Ufak bi grip

1.1K 51 57
                                    

Huhuuu selamlarrr. Nasılsını bakalım aşk bahçelerim. Umarım bir önceki bölümü beğenmişsinizdir.

Şimdi hayali sahnemizde yine bir istek üstüne yazılıyor. Kalemim döner mi dönerse ne kadar döner hepimiz birlikte bakıp göreceğiz. Konumuz ise hasta alaz ile ilgilenen bir asi.

O zaman herkese iyi okumalar.

Karşısındaki aynadan kendisini şöyle bi süzdü genç kız. Altında bir kot üzerinde ise beyaz bir crop vardı. Kendin ol demişti alaz ona. Buluştuğumuzda sadece kendimiz olalım her şekilde demişti.

İki gün önce bu günden için sözleşmişlerdi. Sevgili olduklarından beri baş başa ilk defa bi yerlere gideceklerdi.

Heyecanla beklemeye başladı genç kız. Bi telefon yada herhangi bi korna sesi. Ama aradan geçen zamanda ne bi telefon çalmıştı, ne bi mesaj gelmişti ne de herhangi bi kornaya basılmıştı. Merakla telefonunu eline alıp alazın numarasına tıkladı. Sonuna kadar çalan aramadan hiç bir yanıt alamadı. Aynı şeyi iki kez daha tekrarlayıp bir de üstüne attığı mesaja cevap alamayan asi epeyce endişelenmişti.

Sırtına her zaman giydiği deri ceketi geçirdi ve soysalanların evine doğru yol aldı. Gidiyordu çünkü bi şey, gidiyordu çünkü alaz onu hiç bi zaman cevapsız bırakmazdı. Uzun sayılmayacak bi yürüyüşün ardından sonunda soysalanlara gelmişti.

Kapıyı tıkladığında karşısına feridenin çıkmasını beklemişti genç kız ama onun aksine göz altları şiş ve uykusuzluğu her halinden belli olan neslihan karşıladı onu.

"Aa asicim hoşgeldin kızım " Diyerek kendisinr çekti ve sarıldı genç kıza. "Hoşbulduk neslihan teyze " Diyerek o da kadını sarmaladı.

"Şey " Diye elini saçlarına daldırdı asi "ben alaza ulaşamadımda bu gün için sözleşmiştik biz"

"Haa alaz dün gece hastalandı asicim ya baya da ateşi çıktı uyuyo şimdi ondan bakamamıştır telefonuna" Dün gece şans eseri alazın mutfağa inmesi ve neslihanında mutfakta olmasıyla farketmişti neslihan durumu.

Oğlu ağrı kesici içmek için kalktığını  her yerinin ağrıdığını söylemişti. Neslihan ise alaza ağrı kesiciyi verirken ne olur ne olmaz diye ateşine de bakmak istemiş ve o anda anlamıştı ateşinin olduğunu. Ölçtüklerinde ise derecede yanan 38.2 derece idi.

Neslihan ise hemen soğuk bi duş almasını söylemişti alaza ardından ise hapını alan alaz gene uykunun kollarına bırakmıştı kendisini. Neslihan ise tüm gece boyunca alazın başından ayrılamamış ateşini kontrol edip durmuştu. 

"Ben yanına çıksam " Diye sorarcasına konuştu asi. "Tabi, tabikide çık, ama çok yaklaşma sende kaparsın şifayı " Dedi kadın sevecen hali ile.

Merdivenleri birer ikişer çıkıp çatı katındaki odaya ulaşabilmişti sonunda asi. Eli kapının kulbuna giderken sessiz olmaya özen gösterdi. Yavaşça kolu çevirdikten sonra ittirdiği kapıdan içeri sessizce süzüldü.

Odadaki kanepede neslihanın burda kaldığına dair bir battaniye bir de yastık vardı. Demek ki gece buradaydı diye düşündü genç kız. Alaz ise yorganını beline kadar çekmiş yüz üstü yatıyordu. Kafasını da aynı şekilde yastığa gömmüştü.

Kafası sağ tarafa doğru dönüktü  alazın. Asi de üstündeki deri ceketi koltuktaki battaniyenin yanına bıraktı. Ve aheste adımlar ile ilerleyip kendisini yatağın sağ tarafına bıraktı ve hafif oturur bi şekilde pozisyonlandı.

Eli histerik olarak alazın anlına gitti, ateşi düşmüş gibiydi.  Alaz her ne kadar uyusada tenindeki  sıcaklığı hissetmişti. Gözlerini yavaşça araladı ve görüş alanına asi girdi. Kendisine gülen ve hafif endişeli gözler ile bakıyordu genç kız 

Yabani Hayali Kurgular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin