Hepinize yeniden merhabalarrr. Bu bölümü okuduktan sonra nolur bana çok kızmayın olur mu dndldjdkek neysem hepinize iyi okumalar umarım beğenirsiniz.
Beynini dolduran sesler öylesine yakındı ki sanki açabilse gözlerini karşısında bulcaktı sesin sahibini. Ve öylesine tanıdık ki bu ses sanki dünü bu günü yarını gibiydi....
Yavaşça araladı gözlerini gözkapakları birbirine yapışmış gibiydi sahi ne kadar zamandır uyuyordu. Vücudu uyuşmuş gibiydi.
Neler olmuştu öyle. Ama onun ölmüş olması gerekmezmiydi. Mezar taiına başını yaslayıp yummamışmıydı gözlerini. Mezarın taşlarını kırmızıya boyamamışmıydı kendi kanı.
Şimdi nasıl olmuştu böyle. Nasıl hayattaydı böyle. Yine mi becerememişti ölmeyi yoksa. Ama ya o duydugu ses. Beyni yine oyun mu oynuyordu anlamdıramadı.
Kolunu kaldırdı hemen bileğüne ilişti gözleri. Kurtarıldıysa bile buralarda bi yerde bi sargı, bi dikiş, ne bileyim bi iz olması gerekirdi ama görüşüne giren bileğin bu düşündüğü şeylerin hiç biri yoktu.
Nasıl olabiliyor böyle bi şey diye düşünmeden edemedi. Nerede olduğunu anlamak için etrafta dolaştırdı gözlerini. Alazın odasıydı burası. Kalkındı hemen yattığı yerden. "Ne oluyor" Diyebildi sadece.
Banyodan gelen alazın sesi ile gerçeklik ile düş arasında gitti geldi. Yavaş adımlarını banyoya yöneltti.
Karşısında ise aynaya büyük dikkatle bakarak tıraş olan alazdan başkasını göremedi. Ama bu gördükleri onu şoka uğratmaya yetip de artmıştı bile. Beyni yine hangi acımasız oyununu oynuyordu böyle.
"Alaz" Diyebilmişti sadece. Hayalsen bile biraz daha kal olur mu diye geçirdi içinden. Biraz daha yaklaştı alaza. Kızın ismini seslenmesi ile elindekini lavabonun kenarına bırakıp tamamiyle asiye dönmüştü genç adam.
Zaten işi bitmişti yüzünü yıkayıp yandaki havlu ile kuruladı. "Sevgilim uyandın mı " Dedi kendisi ile lavabonun arasına giren Asiye.
Asi ise hiç bi şey söylemeden kollarını Alazın bedenine sarmaladı "biraz daha kal olur mu, lütfen" Yalvarıyordu adeta. Hala bi hayalin içinde olduğunu düşünüyordu. Alaz ise kızın cümlesine anlam veremedi. "Nereye gidicem ki Asi "
Başını da Alazın göğsüne yasladı genç kız. "Beni bırakma"
Alaz iyice endişelenmeye başlamıştı kızı kollarından tutup kendi bedeninden ayırıp gözlerini gözleri ile buluşturdu "ne oluyor asi ne gitmesi, ne bırakması "
"Beynimin oynadığı bu güzel oyunu bozmayalım sevgilim ne olur biraz daha çekiyim kokunu içime öyle hasret kaldım ki sana" O ise bu anı hayal, rüya sanmaktaydı.
"Ne hasreti bi tanem iki gündür bu odada birlikteyiz ya, herkesi postaladık ya yazlığa " Alazı söyledikleri ile asi adeta büyük bi şoka uğramıştı. İki gündür birliktelerse o yaşananlar neydi.
Hala alazın vücuduna dolalı kollarımı bir anda çekti asi dehşet içinde baktı karşısındaki sevgilisine hatta bir adım uzaklaşmak istedi ama bacakları lavaboya çarptı "sen öldün, ben gördüm sen öldün"
Alazı önünden ittirip gerisin geri adeta kaçtı banyodan "sen ölmüştün, ben çok ağladım bana geri dön istedim, çok ağladım ben" Hıçkırıkları sesine karışmış onun konuşmasını engelliyordu.
"Sen bana gelmedin, sen benden gitmişyin, ben her seferinde mezarına geldim, sen bana gel istedim, ama ben sana geldim, sen ölmüştün, ölmüştün" Bacaklarımda artık kendisini taşıyacak dermanı bulamadı Asi. Kendisini yatağın kenarına yere bırakıverdi.
Olayların şokunda olan Alaz ise ne yapacağını anlık olarak bilemedi. Kötü bi rüya görmüştü anlaşılan Asi ya da berbat bi kabus öyleki kızın şu bitap halini başka bi şey açıklayamazdı.
Oda Asi gibi yere çöktü. Yavaşça yaklaşmak istedi genç kıza ama ilk defa asi kendisinden korkar diye çekindi. Az önce sen öldün diye bağırırken adeta kaçmıştı kendisinden. Herşeye bi çözümü olan Alaz ilk defa ne yapacağını bilemedi.
"Asi sevgilim" Ellerini usulca kızın saçlarıyla buluşturmak istedi ama Asi irkilerek geri çekildi. Bi uyuyup uyanmıştı ne olmuştu bu kıza böyle
"Asim ne oldu sana sevgilim " Diyerek ellerini tutmaya çabaladı bu seferde Alaz. Asi ise elleri ile Alazın yüzünü avuçladı "ölmedin mi "
Bu ölüm kelimelerini hiç sevmezdi Alaz. Nereden çıkmıştı şimdi. Yüzünden Asinin ellerini çekip kendi elleriyle buluşturdu "ne ölmesi Asi, buradayım ben yanındayım"
Ama o zaman bu yaşadığı neydi asinin hepsi bi rüya mıydı yani. Nasıl olabilirdiki. Ya yine beyninin onun için kurfuğu hayallerden biri ise bu.
"Gerçekten buradamısın" Diye sordu tekrar. "Ölmedün değil mi, beni bırakmadın "
"Rüyama gel diye çok yalvardım ya bu da onlardan biriyse, ya uyanırsam birazdan " Ağlamaktan gözleri kızarmıştı artık.
"Asi bitanem ne oldu sana böyle, kabus mu gördün ha, hadi anlat bana" Alaz ise olan biteni anlayabilmişti. Asi kötü bir kabus görmüş olmalıydı. Gece baya erken yatmış sabah da geç kalkmıştı genç kız epey uyumuştu yani.
Asi ise hala elleri ile Alazın ellerini tutuyor kendisine gerçek olduğuna inandırmaya çalışıyordu. Alazın elini bırakırsa tekrar elinden avucundan kayıp gider diye korkuyordu.
"Alaz" Diyebilmişti Asi tekrardan "Asim" Diye yanıtlamıştı alaz onu. "Ben ölmedim, yanındayım hepte senin yanında olucam, seni hiç bırakmıycam"
Alaz usul usul kızı kendisine çekmişti sıkı sıkı sarılmıştı ona. Bi süre daha sessizce oturdular. Ortamdaki sessizliği ise asi bozdu.
"Bi rüya gördüm hatta kabus, o kadar gerçektiki, kaybediyordum seni Alaz. Kollarımın arasında yumuyordun gözlerini. Ve ben hiç bi şey yapamıyordum adını haykırıp ağlamaktan başka bi şey yapamıyordum. Hemde benim yüzümden oluyordu. Doğum gününü kutlamayı istemiyordın sen evde yapalım demiştin ama ben ısrar etmiştim mekana gitmek için, ve sen, sen"
Kızın daha devam etmesine izin vermedi Alaz. Biraz daha çekti sarıldı kendisine. Asi de kabusunun sonrasında olanları anlatmadı. Bileklerini kesmiş olarak gördüğünü söylemedi Alaza.
Hayal ve gerçek arafta kaldığımız iki nokta. Bir gün uyanırsın ve gerçek sandığın, gerçekliğinden emin olduğun şeyler rüya, hatta kabus oluverir.
Ve siz değerli okuyucularım Nisanlardan 28 evrenini okurken döktüğünüz her bir göz yaşı, yada üzüldüğünüz her bir an ne yazık ki bir rüya idi. Ama yine de benimle birlikte bu evreni okuyup yorumlarınızı benden esirgemediğiniz binlerce teşekkür size.
Umarım Alaz ve Asinin tün Nisanlardan 28 leri mutlu son ile biter.
Yazabildiğimiz her evrenden selam olsun sizlere. İremden sizlere....