Hellööğğ yine ben. Herkese tekrardan selamlar. Umarım bu hayali sahneyide seversiniz biraz soft cıvıl cıvıl bi aslaz yazmak var hayallerimde. İki partlık uzun bi şeyler yazmak istiyorum ama bi yandan da tek partta toplayıp tek seferde yayınlamak istiyorum. Bakalım yazdıkça fikrim nasıl değişecek.E o zaman hepinize iyi okumalar
Bu arada burada gençlerimizi yirmi yaşında değil bi yirmi üö yaşında hayal edersek çok güzel olur
Alaz bir yandan yola bakıp direksiyon hakimiyetini sağlarken gözü bir an yan koltukta mışıl mışıl uyuyan kıza takıldı.
Bir kaç yıl önce biri ona abini bulacaksınız ve onun en değerlisi senin yaşama sebebin olacak deselerdi bunu söyleyen kişi ile büyük dalga geçerdi. Ama olmuştu işte.
On beş yıldır kayıp abisi bulunmuştu ve onun en değerlisi asi alazın da iki yıldır yaşama sebebi idi. Hem kendisinin hem de asinin yıkılmaz, kırılmaz duvarları vardı. Aynı yerden kanadıklarını sanmışlardı bir kere.
O kendisinin rüyaya aşık olduğunı sanıyordu. Ama bu aşk değildi adı her ne deniyordu bilinmez ama aşk olamdığı kesindi çünki alaz aşkı ililklerine kadar asi ile yaşıyordu. Asi ise kendisini yamana aşık sanıyordu ama o da çok sonra anladı ki bu güven duyma ihtiyaç olmadan başka bi şey değildi
O an açtılar işte kalplerini birbirlerine. Her ikisininde sevmeye sevilmeye ihtiyacı vardı. İki yıldır birlikteydiler ve şu anda ise antalyaya doğru gidiyorlardı bu tatile ikisininde ihtiyacı vardı. Kızı ikna etmek o kadar kolay olmamıştı ama alaz soysalan her zaman bir yolunu bulurdu.
Uzun bir yolculuk yapıyorlardı ara ara mola vermiş bir şeyler atıştırmışlar ve yollarına devam etmişlerdi.
Asi yavaş yavaş uyanmaya başladı güneş hafiften batmaya başlamıştı gelmişizdir diye düşündü "alaz geldik mi " Diye sordu sesi uykudan dolayı biraz mayışmıştı.
Kafasını kıza doğru çevirdi alaz "geldik sayılır bitanem " Dedi tebessüm ederken.
Küçük bir sitede iki katlı bi ev kiralamışlardı. Üç gün kadar kalıp geri dönmeyi planlıyorlar dı.
Bavulu arabanın bagajından alıp alaz asi kapıyı açıp içeri girince o da takip etti kızı. Çok büyük değil ama oldukça ferah bir evdi.
"Karnın açmı" Diye sordu alaz kıza
Hayır anlamında kafasını salladı asi "seninde aç değilse gel vuralım kafayı yatalım nolur" Dedi alaz asinin bu haline gülmeden edemedi "yavrum yolun yarısında uyudun ya zaten daha ne uykusu bu" Diyerek hafifçe güldü"Uykum var ya " Diyerek isyan etti genç kız daha sonra ellerini sevgilisinin beline sarıp, başını göğsüne gömüp bi süre bekledi öyle daha sonra kafasını kaldırıp "hem sen de kaç saat araba kullandın yorulmuşsundur, hadi gel yatalım" Diyerek sevgilisinin vücudundan ayrılıp onun kolunu çekiştirdi.
Onun bu hallerine kayıtsız kalamadı alaz "tamam dur " Diyerek kolunu çekiştiren sevgilisinden kolunu kurtarmaya çalıştı "kız dur, gelicem" Diye gülüp yere koyduğu, bavulu aldı. İkili merdivenleri adımlayıp yatak odasına doğru çikmişlardı.
Odaya girdiklerinde alaz bavuldan giyecek kıyafetlerini ararken asi vücudunu çoktan yatak ile buluşturmuştu. "Ben bi duş mu alsaydım acaba önce ya " Diyerek konuştu kendi kendine
Asi kolundan çekerek yatağa düşmesini sağladı alaz'ın "sen şu yatağa girecekmisin artık " Diyerek sitemle karışık kızdı adama. Alaz serseri gülüşünü takındı hemen dudaklarına "sen iste yeterki güzelim " Diyerek asinin dudaklarına ufak bi öpücük kondurdu.