama hiç şöyle düşündünüz mü ya seçim yapmak zorunda olan asi olsaydı. Ve minnet duygusundan dolayı yamanı vuramasaydı. O zaman haydi gelin bide bunu okuyun
"Olmaz yapamam" Diye bağırdı genç kız. Öyle bi durumun içindeydi ki. Alaz ve yamanın hayatı onun ellerindeydi. O buradan birini öldürmek zorundaydı.
Leyla kızın düşen kolunu tekrar doğrulttu"ya sen birini öldürürsün ya da ben ikisini, karar senin "dedi.
Yaman onun kardeşiydi. Hiç olmayan ailedi yerine koymuştu bir kere yamanı onu bu hayattan koparamazdı.
Alaz. Alaz ise hissetmeye başladığı bu tuhaf duyguların mimarıydı. Aşkmıydı bunun adı bilmiyordu ama alaza ihtiyacı vardı o olmadan olmaz gibiydi.Yaman kararlılıkla başını kaldırdı " Yap şunu asi artık"dedi. Alazın ölmemesi gerekiyordu. Ve bi seçim yapılıp biri ölecekse bu kendisi olmalıydı.
"Hayır asi " Dedi alaz. O da yaman için kendinden vazgeçmeye hazırdı.
"Yapamam" Diye mırıldandı bir kez daha asi "yap şunu artık" Diyen alazın, sesi yankılandı depoda.
"Son bir dakikan asicim eğer zaman dolduğunda yapmamıi olursan ben ikisine de sıkıcam" Dedi leyla asinin kulağına fısıldarcasına.
Asi alaz ile göz göze geldi. Alaz bir kere gözlerini yumdu ve açtı. Kafasını olumlu anlamda aşağu yukarı yavaşça hareket ettirdi. Bu yap demekti. Asi alazın gözlerine bakarken kafasını olumsuz anlamda salladı buna paralel gözyaşı gözlerinden firar edip yanağına doğru süzüldü.
"Son on asi " Diye fısıldadı leyla. Yaman gözlerini kapadı gelecek olan acıya karşi alaz ise onun aksine kızın gözlerinin içine bakıyordu.
"Özür dilerim " Dedi asi eli gibi sesi de titriyordu genç kızın. Ve silah ateşlendi. Silah sesiyle korkuyls gözlerini kapadı genç kız.
Yaman şaşkınca gözlerini açtı ona gelen bi kurşun yoktu şaşkınca alazın kırmızıya boyanan beyaz tişörtüne baktı. Ve daha sonra asiye.
Alaz önce kıza acı ile karışıl bi tebessüm gönderdi ondan gelecek her şey kabulüydü. Daha sonra başını eğip yarasına baktı. Nefes nefese kalmıştı. Gücünün tükendiğini hissediyordu başı yavaşça yana yamanın dizlerine düştü.
"Alaz" Diye bağırdı ilk başta yaman "alaz " Diye yineledi. Asi ise ağlıyordu. Silah tutan eli titriyordu artık ağır metalide ellerinde tutamadı kaydı düştü elinden
"Alın götürün şunu atın bi yere" Dedi leyla. Yere düşen silahı alırken. Adamlar alazı kaldırırken asi "bırak, bırak götürme götürme" Diyerek ağlıyordu. Alazın yanına gitmek istedi onu öldürdüyse bunu yaptıysa bile onunla son bi kez vedalaşmak istedi ama bu kolunu tutan leyla tarafından engellendi.
"Bırak, bırak dedim bırakkk " Diyerek kolunu kurtarmaya çalıştı. Nırmalde olsa gücü leylaya pekala yeterdi sokaklarda büyümüştü o ama o an tüm gücünün, vücudundan çekildiğini hissetti.
Adamlar alazı almış ve götürmüşlerdi. Leylada asinin kolunu bıraktı asi ağlayarak yamanın yanına doğru gitti "ben yaptım, öldürdüm onu, ben yaptım" Diyerek fısıldıyordu
"Siz de birazdan kavuşursunuz özgürlüğünüze şimdi burada uslu uslu oturun" Diyerek arkasına döndü.
"Sana beni vurmanı söylemiştim" Dedi yaman titreyen sesi ile "yapamazdım " Dedi asi.
Aradan yarım saat sonra telaşla leyla indi depoya. Adamlarına döndü "gerizakalılar takip mi edildiniz siz" Diye esip gürlemeye başladı.
Polisler tarafından deponun kapısı açılıp leyla ve adamları etkisiz hake getirilince kapıdan içeri tanıdıl bir silüet girdi.
"Alaz" Dedi asi galiba hayal görüyordu. "Alaz bitti demeden bitmez leylacım" Diyerek leylaya baktı.
Çelik yelek giymişti alaz kırmızı boya bombalarından takmıştı yeleğe. Ama işi gene şansa kalıyordu asinin nereye sıkacağını bilmiyordu neyseki boya bombasına gelmişti kurşun.
Ve adamlar onu öldü sanıp attıpında ise planını devreye soktu.
Asi ağlayarak kalktı yerinden önce sımsıkı sarıldı alaza kollarını sırtına doladı "napıyosun ya sen, nasıl yaparsın bunu" Diyerek ayrıldı kollarından.
"Gerizekalı öldün sandım, seni öldürdüm sandım " Diyerek ağlamaya devam etti. "Asi " Diyerek cümlesine başlamıştıki alaz asi onun cümlesini kesen bi şey yaptı.
Ellerini alazın boynuna koyup alazın dudaklarını kendine çekti ve öpmeye başladı. Adam ilk başta afallamıştı ama daha sonrasında o da karşılık verdi kıza.
Birbirlerinden ayrılıp derin derin nefes aldıklarında "özür dilerim sana bunu yaşattığım için " Dedi alaz alnını kızın alnına yaslarken
"Özür dilerim senden vazgeçmek zorunda olduğum için " Dedi genç kız alazın yanaklarından elini çekmeden.
Ay böyle kısacık bi şey yazmak istedim yazmasam içimde kalırdı çünkü. Ay ama fragman varya efsane. Umarım bu hafta o reytingler yükselecek.
O zaman bol bol oy ve yorum bekliyorum aşk bahçelerim. 💖✨